Episode 27: Sexoxo

339 30 11
                                    

"There's nothing where he used to lie
My inspiration has run dry
That's what's goin' on
Nothing's right, I'm torn"

Louis onun dudaklarından dökülen sözlerle yutkundu. Kendini uzun zamandır ifade edemeyen genç adamın gözlerindeki kırık camların gözlerine battığını ve sulandırdığını fark etti. Ardından pürüzsüz yanağından bir damla yaş düştü. İşte o zaman Louis daha fazla dayanamadı.

Hiç düşünmeden dudaklarını onunla buluştururken tek düşündüğü şey onu iyileştirmekti. Ruhuna tekrardan güneşi getirmek ve geceyi bir daha asla onun ruhunda dolanmasına izin vermemek istiyordu.

Öpücükleri dahada yoğunlaşırken Harry, yavaşça Louis'nin kucağında yerini buldu. Louis'nin elleri de olması gereken yere yani kalçalarına tutunmuştu. Hafifçe sıktığında ise Harry'nin ağzından ufak bir inilti çıktı. Bu sesi duymayı çok özlediğini fark etti Louis. Aslında ona sahip olmayı da çok özlemişti.

Harry geri çekilirken onun yüzünü okşamaya başlamış, gözlerine özlemle bakıyordu. Mavilerinin hafif sulandığını görünce ise ona sıkıca sarıldı.

"Seni asla hak etmiyorum." dedi fısıldayarak. Uzun zamandır içinde tuttuğu suçluluk hissini şimdi dışa vurmaya başlamıştı.

"O ne demek?" dedi Louis geri çekilip. Harry ise gözünden akan yaşı umursamadan omuz silkti. "Sana çok kötü davrandım. Hak etmediğin şeyler yaşattım ve sen her koşulda benim yanımda oldun. Beni asla bırakmadın.. benden asla vazgeçmedin.. şimdi bile benim iyi olduğumu görünce gözlerin doluyor. Bu... bilmiyorum bunu hak etmiyormuşum gibi hissediyorum, Lou."

Louis onun yaşlarını parmaklarıyla silerken yüzünü okşamaya başladı. "Sen her şeyin en güzelini hak ediyorsun, Harry. Neden biliyor musun? Çünkü bu zamana kadar herkesin kaldıramayacağı şeyler yaşadın. Zor şeyler, insanı tüketecek şeyler... ama bak; şu an ayaktasın." Ardından sırıttı ve kulağına eğildi. "Kucağımdasın." diye de fısıldadı.

Harry'nin ağzından bir kıkırtı çıkarken o da gülümsedi. Onu mutlu etmeyi seviyordu o yüzden tekrar kötü konulara girmesine izin vermeden hızla kucağındaki bedene ellerini sardı ve ayağa kalktı.

"Aşkım, napıyorsun?" dedi Harry gülerken. Bir yandan da bacaklarını beline sarıyordu.

"Uyumadan önce bebeyle bir duş alayım dedim." dedi banyoya adımlarken. "Bebe?" Louis başını salladı. "Hmhm, bebe. Bebesin."

Ardından onu kucağından indirip üstünü çıkartmaya başladı. Kendi üstünü de Harry çıkarttığında artık çırılçıplaklardı.

Louis suyu biraz ısıttıktan sonra ise Harry'e elini uzattı ve onu duşa yöneltti. İkisi de sıcak suyun taması ile sınırlarken birbirlerine sarılıp doya doya öpüşmeye başlamışlardı.

"Seni içime almayı çok özledim." dedi Harry onun kulağına doğru fısıldarken. "Beni sikmek istemez misin?" Onun bu arsız cümleleri Louis'yi azdırırken Harry çoktan bedenini duvarda hissetmişti. Ardından ise Louis onu tekrar kucağına almıştı.

"Ama sen böyle konuşmaya devam edersen canın çok yanar, güzelim."

"Yansın."

Ardından ise çok ani bir şekilde Louis onun içine girdi. Harry buna karşı bir çığlık patlattığında ise güldü.

"Yakalım bakalım."

Louis onun içinde yavaş yavaş hareket etmeye başladığında Harry'nin ağzından çıkan mırıltılar duşta yankılanmaya başlamıştı. Kollarını Louis'nin geniş omuzlarına sararken boynuna ufak bir öpücük kondurdu.

Louis hızını arttırırken Harry'nin de iniltileri artmıştı. Hatta o kadar artmıştı ki en sonunda Louis onun ağzını kapatmak zorunda kalmıştı.

"Bebeğim duyacaklar." dedi uyarır gbi. Ama Harry onu dinlemedi ve elini ağzından çekip daha çok inledi. "Ne güzel işte," dedi ardından. "Herkes beni siktiğini duysun."

Louis'nin gözleri parladı. Hızı daha da artarken artık ikisinin de son damlalarıydı.

"Ah.. Harry.."

Ve ardından ikisi de aynanda rahatlamıştı.

Hızlı bir duştan sonra ise yatağa girmişler, Louis onun uzun saçlarını okşamaya başlamıştı. Uzun zamandır tatmadığı huzuru tadarken hiçbir şey düşünmek istemiyordu.

Öyle de yaptı. Hiçbir şey düşünmedi. Hiçbir şey konuşmadı. Sadece uzun zamandır beklediği şeyin içinde akıp gitti.

Sonra ise ağzından kendisinin bile şaşıracağı o cümle çıktı.

"Evlen benimle."

















Hellopooooooo!!! Beni özlediniz mişii?!!!🥺🤍🎉💗🩷💌🥹

Cosa Nostra Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin