JEONGIN'DEN
"Başladı yine aksiyon" (ı.n)
"ne aksiyonu salak belli ki yardıma ihtiyacı var koş bakalım" (jeongin)
"aksiyon varsa ben hep varım" (ı.n)
Parka doğru koştuğumuzda her boka bağıran kızı görmüştük. Hani şu I.n ile çarpışıp salak gibi bağıran pöpüler kız.
"geri dönelim aga ben bu kıza yardım etmem"
"salak salak konuşma olm yürü. İyilik kişiye göre yapılmaz"
"tavsiye için teşekkür ederim iyilik meleği"
Diyince ensesine bir tane geçirmiştim. O ensesini tutarken beraber kızın yanına gitmiştik.
" yeri noldu?"
Diye sormuştum ama kız çırtlak sesiyle mal gibi bağırdığı için beni duymamıştı.
"kulağım patladı aq bu kızdan bu ses nasıl çıkıyo" demişti ı.n kulağıma fısıldayarak.
"aloğğğğ"
Kız bağırmayı bırakıp bize dönmüştü.
"yeri bir şey mi oldu? Niye bağırıyorsun?"
"şu salak çocuk çantamı çaldı"
"Abi çocuk musun sen niye arkasından koşmak yerine mal gibi bağırıyorsun" diyince ı.n kız tip tip bakmaya başlamıştı. Ben de I.n'i dürtmüştüm.
"sen onun kusuruna bakma yeri. Bazen oluyor arada böyle. I.n git çantayı getir"
"köpek miyim ben aq" dediğinde ona dik dik bakmama dayanamamış adamın arkasından gitmişti.
I.N'i beklerken yeri hala embesil gibi bana bakmaya devam ediyordu. Elimde olsaydı elimin tersiyle bir tane çarpardım da işte okuldan atılma ihtimalim çok yüksekti.
Bi an aklıma acaba çantayı adamdan alıp bulamamış gibi davranmak gelmişti ama ben iyi biriydim. Belki ı.n'in aklına gelmiştir diye düşünmüştüm.
I.n elleri boş bir şekilde geri dönmüştü.
"adam yok. Bulamadım"
"nasıl yok ya o çantada benim milyarlık telefonum vardı"
Az at amk. Milyarlıkmış. Aynen benim ki de trilyonluk.
I.n'e aklıma gelen şeyi yapıp yapmadığını sormuştum. Eğer bulsaydı ve bu fikir aklına gelseydi yapardım falan demişti sessizce. Sonrasına yeri yine mal gibi bağırmaya başlayınca dayanamamış çantayı aramaya bu sefer de ben gitmiştim.
Bir kaç ara sokağa girdikten sonra adamı yerde dinlenirken görmüştüm. Bir ümit çantayı hızlıca alıp kaçmayı planlanmıştım. Umut fakirin ekmeğidir sonuçta. Planladığım gibi adama yavaşça yaklaşıp çantayı hızlıca alıp ayaklarımı götüme vura vura koşmaya başlamıştım. Adam da beni kovalamaya başlamıştı. Ben mi hırsızım yoksa o mu belli değildi. Yakalanmadan I.n'lerin yanına dönmüştüm böylelikle hırsız da bizden az olduğu için geri gitmek zorunda kalmıştı.
Çantayı yeri'ye uzattığımda yüzünü büzmüştü.
"bi işi beceremediniz ya. Şükür buldunuz" diyince bir tane çakmamak için kendimi zor tutmuştum. Üstüne üstlük bir de I.n'i tutmuştum.
Kız giderken I.n kıza vurmak için cebelleşirken ben onu tutuyordum.kız bir anda arkasını dönmüştü.
"siz bana el hareketi mi çekiyorsunuz"
"yok canım ne alakası var ı.n yeni dans öğrenmiş onu bana gösteriyordu"
"çekemezsiniz zaten" diyip saçını savurup gitmişti. Bunu daha demin çantası çalındı diye hırsızın peşinden koşmak yerine mal gibi bağıran kişi mi söylüyordu?
"çEkEmEzSiNiZ ZaTeN" diyerek yeri'yi taklit etmişti ı.n ona gülerken gözüm saate çarpmıştı. Saat 05.03 geçiyordu ve bu demek oluyordu ki eve gidip, üstümü değiştirip, iş çantamı hazırlayıp bir de oradan işe gitmem için sadece yarım saatim vardı.
_
Takside mal gibi trafiğin bitmesini bekliyordum ancak bitecek gibi değildi. Bu da benim koşmam gerektiği anlamına geliyordu. Parayı verip şirkete koşmaya başlamıştım.
Bu kadar acele etmemim sebebi patronumdu. Her bir çalışana yarımşar saat farklarla geliş saati belirlemişti ve onlar tam saatinde gelene kadar beklerdi. Eğer 1 dakika bile geç kalırsak kovardı ve ben asla yeni iş bulma gibi bir düşünceye sahip değildim. Çünkü o şirket şehrin en iyi şirketlerindendi ve ben de oraya girmek için götümü yıtmıştım.
_
Tam 29 geçe masama oturmuştum. Patronum dibime girip konuşmaya başlamıştı.
"eğer 5 saniye bile geç kalsaydın kovulmuştun. Şimdiden uyarı yapıyorum. Sakin geç gelme. Anında kovarım"
Kafamı sallayıp onay vermiştim. Bu şirkete en uzun kalan kişi rekorunu elimde tutuyordum ve başka bir kişiye verme gibi bir düşüncem asla olmamıştı.
_
Saat 07.56'ydı. Bilgisayar başında 2 saat aralıksız oturmaktan beynim erör vermişti. Tam kahve almaya kalkarken biri masaya kahve koymuştu. kahve Koyan kişiye baktığımda beynimden geçen tek bir şey vardı.
"bu niye geldi şimdi?"
_
FİCİ OKUYUP YORUM YAPAN AŞKO CİDDİ ANLAMDA TEŞEKKÜR EDERİM SEVİYORUM SENİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şerefsiz ikizim ı.n/jeongin
AléatoireKüçüklüklerinden beri yarış içerisinde olan ikiz kardeşler I.n ve jeongin kardeşler birbirlerinden nefret eder. Küçücük bir konuda bile kardeşiyle kendini yarıştıran ı.n'in evinde sorun çıkar ve jeongin yanına taşınmak zorunda kalır. Her ne kadar ı...