Louis ve Harry gece kulübüne girdiğinde ses çoktan beyinlerinde yankılanmaya başlamıştı. Yanıp sönen ışıkların ortasında Niall ve Zayn'in olduğu locaya doğru gidiyorlardı.
"Selam, dostum." Zayn elini Louis'nin omzuna koyduğunda bir yandan da sarılıyordu. Niall'da Harry ile selamlaşmış ve ardından Louis'ye dönmüş ve selam vermişti.
"Liam nerede?" diye sordu Harry. Louis'nin yanıma oturup eline alkol bardağını almış sorusuna cevap bekliyordu. Zayn ise göz devirmişti bu soruya karşılık.
"Cehennemin dibindedir umarım." Zayn'in söylediğine bu sefer Niall göz devirmişti. Zayn ise ona bakıp omuz silkti. "Ne yapayım ama yarrak kürek işler yapıyor amına koyayım."
"İyi insan lafın üstüne gelirmiş."
Louis Liam'ın yaklaştığının sinyalini çakıp Harry'i kolunun altına almıştı. Harry halinden gayet memnun bir şekilde viskisini yudumluyor ve çalan müziğe eşlik ediyordu.
"Hoş geldin, kuzen." Liam Niall ile selamlaştıktan sonra Zayn'i es geçip Harry ve Louis ike selamlaşmış ve hiç vakit kaybetmeden masada gördüğü ilk içkiyi kafasına dikmişti.
"Hadi ya ne bu durgunluk, dans edelim!"
Liam Harry'nin bu teklifi reddetmeyeceğini bildiği için elini ona uzattı ve düşündüğü gibi oldu. Harry içkisini masaya bırakıp Liam'ın eline tuttu ve Louis'nin yanından kalktı.
İkili müziğin ritmine kapılıp dans etmeye başladıklarında, Liam kendinisine birisini bulmuş ve çoktan dudaklarını sömürmeye başlamıştı. Zayn ise ona öfkeli gözlerle bakıyor ve elindeki içki bardağını biraz daha sıkarsa kıracağının farkında değildi.
Harry tek başına biraz dans ettikten sonra yanına Louis'nin gelmesiyle ona döndü.
"Eğer biraz daha kıvırtmaya devam edersen, bu geceden sonra o güzel kalçanı bırak kıvırtmayı, yürümeye bile şansın olmayacak."
Louis iki eli ile onun belini sarmış ve kulağını fısıldamıştı. Bunun üstüne Harry onunla göz gelmiş ve dudağını ısırmıştı.
"Anlaştık mı, güzelim?"
Harry başını salladığında "Güzel." dedi. "Anlamana sevindim." Dudakları birleştikten hemen sonra Harry, ellerini onun saçlarında gezintiye çıkartmış ve daha da dağılmasına sebebiyet vermişti. Fakat pek de umrunda değildi.
Birkaç saniye sonra öpücüklerini hala devam ederlerken ani bir sesle ayrılmışlar ve bağırış seslerine doğru dönmüşlerdi.
Zayn, Liam'ın öpüştüğü çocuğu yere sermiş tekmelerken, Liam ve Niall Zayn'i ondan kurtarmaya çalışıyordu fakat pek de yeterli olmamıştı. O kadar gözü dönmüştü ki birazdan öldürecek gibi duruyordu.
Louis hemen kavganın arasına girip Liam'ı kenara ittirmiş ve Zayn'in kolunu tutmuştu. Bir güçle onu adamın üzerinden iterken Zayn, arka masalara doğru yuvarlanmış ver kendine gelmiş gibiydi.
Louis öfkeli gözlerle onu yakasından tutarak ayağa kaldırdığında hızlı adımlarla gece kulübünden çıkartmıştı. Tabii Harry, Niall ve Liam'da onların peşinden gidiyordu.
"Ne yapıyorsun lan sen?!" Louis öfkeyle bağırdığında Zayn daha yeni sakinleşmeye çalışıyordu. "Kendi mekanımızda ne bok yiyorsun, amına koyduğumun salağı! Kaç defa dedim sana?! Her yerde istediğini yap ama kulüpte olay istemiyorum demedim mi sana? Daha yeni konuşmadık mı!?"
Zayn hala sessiz kaldığında Louis, bu sefer çok daha yüksek bir sesle bağırdı. "CEVAP VER!" Harry dışında herkes bir adım geri çekilirken o, bir adım ileri gitti ve Louis'nin yanına geçip omzuna dokundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cosa Nostra
FanfictionMafya (Larry Stylinson Version) Mafya oğlu olan Harry Styles, yüksek lisans için gittiği Kanada'dan iki yılın ardından döner ve Styles Holding'in başına geçer. Tomlinson ve Styles ailesinin mafya konumunda güçlü yerlerde olması, bu iki ailenin aile...