<3

1.9K 27 17
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR BU BÖLÜM TOJİ VE SUKUNA İÇİN BAŞKA KARAKTER İSTERSENİZ YAZARIM İSTEKLERİNİZİ YAZMAYI UNUTMAYIN SEVİLİYORSUNUZZZ KARAKTERİMİZİ ALTTA KOYDUM YAŞ FARKI VE ÇOKLU, UYGUNSUZ BİR İLİŞKİ VARDIR ONA GÖRE OKUYUNUZ

       Megumi ile çocukluktan hatta bebeklikten beri arkadaşız. Yaşadığı sorunlar, ailevi meseleleri ve her türlü konuda sorun yaşadı ve bu onun için çok kötüydü. Tam yavaş yavaş bu sorunları halletmiş iken babasının ortaya çıkması onun için büyük bir sorun haline geldi, aslında bu birazda benim suçum...
       Büyük savaşın ardından toparlanmamız gerçekten güçtü.  Lanetli tekniklerimden birine fazla yüklendiğim için Meg'in babasını küçük bir ihtimal ile dirilttiğim için sanırım bu benim hatam. Birçok insanı dirilttim, her şeyi düzelttim ve tüm lanetleri temizledik. Bunlar olurken gücümü gereğinden fazla kullandım ve o adamı tekrar hayata döndürdüm. Savaşta lanetlenen Gojo sensei çıkarmak için büyük bir enerji sarf ettim ve bir ay sonra buradayım. Hastanede komadan yeni uyanmıştım. Birkaç gün geçti ve normal odaya alındım. Neler olup bittiğini anlamaya çalışırken aynı zaman yaptığım şey için Megumi'den yüzlerce kez özür dilemiştim. O da bana her seferinde "özür dilemeyi kesmezsen seni yumruklayacağım gerizekalı" gibi şeyler söylemeye devam ediyordu.
- Eee Gojo sensei ne durumda, diğerleri?
- Gojo sensei iyi durumda şu an insanları rahatsız etmeye geri döndü. Diğerleri de kim bilmiyorum.
- Yuuji, Nobara, Maki ve Mai ve diğer anladın mı?
- Yuuji'yi şu anlık gözetim altında dışarı bıraktılar kahve almaya gitti, 15 parmak yedirmişler- Nobara senin sayende yaşıyor, Maki ve Mai-san dışarıda, Nanami-san ise sana teşekkür etmek için hediye almaya gitti diğerleri ile birlikte.
- Sevindim, şükürler olsun herkes iy-
- Senin dışında. Ne kadar ömrün kaldı?
- Önemli değil pek, ama eğer soruyorsan yaklaşık... Hmmm sanırım 30 yılım kaldı.
- Ve bu da Sahir okulundan siktir olup gidiyorsun demek-
- Hayır Megumi.
- Evet.
- Ha-
    Tam itiraz edecekken odaya girilmesi ile ikimizde o tarafa döndük. Yüzünde yine neşeli gülümsemeleri ile Nobara ve Yuuji girdi.
- Y/n bir an bizim yüzümüzden öleceksin diye çok korktuk (Yuuji)
- Doğru çok fazla güç kullandın. Ama mükemmel havalıydın.(Nobara)
- Teşekkür ederim ama sizin iyi olduğunuzu görmek benim için mükemmel. Yuuji seninle yalnız konuşabilir miyiz?
- Tabi ki! Megumi itiraz edecek gibi oldu ama sonra kafasını salladı ve çıktı. Çıktıklarında konuşmaya başladım.
- Otursana Yuuji ayakta kaldın.
- Tabi Y/n.
- Son durumun nasıl Yuuji.
- Oldukça iyi! Hatta mükemmel!
- Yuuji bana doğruyu söyle lütfen. Merak etme burada kalacak.
    Yuuji kafasını eğdi ve yere baktı konuşmaya başladı;
- Gün geçtikçe daha da güçleniyor Y/n kontrol etmek daha da zorlaşıyor ve pis düşünceleri yüzünden insanlara yaklaşamıyorum.
- Nasıl düşünceler Yuuji?
- Sukuna- Hayır! İzninle Y/n hemen döneceğim.
    Yuuji acele ile dışarı çıktı o çıktığında odaya lacivert saçlı zümrüt gözlü bir adam girdi. Tahminimce Toji, Megumi'nin babası. Ona baktım bana baktı ve derin, kalın sesiyle konuşmaya başladı.
- Megumi'nin kız arkadaşı mısı-
- Sanane. Seni ilgilendirmez, burada bana hesap soracağına git oğluna onu neden terk ettiğini anlat.
    Derin bir kıkırdama ve devam etti;
- Sakin ol küçük kız. Sadece sordum.
- Öyleyse cevap vereyim koca adam sadece arkadaşız.
- Ne kadar yazık. Oğlum iyi bir eş seçememiş-
- Ne diyorsun moruq.
- Moruq?
- Yaşlı adamın birinde tafsiye isteyecek olsaydım ya o lanet Sukuna'dan ya da kendini beğenmiş Gojo'dan isterdim senden değil.
- Yaşlı olduğumu nereden çıkardın?
- Benim yaşımda oğlun var.
- Ve bu yaşlı olduğum anlamına mı gelir?
- Evet. Tanrım ne demeye çalışıyorsan açık açık söyle. Ergen gibi davranma.
- Tabi tabi bu yaşlı adam konuşmayı kesip çıkıyor.
    Çıkarken bir şeyler mırıldandı ve çıktı.
...
     İki ay sonra
  
     Megumi bugün yemeğe çağırmıştı tanrım dünyanın en güzel günü olmalı. Megumi mükemmel bir aşçı, yemekleri aşırı lezzetli ve hoş. Doğrusu o babasıyla aynı evde kalması kötü ama olsun Megumi'nin yemekleri için değer.
       Arabadan inip eve doğru ilerledim. Kapıyı daha çalamadan babası beyaz bir tişört ve gri bir şort ile beni karşıladı. Tanrım büyük beden, kaslar, uzun boy, umursamaz tavırlar, ağzının kenarındaki yara ve yeşil zümrüt gözleri mükemmel- kendine gel y/n o kendini beğenmiş bir pislik.
- Çekilecek misin?
- Geç bücür. Megumi arkadaş tercihlerini değerlendir.
- Sana soracak değil yaşlı herif.
- Hı hı ondan.
- YYY/NNNNN!!!
- YUUUJİİİİ! TANRIM GELECEĞİNİ BİLMİYORDUM!
- Bağırmaya devam edecekseniz dışarı atacağım.
- Hadi ama gumi bu kadar acımasız olma lütfen. Beni dışarı atamazsın değil mi???
- Yemek hazır, oturun artık.
    Mükemmel koku, mükemmel tat, her şey mükemmel Megumi mükemmel tanrım öleceksem yemekler yüzünden öleyim. Üçüncü tabağımı bitirip mutafağa bırakırken bir anda bacaklarımda sıvılık hissettim. Regl olduğumu düşündüm ama daha yeni bittiğini hatırladım. Belki lekelenme olmuştur diye tuvalete koştum ve kapıyı kilitledim. Baktığımda kan yoktu saydam ve akışkan bir sıvı vardı. "Siktir hassas dönemde olamam"
- Y/n hızlı ol filmi açıyoruz.
- Tamam gumi hemen geliyorum.
      Peçete ile sildim ve hemen aşağı indim. Koltukta en uzak köşeye oturdum ve bacaklarımı kendime çektim. Saniye hatta salise geçtikçe daha çok ateş basıyordu ve daha çok ıslanıyordum. Filme odakalanamadım bile. Omzumda hissettiğim el ile irkildim.
- Markete gidip içecek bir şeyler alacağım bir şeyler ister misin?
    Gumi'nin kulağına yaklaştım ve;
- Bir paket ped alır mısın?
- Tanrım bu yüzden mi tuhaf davranıyorsun? Bende bir şey oldu sandım. Tabi ki alırım.
- Teşekkür ederim gumi.
      Bana gülümsedi ve çıktı o çıkar çıkmaz belimde hissettiğim eller ve boynumdaki dudaklar ile irkildim. Önüme baktığımda Toji önümde durmuş ve bana sırıtıyordu. Yanıma baktığımda ise iliklerime kadar korku hormonu yayan Sukuna vardı. Boynumu emip ısırıp yalıyordu ve bu dayanılmazdı. Tanrım hassas dönemimde bu ne?
- Yaşlı adamlar demek hm?
Toji sordu. Yüzümün domates olduğunu bile bile karşı geldim ve;
- Değil misiniz? Hadi sen neyse ama bana Sukuna genç diyemezsin. 4000 yaşın- ahhh
     Sukuna boynumu ısırmış ve kalçamı acı verecek şekilde sıkmıştı. Tojiye dönüp;
- Amını ben alacağım, ağzı ve kalçası senin olsun.
- Kabul.
İkiside güldü ve Toji dudaklarıma eğilerek sert bir şekilde öpmeye başladı. Sukuna da elini vajinama koydu ve ovmaya başladı. İnlememek için acuçlarıma tırnaklarımı geçirdim. Toji beni kaldırıp kucağına aldı ve yukarı çıktı. Sukunada çıplak göğsü ile elleri cebinde takip ediyordu.
- Ne yapıyorsun moruk bırak beni! Benim sayemde yaşıyorsun unutma! Debelenip elinden kurtulmaya çalıştım çünkü eğer şimdi yapmazsam asla yapamazdım. Sukuna çenemden tutup dudaklarımı ısırarak kanattı. Kalçama yediğim sert tokat ile yatağa atılmam bir oldu. Sukuna üstümde yükselirken ben Toji'in üzerindeydim. Toji inledi ve;
- Tanrım Sukuna şu amcığı biran önce sikmeye başlasak iyi olur. Hayatında görmediği iki sik için lapa yapalım.
- Neden olmasın güzel bir amcığı mahvetmek tanrım düşüncesi bile güzel. Hey fare daha önce kaç kere sikildin?
    Yüzüne bakmadan kafamı çevirdim.
- Tanrım, bakire misin?(T)
- Hiç sik almadın mı?(S)
- Yapmadım.
- Hala konuşuyor hadi başlayalım ne dersin? (T)
      Toji bunu der demez Sukuna üstümdeki her şeyi yırttı ve uzun tırnaklarını üstümde gezdirmeye başladı. Meme uçalarımı sıkıştırıp emdikten sonra ısırıp bıraktı. Geri çekilip bana baktı ve;
- Siktir siktiklerim arasında en iyisi.
    Eli vajinama indi ve sert şekilde ovmaya başladı. Beklemediğim bir anda iki parmağını soktu ve çığlık attım. Toji oturur pozisyonda kalktı ve dizlerinin üzerine kalktı. Eşofmanını çıkardı ve penisini serbest bıraktı. Arkama baktım ve sikeyim o da ne ben Toji'ye bakarken Sukuna'da penisini çıkarmıştı. Sikeyim bu ikisini alamam çok büyükler. Arkamda hissettiğim soğukluk ile inledim. Toji içime girdiğinde bağırdım;
- Yapamam çok büyü- HAYIR CANIM ACIYOR!
- Yaşlı bir adama göre büyük ha?   
     Ön tarafta olan baskı ile daha çok bağırdım. Sukunanın boynuna sarıldım. Tırnaklarımı sırtına geçirdim ve ağlamaya başladım.
- DURUN YALVARIRIM ÇOK DOLU ÇOK FAZLA DAYANAMAM! CANIM ACIYOR!
- Siktir çok sıkı. (S)
- Öyle sıkmayı bırak küçük kız. (T)
   Gel gitlere başladıklarında daha fazla dayanamadım bacak aramda akan suvıyı zevk suyu sandım ama sukunanın inlemesiyle olmadığını anladım.
- Şuna bak kanıyor siktir iki deliktende kanıyor
- Adamım bu çok iyi! SİKTİR ŞU ANDA BOŞALABİLİRİM!(T)
- Seni çocuklarımız ile doldurmalı mıyız ha? Bir zenin ve lanetler kralının veletleri.(S)
   Daha da hızlandırlar artık acı hissetmiyordum. Siktir bu doluluk aşırı mükemmel sikeyim.
- Y-yalvarırım- ahhh
    Sukuna derin noktama Toji ile aynı anda vurduğunda kelimeler ağzından çıkamadı. Her dakika geçtiğinde hızlanıyorlardı.
- B-ben geleceğim boşalacağım yavaşlayın-
    Hayır hayır sukuna elini vajinama indirdi ve daha da hızlandılar.
- Hadi babacığının sikine boşal tatlım. Siktir kralının sikine boşal hadi. Fışkırttığın zaman nasıl göründüğünü merak ediyorum.
- Hadi bebeğim boşal güveniyorum yapabilirsin.
     Gözlerim geriye kaydı ve tamamen kendimi bıraktım. Boşaldığında Sukuna ve Toji de aynı anda içime boşaldılar ve Toji içimden çıktı sukunanında çıkmasını beklerken beni ters dönderdi ve kalçamı kaldırdı.
- Bakalım ağzın nasıl iş yapıyor bebek.
    Sukunanın öne itmesi ile toji boğazıma kadar sikini soktu buna rağmen hâlâ yarısı ağzımdaydı. Sukuna hızlandıkça toji daha derine itmeye ve hızlanmaya başladı....
    Birkaç saat sonra megumi eve döndü. Babasının odasına çıktığında en yakın arkadaşını lanetler kralı ve babasıyla sikişmiş halde bulmayı beklemiyordu...

    

YANDERE SANZU HARUCHİYO X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin