💉Zaproszenie💉

227 7 0
                                    

- Aha - Odpowiedziała mi.

- Ale to raczej nic pewnego te badania były bardzo nie dokładne poproszę o ich powtórzenie- Powiedziałem na jednym wydechu.

- Jak chcesz. To twoja decyzja - Powiedziała obojętnym głosem. Nagle zadzwonił jej telefon.

- Halo. - Powiedziała. Chwila ciszy.

- Jasne już idę. - Odpowiedziała do słuchawki po czym się rozłączyła i wstała. 

-Gabryś mam wezwanie przyjdę do ciebie po dyżurze. Ok? - Zapytała.

- Ok - powiedziałem. Wyszła a ja poszedłem do lekarza i poprosiłem o powtórzenie badań. Lekarz się zgodził, po czym kazał mi wracać do sali. 

        Gdy wróciłem do pokoju włączyłem telefon i zobaczyłem sms'a od brata z przypomnieniem o jego ślubie. O nie prawie zapomniałem brat powiedział że jak nie przyprowadzę ze sobą dziewczyny lub koleżanki to mnie wyprosi. Pierwsza osoba o której pomyślałem była Britney , w sumie to chyba jedyna która się zgodzi już wiedziałem że to jej zaproponuje pójście ze mną na wesele brata. 

                                                                    Britney   

- Martwię się o nowego - Powiedziałam siedząc na tyle karetki i wychylają się do przodu.

- A co dalej nie wiedzą co mu jest? - Zapytał Benio.

- Wiedzą i nawet mi powiedział ale po pierwsze Gabryś na pewno nie chciał bym wam to powiedziała. A po drugie nowy nie chce wierzyć w wyniki i poszedł poprosić o powtórzenie badań. - Oznajmiłam 

- Aha - Mruknął Piotrek. - Dobra dojechaliśmy - Mówiąc to zatrzymał karetkę i wyłączył silnik.


............

Hej chciałam bym wam życzyć wszystkiego naj z okazi dnia kobiet i mężczyzn wiem że troche późno ale byłam zajęta.

( Pozdro dla jody )

" Tak i co dalej"// Na sygnaleOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz