7.

48 8 15
                                    

JEONGIN'DEN

"şu gibi"

diyerek okulun sayfasında bana yazılan ve en sonda da benim de ona karşı hislerim olduğunu söyleyen bir aşk itirafı vardı. Ayrıca benim ona neden aşık olduğumu düşünüyordu biliyor musunuz? Salak I.N yüzünden bi kızdan instasını aldım ya hani ben. Bu mal kız da oradan yola çıkarak benim ona aşık olduğumu söylemiş.

Yazıyı okuduğum anda felix'e bakmıştım.

"ne yapacağız şimdi?"

"elinin körünü yapacağız ı.n al işte her gördüğün kıza yavşamak zorunda mısın aq?"

"sakin ol jeongin çünkü dahası da var."

"hay ben böyle işe ya"

._.

"hadi anlat artık"

Demişti ı.n, felix kimse bizi duymasın diye çatı katına çıkarmıştı bizi. Hah biri de burdan düşsün suç da bize kalsın her şey tam olsun.

"şimdi jeongin bu kız sana 1 yıldır falan aşıkmış. Senin adım atmanı bekliyormuş. Aynı zamanda senin ikizin olduğunu falan her bokunu biliyor benden çok tanıyor seni."

"atma be bir kere bile konuşmadım kzıla. O gün ilk defa gördüm. Konuşmadığım biri beni o kadar iyi tanıyamaz"

"tamam biraz abarttım benden iyi tanımıyor ama seni çoğu kişiden daha çok tanıyor"

"eee sadede gel"

"bu ikizin de Bi garip"

"ı.n başlı başına olay olduğu için hep garip yadırgama yani"

"her neyse işte sen bu kızın ınstasını isteyince kız bir mutlu olmuş bir mutlu olmuş anlatamam. Sonra da o küçük beyniyle abarta abarta bütün okula yaymış bunu. Salak gibi bütün okul sizin olmanızı istiyo"

"eee madem jeongin'i bu kadar çok seviyor sevgili olsana jeongin. Üzme kızı"

"bunu her gün sevgili değiştiren kişi mi söylüyo?"

"şu an kavganın sırası değil hadi amk birşeyler yapalım. Yoksa bu salak kız hocalara bile söyleyecek yemin ediyorum"

"okuldaki hoparlöre bağlanıp duyuru mu yapsak"

"he amk bir de süt dağıt tam olsun"

"ne alaka be" diyerek felix'in kulağına fısıldamıştı ı.n

"ilkokullarda duyuru yapıp süt ve kuru üzüm dağıtıyorlar ya ondan"

"ha anladım. Jeongin sana burada çıkış yolu bulmaya çalışıyorum sen bana ilkokul muamelesi yapıyorsun. Kırılıyorum ama"

"bu işi başıma sen açtın tabi çözüm yolu arayacaksın mal"

"iyi be buna da bir şey denmiyor hemen patlıyor."

"durun bir dakika buldum sanırım."

"ne buldun?"

"çok vaktimiz yok bütün okula yayılmadan önce bitirelim şu işi yolda anlatırım"

._.

Salak kızla bütün okulun önünde konuşmaya başlamıştım.

"seo yeon öncelikle instanı ikizim ı.n için aldım"

"rol yapma jeongin aşık olduğun için aldın biliyorum."

Ne kadar iki tane yapıştırmak istesemde hem karşımdaki kişi bir kızdı hem de bütün okul buradaydı.

"senden hoşlansaydım bunu açık açık söylerdim yeon. Saklama gereği görmezdim. İnsta istemek ile aşık olmanın ne alakası var?"

"eee o zaman niye istedin"

Bir saattir kime ne anlatıyorum ki ben.

"ikizim ı.n seni görmüş ve aşık olmuş"

Demiştim. Umarım felix'in sadece benim götümü kurtarıp ı.n'in götünü ateşe atma planını anlamışsınızdır.

Ben benim değil ı.n'in ondan hoşlandığını söyleyip topu ı.n'e şutlayacaktım. O ise biraz takılıp sevgili olup ayrılacaktı. Tabi kız isterse.

" nasıl yani ben seni seviyorum ama sen beni sevmiyorsun. İkizin beni seviyor ama ben onu sevmiyorum öyle mi?"

"yani öyle bir şey ama mantıken ikizim olduğuna göre aramızda pek fark yoktur yani istersen onunla çıkabilirsin"

Ha bu arada felix'de okulun bütün dedikodu yayıcılarını toplayıp duymayanların da olayın bittiğini bilmelerini sağlayacaktı. Evet bu dahiyane fikir felix'e aitti.

"yani ikizin de isterse olur"

Diyince içinden erik dalı oynasam da dışıma mutluluğumu yansıtamıyordum. Sonrasında ortada olmayan ı.n'i bulup onda da yaptığımız ve uyguladığımız plandan bahsetmiştik. Daha önce kabul etmez diye anlatmamıştı felix. Sonrasında ı.n bize zaten bir sevgilisinin olduğunu ve bizim okuldan olduğunu söylemişti.

._.

I.n'in sevgilisi delirmiş gibiydi. Sakin ol şampiyon daha 1 hafta oldu okula geleli (1 hafta kadar uzattım aşkolar günlerin nasıl geçtiğini ayarlayamadım fic'de o yüzden kusura bakmayın)

"sen nasıl beni aldatırsın ya ben aldatılacak insan mıyım?"

Dedi ondan tonlarda olan kız

"aldatmadım diyorum nesini anlamıyorsun?"

"başka bir kıza aşık olduğunu bütün okula yayan da bendim zaten piç"

"bak beni bir dinle anlata-"

Derken bir anda tokat yemişti ı.n

Sonra da olanlar olmuştu.

_

OKUYAN OY VEREN KİŞİLER EVLENEBİLİR MİYİZ LÜTFEN?

şerefsiz ikizim    ı.n/jeonginHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin