Episode 3: Awards Ceremony

498 74 450
                                    

Oy sınırı +30
Yorum sınırı +100
Şimdiden iyi bayramlar!🤍

İşte o gün gelmişti. Ödül töreni iki saat içerisine başlayacaktı ve Harry sağında duran Louis'ye baktı. Ardından kaşısındaki aynaya çevirdi bakışlarını.

İkisininde üstünde beyaz bir gömlek ve siyah bir ceket vardı. Altlarında da siyah kumaş pantolon. Louis saçlarını dağınık bırakırken, Harry'de uzun saçlarını geriye attı.

Louis'nin çekiciliğini umursamamaya çalışırken "Hazır mısın?" diye sordu. Louis aynadan ona bakarken piç bir sırıtış attı. "Hiç olmadığım kadar."

"O zaman biraz orospu çocuğu temizleyelim."

Louis güldüğünde Harry'de sırıttı. Hala birbirlerine olan tavırları mesafeliydi ama kötü anlaşmıyorlardı tabii ki.

İkili odadan çıktıklarında Zayn ve Niall'ın yanına, bahçeye geçtiler. Masada oturan Micheal, Mark ve Yaser bir şeyler hakkında konuşup gülüşürken dikkatler ikiliye kesilmişti.

"Hazır mısınız?" diye sordu Mark ikisini süzerken. Harry başını salladığında herkes ayaklanmış arabalara yönelmişti. Niall, Harry ve Micheal kendi arabalarıyla; Louis, Yaser, Zayn ve Mark'da diğer arabaya binmişlerdi.

Yarım saat süren yolda herkes ne yapacağı hakkında tekrardan tembihlenmiş, ses cihazları kontrol edilmişti. Ödül törenine gelindiğinde arabalar valeye bırakılmış, kırmızı hali saflına geçilmişti.

Kimse bu holding sahiplerinin illegal iş yaptığını bilmiyor, mafyanın ana merkezi olduğunun farkında değildi. Aslında amaç tamamen illegal olmadan da para kazanılabileceğini tüm o mafya babalarına göstermekti.

Kırmızı halının ardından bir şeyler içmek için herkes kendi masasına çekilirken Louis'nin gözü Willam'ı arıyordu. Harry'nin de gözleri etrafta dolaşırken gördüğü adama sahte bir gülümseme gönderdi. Willam'da onun bu gülümsemesine kadeh kaldırarak karşılık verdi.

"Kulübe son zamanlarda hiç uğramıyoruz." Zayn'in sesiyle Louis dikkatini ona verdi. "Farkındayım, hallederiz onu yarın öbür gün."

Ödül töreni başlamak üzereyken herkes sahne kısmına, yani yalının dışına çıkmışlardı. Harry ve Louis'de en arka kısımlara geçip çok dikkat çekmemeye çalıştılar. Ödül töreni başladığında ise içeride Willam'ın adamları dışında kimse kalmamıştı.

O sırada cihazdan Niall'ın kamera odasındakileri etkisiz hale getirdiği bilgisi gelince ikili birbirine baktı. Aynanda birbirlerine hafif bir baş salladıktan sonra ilk önce Harry, ardından da Louis oturdukları yerden kalkmış ve arka kapıdan içeri girmişlerdi.

"İkinci katta biri sağda, öbürü solda olmak üzere iki adam var." diye bilgilendirme yaptı Niall.

İkisinin de belinde olan silahlar asansöre bindikleri an çıkmıştı. Yeşiller mavilere emin gözlerle bakarken silahlarını tokuşturmuşlar ve asansörün kapısı açıldığı an ikili asansörden çıkmış ve birbirlerine sırtılarını döndükleri an karşılarında duran bedenlere aynanda ateş etmişlerdi.

Susturucunun keskin sesi Harry'e otel odasını hatırlatsa da şu an düşüneceği şey bu değildi. Üst kattan gelen seslerle Louis Harry'i kolundan tutarak kendine çekmiş ve soldaki duvara dayamıştı.

Birbirlerine olan yakınlıkları ne kadar kendilerini etkilesede şu an odaklanmaları gereken farklı şeyler vardı. Adım sesleri yaklaştığında Louis duvarın arkasından çıkmış ve iki adama da hızlıca sıkmış, onlara fırsat vermemişti. O sırada arkadan beklenmeden çıkan biri olunca Harry'de hızlıca oraya dönmüş ve karnına bir kurşun bahşetmişti.

Cosa Nostra Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin