"Kanada nasıldı, evlat?"
David Cox viskisinden bir yudum alırken Harry ile sohbet ediyordu. Bir kumarhanenin açılış gecesiydi ve bilinen çoğu mafya topluluğu buradaydı. Bir nevi kurtlar sofrasıydı.
"Soğuk ama bir zaman sonra alışılıyor." dedi Harry uzun saçlarını geriye atarken. Sesi her zaman ki gibi otoriterdi.
"Yüksek lisans eğitimin bitince bir süre daha orada kalırsın diye düşünmüştüm."
Harry kaşlarını çattı. "Size bunu düşündüren nedir?"
David sırıtarak başını yan masada duran Zayn'e çevirdi. Harry ne demeye çalıştığını anladığında tek kaşını ister istemez yukarı kaldırdı."Ben de sizin bir süre daha İspanya'da kalacağınızı düşünüyordum." dedi rahat ama hala otoriter çıkan sesiyle. "Ah pardon, eşiniz boşanmak istemişti değil mi?" diyerek devam etti ve buzlu viskisinden bir yudum aldı. "Sahiden, nedeni neydi?"
David'in sırıtan yüzü yavaş yavaş morarmaya başlarken Harry hala sorar bakışlarla ona bakıyordu. Bir şey demeyeceğini anlayınca viskisini masadan kaldırıp David'e kaldırdı ve "İyi bir gece geçirin." diyerek yanından ayrıldı.
Harry kendi masasına geri döndüğünde herkes yavaş yavaş gelmeye başlamıştı.
"Evlat, nasılsın?" Mark Tomlinson'ın sesini duyunca kafasını çaprazında oturan adama çevirdi. "İyiyim efendim, sizi sormalı?" Mark gülümseyerek başını salladı ve Harry'nin babası Micheal ile konuşmaya devam etti.
Louis Tomlinson ve sevgilisi Sophia Cox masaya oturduğunda Harry kafasını oraya çevirdi. Louis'yi dikkatle süzdü ve ne kadar değiştiğini düşündü. Sakallarını biraz kestirmiş ve saçlarını da artık havada kullanmıyordu. Daha iyi.
"Styles," dedi Louis sandalyeye yerleşirken. "Döndüğüne sevindim." Harry başını salladı. "Seni görmek harika." diyerek ona cevap verdi ve ardından buraya yaklaşan Zayn'e baktı.
Zayn ile yaklaşık iki ay boyunca takılmışlardı. Yüksek lisansının son senesinde Zayn'in kanadaya gelmesiyle başlamış olan süreç ilk başta normal arkadaşlık ve ardından dönmelerine son iki ay kala seks ile sonuçlanmıştı. Bu süreçte ikiside birbirine hiçbir şey hissetmemiş, Miami'ye döndüklerinde buna son verme konusunda anlaşmışlardı.
"Dostum." Louis ayağa kalkıp Zayn'e sıkıca sarıldı. En yakın dostlar. Harry iç çekip babası ile yeni başına geçtiği holding hakkında konuşmaya başladı. Bunu duyan Mark konuya dahil oldu.
"Micheal, sence de erken değil mi? Döneli sadece iki gün oldu."
Harry aynen öyle bakışlarını babasına çevirince Micheal homurdandı.
"25 yaşında! Daha ne kadar bekleyeceğiz? Louis gibi olsun istiyorum. Kendi holdinginin başında, her şeyi kendi halledebilen."
Louis kendi ismini duyduğunda konuya az çok kulak misafiri olmuştu. Harry ise topluca oturulan bir masada böyle bir muamele gördüğü için sinirlenmişti. Masanın altından ellerini yumruk yaparken bir yandan da cevap verme gereksinimi duydu.
"Senin de dediğin gibi; 25 yaşındayım. Kendimi kanıtlamam için illa ki bir holding veya sizin tabirinizle birilerini indirmem gerekiyorsa hazırlıklı olun babacığım. Oyun daha yeni başlıyor.."
Ardından göz temasını bozdu ve viskini kafaya dikip acı tadın boğazını işgal etmesine izin verdi. Babası ile bu tür konularda hep ters düşerdi. O adam öldürmek veya bir holding yönetmek istememişti hiçbir zaman. Daha özgür bir ruhu vardı ama babası onu bu camiaya tutsak ediyordu. O bunu kabullenmişti. Sonuç olarak bir mafya oğluydu ve istesede istemesede bu onun kaderiydi. Artık kendini buna adayıp ona göre davranacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cosa Nostra
FanfictionMafya (Larry Stylinson Version) Mafya oğlu olan Harry Styles, yüksek lisans için gittiği Kanada'dan iki yılın ardından döner ve Styles Holding'in başına geçer. Tomlinson ve Styles ailesinin mafya konumunda güçlü yerlerde olması, bu iki ailenin aile...