Czarek był już transportowany do szpitala a ja z Julką wracaliśmy do mojego mieszkania bym mógł ją zawieść do pracy bo nie chciało jej się parować do domu a potem jeszcze dojeżdżać do pracy przez największe korki .
- Niezły syf się zrobił co? - Powiedziała zmartwiona.
- No . - Odpowiedziałem.
- Ciekawe czy Czarek będzie miał problemy z prawem ?
- No raczej że będzie mieć naprawdę używki raczej nie przejdą mu płazem. - Powiedziałem patrząc na drogę. Nagle zadzwonił mój telefon.
- Britney Odbierzesz i włączysz głośno mówiący proszę? - Zapytałem
- Jasne. - Powiedziałam i wzięła mój telefon. To brat dzwonił poznałem to od razu gdy jego mocny głos odezwał się w słuchawce.
- Cześć co chcesz? - Zapytałem się .
- Chciałem się tylko upewnić że przyjdziesz na ślub z jakąś foczką. - Powiedział a ja już widziałem oczami wyobraźni jego szyderczy uśmiech.
- Tak będę z Julką z pracy.
- O czyli jednak będę mógł cię wpuścić.
- Tak wiesz co ja już muszę kończyć bo dojechałem do pracy. - Powiedziałem i zatrzymałem auto przed bazą by wypuścić Britney i się rozłączyć. Mój brat nic się nie zmienił dalej był chujem. No cóż prawdziwe życie to nie film o super bohaterach. Zaparkowałem na parkingu dla pracowników i poszedłem do bazy.
- Hej. - powiedziałem do doktora Banacha który siedział przy stole i tępo patrzył się w ścianę.
- Cześć Nowy możesz mi to wytłumaczyć. - Zapytał.
- Ale co doktorze?
- Tą całą sytuację z Czarkem.
- A co chciał byś wiedzieć?
- Wszystko. - Odpowie dział a ja zacząłem opowiadać.
- Nigdy bym się nie spodziewał po Czarku narkotyków. - Odpowiedział.
- Nigdy nie wiemy co siedzi drugiej osobie w głowie.
- Racja. - Powiedział i wstał bo zaczęła go wołać Sonia bo mieli wezwanie.
Po dyżurze poszliśmy razem z Julką do biura Martyny by poprosić o wolne w terminie w którym mój brat miał ślub. Na szczęście się zgodziła. Postanowiliśmy z Bronką że pójdziemy dzisiaj na zakupy żeby kupić prezent i stykówki.
CZYTASZ
" Tak i co dalej"// Na sygnale
FanficGabriel nigdy nie spodziewał przez co przejdzie i że na szali stanie jego życie. Nowy musi wygrać z chorobą ale jednocześnie chce pomóc Britney z kryzysem po nie udanym związku.