Oy siniri +30
Yorum siniri +200Bu bolum zeynep'im icin🤍🥺
Harry dağ evinden döneli bir hafta olmuştu. Babası ile arası hala kötüydü ama iş için konuşmak zorunda kalıyordu.
Louis ile en son bar günü yaşanan olaydan sonra pek konuşmamışlardı. Harry ondan fazlaca kaçıyordu ama Louis bunu pek umursamıyor gibi göstermeye çalışıyordu. Fakat fazlaca sinirlenmişti bu duruma. Öpen kendisiyken şimdi de çocuk gibi kaçmakta neydi?
Zayn ile yaşadığı ilişkide hiç böyle değildi. Ne kaçıyordu ne de korkuyordu. Ama Louis'de öyle bir etki vardı ki Harry bundan korkuyor gibiydi. Sanki daha fazlasını alırsa bir uyuşturucu gibi ona bağlanacaktı.
Düşüncelerinden sıyrılmaya çalışırken Gemma'nin sesiyle ona döndü Harry. "Beni dinlemiyor musun?" Başını hızlıca sağ sola sallayıp "Saçmalama dinliyorum." diyerek geçiştirdi ama dediği hiçbir şeyi duymamıştı bile.
"Lottie'nin yanına gidiyorum ve bu gece dönmeyeceğim."
Harry anladığını söyleyerek akşam yemeğinden kalktı ve holdinge gideceğini annesine bildirerek evden çıktı. Bugün önemli bir toplantısı vardı ve eğer bu iş olursa babasının gözüne fazlasıyla girecekti.
Odasına çıktığında çoktan sunum için Niall'ın gönderdiği slaytı incelemeye koyulmuştu. Niall ona birkaç bilgilendirme verdikten sonra müşterilerin geldiğini söyleyerek onu toplantı odasına çağırdı.
Hoşgeldiniz faslını hızlıca geçtikten sonra Harry, asıl hedeflerinin ne olduğunu anlatmaya başlamış, slaytın her kısmında detayları es geçmeden açıklamıştı.
"Yani bu reklam fikrinin asıl amacı ürünün ne kadar iyi olduğu değil, insanları ne şekilde etkileyeceği hakkında olmalı." diyerek devam ettirdi konuşmasını. Elindeki kalemi müşterilere gösterirken "Bu kalemi size satmaya çalışsam ve 'Bu kalem çok güzel ve sizin buna ihtiyacınız var.' desem almayı düşünür müsünüz?"
Herkes sessizce onu izlediğinde devam etti. "Ama ben bu kalemi size 'neden ihtiyacınız olduğunu' anlatarak, üzerindeki etikilerin neler olabileceği hakkında bilgi versem? O zaman fikriniz değişebilir mi? Bence kesinlikle evet."
Müşterileri az çok tatmin ettiğini fark ettiğinde daha da üstlerine giderek nokta atışları yaptı ve en sonunda babasının ağzını kapatacak o cümleyi duydu.
"Kabul ediyoruz."
Toplantıdan kazançla çıktığında Niall'ın da yüzündeki sırıtış her şeyi açıklıyordu. Micheal'ın ağzı uzun bir süreliğine kapanacak ve Harry'de bir süreliğine rahatlayacaktı.
Odasına girdiğinde derin bir oh çekti. "Artık ağzını kapattık diyebiliriz." dedi Niall'a dönerken. "Kesinlikle öyle. Hadi bunu kutlayalım!"
"Cidden çok yorgunum, Niall."
"Hadi ama! Zayn ile kaynaştırmak için bu gece Louis'nin gece kulübüne davet ettim Liam'ı." Sonra sırıtarak ona yan gözle baktı ve "Hem Louis'yi de görmüş olursun.."
Harry göz devirip "O zaman hiç gelmesem daha iyi. Cidden hiç ısrar etme eve geçip yatmak istiyorum." Sonra kol saatine baktı ve "Saat akşam onbir ve ben hala holdingdeyim. Bu adamın bünyesine uyku girmesi lazım."
Niall daha fazla ısrar etmeden odadan çıktı ve akşam için hazırlanmaya başladı. Harry'de o sırada eve dönmüş ve Micheal'ın yanına giderek toplantı hakkında bilgilendirme vermişti.
"Tebrik ederim." dedi Micheal soğuk ses tonuyla. Ama hoşnut olduğu gözlerden kaçmıyordu. Harry'de kendinden emin bir şekilde baş sallayıp odasına çıktı ve üstündekileri kirliye atıp yatağına sadece altındaki boxer ile yayıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cosa Nostra
FanfictionMafya (Larry Stylinson Version) Mafya oğlu olan Harry Styles, yüksek lisans için gittiği Kanada'dan iki yılın ardından döner ve Styles Holding'in başına geçer. Tomlinson ve Styles ailesinin mafya konumunda güçlü yerlerde olması, bu iki ailenin aile...