𝓗𝓲𝓼 𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓟𝓪𝓻𝓻𝓸𝓽 • 36

7.4K 456 57
                                    

Mya merebahkan badan Adam di atas katil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mya merebahkan badan Adam di atas katil. Lelaki itu membuka tiga butang baju atasnya. Dirinya berasa panas kini. Matanya berpinar. Jiwa lelakinya menginginkan sesuatu. Dia melihat tubuh ramping itu.

"Rin." Rintihnya sayu. Bibir bawahnya di jilat. Mya mengeyitkan matanya terhadap seorang lelaki yang berada di dalam bilik itu. Berterima kasih kerana membantunya menyewa sebuah bilik. Lelaki itu senyum sinis dalam diam dan mula angkat kaki keluar dari bilik itu.

Mya berjalan hendak mendekati Adam. Dada bidangnya yang terdedah di tatap manja oleh.  Mya. Tiba-tiba dia dikejutkan dengan suara seseorang berdehem. Terus dia menoleh wajahnya. Air liurnya di telan kala dia melihat wajah bengis itu.

"K-kau. M-macam mana?"

"You know what, you look like a whore."  Safrina melangkah mendekati Mya. Sempat matanya mengerling wajah Adam yang memerah. Lelaki itu melihat kedua perempuan itu dengan pandangan pelik.

Safrina semakin mendekat. Wajah gadis yang agak kalut itu dipandang tajam.

Pang!

Terteleng wajah Mya apabila di tampar kuat oleh Safrina. Nafas Safrina turun naik menahan amarah. Mya melihatnya.

"Bacause of you, Darrius tak pandaing I. I once was his everything." Tempik Mya kuat. Adam bangun dan menapak ke arah Safrina. Belakang badan Safrina dipeluk erat. Wajahnya dibenam pada leher itu.

"Stop arguing. I need you now." Sayu suara itu berkata. Safrina hanya membiarkan. Mya pula mengetap giginya menahan geram melihat Adam yang mengucup ghairah leher jinjang wanita itu.

"I boleh jadi madu you."

Pang!

Sekali lagi pipi gadis itu ditampar. Ditampar sepenuh hati Safrina. Safrina menepis perlahan tangan Adam yang meliar di perutnya. Terus sahaja rambut ikal mayang Mya di tarik kuat.

"Eh, engkau betina. Dekat dunia nyata, kau cari pasal dengan aku, dalam mimpi kau cari pasal dengan aku. Kau ni kenapa eh?!" Tertahan suara itu berkata. Tangannya semakin menarik kuat rambut perempuan itu.

Mya menjerit kesakitan apabila rambutnya ditarik kuat. Dia ingin menarik kembali rambut yang diikat kemas, namun tidak berjaya apabila dia berasa rambutnya ditarik semakin kuat.

"Dulu kau buang dia sebab apa? Sebab dia skema? Sebab dia tak berduit. Sekarang ni kau nak dia balik sebab dia dah berduit? Dah helok?" Tangan kiri Safrina juga turut menarik rambut Mya. Melepaskan geram.

Rambut itu dilepas kasar. Tangan naik dan sekali lagi wajah Mya terteleng ke tepi. Safrina menarik nafas. Dia tidak puas hati. Tiba-tiba lengannya ditarik kuat. Dia meronta ingin melepaskan diri.

"Relax yourself, Safrina. Think about your baby." Keras Firash berkata menghentikan perbuatan Safrina. Serta merta wanita itu berhenti. Nafas turun naik. Eiman pula hanya diam menyandar pada depan pintu. Aqil, lelaki yang dijumpai petang tadi juga turut berada di situ.

C | His Little ParrotWhere stories live. Discover now