Episode 11: Masquerade

540 66 267
                                    

İlk olarak "geyşa topu" yani "vajinal top" erkek için kullanılmıyor diye biliyorum fakat bu bir kurgu ve her şey olabilir. :))))) ayrıca geyşa topunun kullanım amacını vs biraz değiştirmiş olabilirim.

Oy sınırı +30
Yorum sınırı +250

Ve bu bölüm seçim stresinizi düşünememk, kafa dağıtmanız için atıldı. Yedek bölümüm kalmadı yarra yedik :d

Oy kullanmayı unutmayın! Kime vereceğinizi biliyorsunuz🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻


Harry telefonu eline alıp hiçbir şey demeden hızlıca malikaneden çıktığında boğazını sıkan kravatı gevşetip nefes almaya çalıştı. Gömleğinin de düğmelerini açıp boğazını eliyle ovuştururken nefes alışverişleri düzensizdi.

Omzuna dokunan kolla arkasını döndüğünde Louis'nin mavileri ile buluştu. Tuttuğu omzu kendine çekip ona sıkıca sarılırken tek yapmak istediği güven vermekti.

"Benden ne istiyor amına koyayım!" diye yakındı Harry kendini Louis'den geri çekerken. Gözleri dolmuştu ama öfke yüzünden olduğu çok belliydi.

"Harry, sakin olmak zorundasın." diye onu uyardı Louis fakat Harry tam aksine daha da sinirleniyordu. Elindeki telefonu yere fırlatıp paramparça olmasına izin verirken Louis, bir adım geri çekildi.

"Siktiğimin saplantılı bir orospu çocuğu varken mi?"

"Harry, sike sike sakin olmak zorundasın! Duydun mu beni?!" Ona yaklaşıp omuzlarından silkerken bağırıyordu. "Sakin olmak zorundasın!"

"Şimdi içeriye döneceğiz ve hiçbir şey olmamış gibi o yemek masasına oturacağız. Ardından neler yapabileceğimiz hakkında konuşacağız, anladın mı?"

Harry pes etmişcesine başını salladığında tekrar bir nefes aldı ve sakinliğini korumaya çalıştı. Eve geri girdiklerinde herkes masada onları bekliyordu.

Aradan geçen üç saatin ardından Harry yeni bir telefon almış ve hattını da geri takmıştı. O kişiden gelen mesajların devam edecek olmasını ne kadar istemese de yapacak hiçbir şeyi yoktu.

Mark ve Micheal sadece beklemeleri gerektiğini söyleyip duruyordu. Ellerine verilen herhangi bir ipucu olmadan hiçbir şey yapamazlardı. Sadece şüphelendikleri kişileri mercek altına alabilirlerdi.

Harry çıplak bedenin üstündeki küllüğe külü atarken bir yandan da dumanı dışarı üflüyor ve bunları düşünüyordu. Louis onun bedenini okşarken onun bu tüm düşüncelerine alı koymak ister gibiydi.

Louis telefonu çaldığında Harry'nin bedeninde olan ellerini çekti ve telefonu cevapladı. "Efendim, Oli? Neden? Ah, tamam geliyorum."

Harry kaşlarını çatıp ona döndüğünde sorunun ne olduğunu sordu. Louis ise yanından kalkıp "Oli bugün gidecekmiş. Dört saat sonra uçağı var onun yanına gitmem gerekiyor." dedi.

Harry'nin bedenini saran kıskançlık ona derin derin nefesler aldırırken bunu görmezden gelmeye çalıştı. "Peki..." dedi istemsiz çıkan soğuk sesiyle. Louis bunu anlayınca sırıtmadan edemedi ve yanağına bir öpücük kondurdu. "Gece seninle olacağım, güzelim."

Harry omuz silkerken "Yarın balo var, Louis. Bugün akşamı evde geçirmem gerek."

"Hayır gerek değil çünkü balo yarın akşam."

Cosa Nostra Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin