JEONGİN'DEN
"ben şey diyecektim. Aslında nasıl başlayacağımı bilmiyorum. Yani söylemek çok zor"
Herkes istediğini söylüyor zaten. Bir tane de sen söylesen sorun olmaz changbin.
"söyle changbin çekinme"
"ben özür dilerim"
"ne için?"
"ı.n'e ben söyledim min ji ile flörtleşmesini"
Bi kazık da changbin'den yiyince şaşırmamıştım. Her gelen vuruyor zaten o da vursa sorun olmazdı.
"ben cidden özür dilerim jeongin. Belki görür de ı.n ile konuşmak istersin sonra da ı.n bir şekilde halletmeye çalışır sanmıştım. Bu hale gelebileceğini tahmin etmemiştim "
"ı.n'in kişiliğini bilmiyor değilsin changbin"
"ben cidden flörtleşmez sanmıştım. Planımı anlar sanmıştım"
"o benimle barışmak istemiyor changbin. Yeterince belli değil mi?"
"ben... Evet doğru. Kendini düşünüyor"
Donuk bakışlarım changbin'den ayrılmazken changbin'in gözlerinin dolduğunu görmüştüm. Yine birini üzmüş, yine birini ağlatmıştım. Dedim ya ben insanlara yük olmaktan başka bir şey değilim.
"bir şey daha var"
"nedir?"
Gözünden bir damla yaş akmıştı. Söylemekte zorlanıyor ve bir o kadar da canı yanıyordu. Tereddüt ediyordu.
"söyle changbin kırılmam ben"
Ne kırılmamak ama.
"Bi ses kaydı var"
"ne ile alakalı?"
Yerdeki gözlerini bana çıkarmış ve kendine daha çok acı çektirmeye başlamıştı.
"dinlemek ister misin bilmiyorum ama çok canın yanacak"
"ne ile alakalı?"
Sorumu tekrar ettiğimde yutkunmuştu. O kadar mı kötüydü.
"ı.n ile"
"..."
"bana da onun arkadaşı attı. Dinlemek ister misin bilmiyorum"
"aç"
"jeongin bak emin mis-"
"aç diyorum changbin"
Çok canımı yakacak bir şey olduğunu düşünmüyordum. Ne kadar ağır olabilirdi ki?
"bir kaç video ve bir kaç ses kaydı var. Tek başına dinlemen/izlemen daha doğru olur diye düşünüyorum"
"tek başıma mı?"
Tek başıma iken ağır gelmez miydi?
"istemezsen yanında kalabilirim. Akşam sakin kafa ile izlersin diye düşündüm"
"tamam tek dinleyeyim/izleyeyim yanımda biri varken rahat olamıyorum"
"sana attım"
"tamam"
Tam kalkıp gidecekken kolumdan tutmuştu.
"jeongin lütfen sakin bir kafa ile izle tamam mı? Kendine zarar falan verme"
"..."
"seni herşeyden çok seviyoruz"
Ne sevmek ama. Ağzıma sıçtınız
"dikkat et ve çok etkilenme. Tekrar söylüyorum kendine zarar verme. Senin gitmen hepiminiz çökmesini sağlar. Sensiz olmaz anlıyor musun?"
"changbin"
"lütfen jeongin. Ne olursa olsun kendine zarar vermek yok anladın mı?"
"tamam"
"söz ver"
"..."
"söz ver dedim jeongin"
"söz"
Bu kadar mı kötüydü o videolar o sesler. O kadar mı canımı yakacaktı. Beni intihara sürükleyecek kadar mı?
._.
Elime telefonu almıştım. Changbinin attığı dosyayı görmüştüm girip girmemek ile tereddüt etmiştim. Girmeli miydim?
._.
KİTAPIN FİNALİNE AZ KALDI KOCA MAZİ BİTİYOR GİBİ HİSSEDİYORUM HADİ BAKALIM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şerefsiz ikizim ı.n/jeongin
RandomKüçüklüklerinden beri yarış içerisinde olan ikiz kardeşler I.n ve jeongin kardeşler birbirlerinden nefret eder. Küçücük bir konuda bile kardeşiyle kendini yarıştıran ı.n'in evinde sorun çıkar ve jeongin yanına taşınmak zorunda kalır. Her ne kadar ı...