8.

43 8 22
                                    

I.N'DEN

sonrada da olanlar olmuştu

._.

Tokat yemeyi hak etmediğimden aşırı sinirlenmiştim. O kimdi ki bana tokat atıyordu?

"SEN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN HA!? KİMSİN DE BANA TOKAT ATIYORSUN!? İSTEDİĞİM KİŞİ İLE ÇIKARIM ANLIYOR MUSUN?! DAHA 1 HAFTADA BİRİ İLE ÇIKAN SENSİN SENİN APTALIĞIN BU ANLADIN MI!?"

diyerek bağırıştım. Tüm okul da sanki bunu beklermiş gibi full bizi dinlemeye başlamıştı. Kız olduğu için vuramıyordum. benim karakterime tersti ama bağırmakta bir sıkıntı görmediğimden bağırıyordum.

" ben vurmak istememiştim"

"istemediğin şeyleri yapma o zaman anladın mı!?"

"özür dilerim"

Derken yine şu aşırı sinir olduğum öğretmenler gelmişti. Benim rota yine müdür odası olunca 1 haftada tam 3 kez (okula geldiğimde hoşgeldin demişti 3 o) müdürü gürmüştüm. Jeongin'den çok müdürü gördüm desem yalan olmazdı.

Kapıyı tıklatmıştım.

"gir"

Komutunu duyunca içeri girmiş ve müdürün göz devirmesine şahit olmuştum.

"yine ne yaptın?"

"hocam valla kavga yok öğretmenler adım atsam beni size yolluyorlar"

"hadi boş yapma da anlat benim zamanım senin aksine değerli"

O değeri al götüne so-

"hocam kızın birine bağırdım sadece o kadar kameradan bakabilirsiniz"

Kameradan kontrol etmiş ve haklı olduğumu görmüştü.

"bu öğretmenler de her bir şey olunca bana yolluyorlar yoruldum vallahi. Bir kere kendileri çözemez herhalde"

"katılıyorum hocam"

Benim olduğumu unutup söylendiğinde ben de orada oluşumu belli ettiğimde direk şaşırarak bana bakmıştı. Birisine söylersen azına sıçarım bakışları atarken strese girmiş ve bir açıklama yapma gereği duymuştum.

"hocam bu sır bende güvende emin olabilirsiniz"

Diyerek elimi kilit şeklinde yaptığımda tekrar göz devirmişti. Her gördüğümde göz deviriyor bu da.

"karımdan çok seni görüyorum. Hadi dersine git ve lütfen sorun çıkarma"

"peki hocam"

Diyerek yapmacık bir gülümseme sunup dışarı çıkmıştım. Karısından çok beni görüyormuş ben sanki sana aşıktım.

._.

"ya ı.n cidden özür dilerim. İsteyerek yapmadım"

"ya siz aptal mısınız bana sormadan yapılır mı bu?"

"1 haftada biri ile çıkmamışsındır diye düşünmüştük."

"zaten çıksaydın bana söylerdin diye ben de kabul ettim"

"kızı üzdüm abi bana ne"

"ya sen zaten çıktığın herkesi eğlence olarak çıktığın için üzüyorsun şimdi bu mu battı?"

"evet bu battı aq bütün okula rezil oldum şimdi kim benle çıkar?"

"abi dert ettiğin şeye bak ya bizde kız üzüldü diye bize kızıyorsun sanıyoruz"

"üzgünüm ı.n seni daha tam tanımıyorum ama gördüğüm en piç insan olabilirsin"

"sende ben gördüğüm en soft ve masum insan olabilirsin. Bu devirde kim bu kadar masum düşünür amk"

"sen dışında herkes"

Herkes'i iyilik meleği olarak gösterdiklerinden sonra yine de onları affetmiştim. Felix ile doğru düzgün tanışmıştık. Cidden çok masum ve bir melek gibiydi. Gerektiğinde aklından şeytanca şeylerin geçtiğini de söylemişti. Sonrasında jeongin'in bir kızdan hoşlandığını söylemiştiii.

"nasıl yani şimdi jeongin sen birinden mi hoşlanıyorsun?"

"sadece hoşlantı abartma"

"oooo benim küçük bebeğim aşık mı olmuş"

"ı.n sadece hoşlantı diyorum"

"hani sen aşka inanmıyordun?"

"sağır mısın ya hoşlantı diyorum. Beğenmek yani anlıyor musun beynin alıyor mu?"

"sus be aşık olmuşsun işte"

"doğru düzgün hiçbir şey anlatmadı nereden aşık olduğumu çıkardın"

"işte bu azıcık anlattığı şeyden bile aşık olduğunu anlıyorsam sen yanmışsın kardeşimmm"

"ı.n bi defol git sinirimi bozma"

"kim kime aşk?"

Diye bi kız oturmuştu masaya. Jeongin anında gerilemişti ve buradan anlamıştım ki bu jeongin'in sevdiği kızdı

._.

OY ATMAYI UNUTMAYINNN
LÜTFEN

şerefsiz ikizim    ı.n/jeonginHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin