Harry hastanenin bahçesine sigara içmek için çıktığında hava biraz esiyordu. Yazın yeni yeni gelmesi havaları ısındırsada akşamları soğuk oluyordu.
Sigarasını yakıp dudağına götürdüğünde havayı izliyordu. Fazlasıyla düşünceli ve üzgündü. Tüm düşünceleri içine çekip ardından duman ile üflediğinde üstünde hala bir ağırlık vardı. Sigara bile bu gerginliği üstünden alamıyordu.
Zayn'in yüksek dozdan nöbet geçirdiğini Yaser'in araması ile öğrenmişlerdi. Onu da kaldırıldığı hastaneden aramışlar ve bilgi vermişlerdi. Yaser'de hemen Louis'yi aramış ve olayı hızlıca açıklamıştı.
İşte şimdi buradalardı. Yaklaşık iki saattir Zayn'in yaşayıp yaşayamayacağı hakkında araftalardı. Louis geldiklerinden beri hiç konuşmamış, sadece derin düşüncelere dalmış ve bembeyaz olam duvarı izlemişti.
Harry onunla konuşmaya çalışsada başarısız olmuş ve en sonunda yalnız bırakmıştı. Yaser ise doktorlardan bilgi almaya çalışıyor, alamadığında biraz bekliyor ve tekrar soruyordu. Tüm bu döngü devam ederken Harry işte buradaydı. Soğuk havada sigarayı içine çekip sakinleşmeye çalışıyordu.
Oli'nin eve dönmesinden bu yana yarım saat geçmişti. Louis onun gidip dinlenmesini, bilgi aldıklarında onu bilgilendireceklerini söylemişti. Ayrıca bu durumdan şu anlık Micheal ve ailesinin haberinin olmamasını, sabah olduğunda onlara Harry'nin olayları anlatacağını söyleyerek hastaneden göndermişti.
Harry arkasından gelen adım seslerinin kendisine iyice yaklaştığını hissettiğinde oraya doğru döndü ve solmuş maviler ile göz göze geldi. Hiçbir şey demeden, hiç bir şey konuşmadan ona sadece sigara paketini uzattı ve ardından karşıya bakmaya devam etti. Birkaç saniye süren sessizlikte Louis, sigarasını yakmış ve içmeye başlamıştı. Ama ardından biraz içini dökmenin onu iyi hissettirebileceğini düşünüp konuşmaya başladı.
"Uzun süredir yaşadığı sıkıntılar var.." konuya bu şekilde girmesi Harry'i endişelendirmişti tabii ama sıkıntıların az çok ne olduğunu biliyordu.
"İlk başta sadece keyfi içiyordu. Hatta biliyorsun Thomas'ın da bulunduğu ev partisinde kullanmıştı."
"Evet, hatırlıyorum."
"O zamanlar henüz işin eğlencesindeydi.. fakat sonra bir şeylerin ters gittiğini gördüm. Bir anda kilo vermeye başladı. İlk başta biraz garip bulmuştum fakat sonrasında çok üstünde durmadım. Ama sonra elinde ve vücudunda titremelere şahit oldum. Bakışları bazen o kadar donuklaşıyordu ki anlamak imkansız gibiydi. Yalnızken fırsat yakalayıp düzgünce sordum ona ama yalanladı. Daha doğrusu bu duruma gelebilecek kadar kullandığını yalanladı."
Harry derinlere dalmış Zayn'in son zamanlardaki değişimini düşünürken "Nasıl oldu da anlayamadım?" diye sordu kendine. Louis ise başını iki yana salladı.
"Zayn'in sinir problemleri var, Harry. Ben onun bu duruma gelmesini bağımlılığından ötürü olduğuna inanmıyorum. Bu çok daha yeni ve bırakmasının zor olacağına inanmıyorum... yaşarsa tabii."
"Öyle söyleme. O yaşayacak."
Louis dudağını büzüp devam etti. "Sinirini ve öfkesini bastırmak için buna başvurdu. Bağımlılığı yüzünden değil. Ona kimse inanmayacak ama ben inanacağım."
"Ben de inanacağım."
Louis mavilerini yeşillerle buluşturup yorgun bir gülümseme gönderdi ona. Bu bir nevi özür gibiydi çünkü bir süredir Harry ile de iletişim kurmamıştı.
Harry sigarasını söndürüp ona yaklaştığında ellerini omuzlarının üstüne koydu. Bu sırada Louis'de sigarsını söndürmüştü. Alınları birbirine yaslandığında ise Harry'i dinledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cosa Nostra
FanfictionMafya (Larry Stylinson Version) Mafya oğlu olan Harry Styles, yüksek lisans için gittiği Kanada'dan iki yılın ardından döner ve Styles Holding'in başına geçer. Tomlinson ve Styles ailesinin mafya konumunda güçlü yerlerde olması, bu iki ailenin aile...