20.

31 6 9
                                    

I.N'DEN

jeongin'in beni yazdırıp bir anda kaybolduğu okuldan dönmüştüm. Okul ruhumu sömürüyordu benim.

İçeri girip, çantayı fırlatıp salondaki koltuğa oturup telefonla ilgilenmeye başlamıştım.

O sırada televizyon açılmıştı ve jeongin kamerayı ayarlamaya çalışıyordu.

"heh tamam. Naber ı.n?"

Anlam veremeyerek bakmıştım. Ne yapıyordu bu?

"nasıl yakışıklı gözüküyor muyum?"

Diyerek saçını ve üstünü düzeltmişti.

"ne?"

"yakışıklı görünüyor muyum diyorum"

"idare edersin"

"saçmalama salak senle biz aynıyız"

"saçlarımız fark-"

"saçlarımızın farklı olması bir şeyi değiştirmez bir kere"

Her zaman yaptığımız kavgayı uzun zaman sonra tekrar yapınca bi mutlu olmuştum. Onun söyledikleri üzerine gülmüş ve daha ne söyleyecek diyerek merak etmiştim. Koltukta rahatça oturup telefonu elimden bırakmıştım.

"şaka maka önemli bir şey söyleyeceğim sana"

Gülümsemesi düştüğü anda benim de düşmüştü. Yine o kırgınken attığı bakışı atmıştı.

"bana yaptığın şeyler..."

Diyerek iç çekmişti.

"pek güzel şeyler değildi."

"özür dilerim"

Sessiz çıkan sesim ile tamamen pişmandım. Zaten uzun zamandır özür dilemek için jeongin'i arıyordum.

"bu güne kadar yaşadığımız şeyler çok güzeldi. En azından sorun yaşamadığımız zaman kardeşlik bağını hissediyordum"

Gözleri dolmuştu. Gözyaşı akmaması için birkaç saniye yüzünü havaya kaldırmış ve sonrasında yeniden kameraya odaklanmıştı.

"neden yaptın bize bunu ı.n? Herşeyi bu kadar güzel giderken. Hayatımı tam da düzene soktuğum anda. Neden?"

Sesi titremişti. O kadar çaresiz çıkmıştı ki duyan yanına gidip sarılmak isterdi.

"uzun zamandır dayanmaya çalışıyordum. Yansıtmamaya çalışsam da çevremdekileri de etkiliyordu."

Bakışlarında ki derinlik beni çok korkutuyordu. En son babam bizi terk ettiğinde böyle bakmıştı bana. Böyle titremişti sesi.

"hani sana demiştim ya 'babam bir şerefsiz. Böylece sorunlardan kaçamaz' kaçmak zorundaymışız be ı.n"

"neyden bahsediyorsun?"

"hatırlıyor musun sen okuldakilerden geri kaldığın için çoğu şeyi ben sana anlatıyordum. Senin için daha dikkatli dinliyordum dersi. Sırf sana anlatmak için. Sırf senin geri kalmaman için"

şerefsiz ikizim    ı.n/jeonginHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin