MERHABA ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM. UZUN ZAMAN BÖLÜM ATAMADIĞIM İÇİN ÜZGÜNÜM EĞER YAZABİLİRSEM İKİ BÖLÜM ATACAĞIM. SEVİLİYORSUNUZZZZZ. LÜTFEN OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİN. BU ARADA İSTEK BÖLÜM, KARAKTER, KONU GİDİŞATI İSTEĞİNİZ VARSA SÖYLEYİN. DİĞER BÖLÜM SANZU İLE İLGİLİ İSTEK ÜZERİNE SOFT HEADCANON VE ONUNLA İLGİLİ BİR BÖLÜM OLACAK. BU ARADA BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUNNN.
Okuldan döndüğümde kedimin kapının önünde beni beklediğini gördüm. Kucağıma aldım ve mutfağa giderek mamasını verdim. Yemeye başladığında kafasını okşadım ve odama giderek kıyafetlerimi değiştim yemeğimi yedim ve yatağıma girip uyudum...
Sabah uyandığımda hızlıca duş aldım, formamı giyindim makyajımı yaptım, kedimin mamasını hazırladım ve evden çıktım. Arabama bindim ve üniversiteye doğru gitmeye başladım. Ailem varlıklı ve gerçekten zengin olduğu için imkanlarım oldukça fazlaydı. Derslerimde başarılı ve okul birincisiydim. İlgilerin benim üzerimde olması daha fazla hoşuma gidiyordu. Sınıfa girdiğimde yine gözler benim üzerimdeydi. Fazla umursamadan en ön sırama geçtim ve sıra arkadaşımla sohbet etmeye başladım. Sınıfın kapısı açıldı ve içeriye üniversitenin en yakışıklı ve genç profesörü girdi Akaashi Haruchiyo. İkimizde üzerimize çeki düzen verdik ve profesörü dinlemeye başladık.
- Evet arkadaşlar! Bugün size çalışma kağıtlarınızın maillerini atacağım. Yarın not kontrolleri ve sınavlarınız var.
Sınıf itiraz etmeye başladığında profesör tekrar konuştu.
- Eğer eksikleriniz varsa Y/n'den alabilirsiniz. Ayağı kalktım ve:
- Profesör saygısızlığımı mahzur görün ama benim yıl boyu çalıştığım ve tuttuğum notları paylaşma gibi bir niyetim yok. Arkadaşlarım kendi notlarını tamamlasınlar.
- Neden?
- Ben enayi, budala veya aptal değilim. Yıl boyu çalışıyorum, notlarımı tutuyorum ve derslikleri düzenli dinleyip katılıyorum. Arkadaşlarım ise dersliklere katılmıyor, not tutmuyor, çalışmıyor ve derslikleri dinlemiyorla-
- Sözüme karşı mı geliyorsun?
- Lafımı kesmeyin lütfen. Ayrıca karşı gelmiyorum hakkımı savunuyorum.
- Öyleyse ekstra derslik ve okul saati dışında okulda kalmak senin için sorun değildir. Cezalısın, okuldan sonra ofisimde kalıyorsun.
- Eğer notlarımı paylaşmayacaksam sorun değil.
- Ne hoş.
Derslikler bittikten sonra herkesin çıkmasını bekledim. İnsanlar bana kızmak yerine hak vermişti. Üniversitede herkes yalnız çalışır, kuralı budur yapabileceğim bir şey yok. Kim olsa aynısını yapardı. Herkes çıktıktan sonra Akaashi-san'ın odasına yöneldim ve kapının önünde durdum ve nefes alarak kapıyı çaldım. Aslında o kadar da kötü değildi. Onunla yalnız kalmak istediğimi inkar edemem. İçeriden "Gel" sesini duyduğumda yavaşça kapıyı açtım içeriye girdim ve ardımdan kapıyı kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE SANZU HARUCHİYO X READER
Teen Fictionbonten sanzu one shots <3 UYARILAR: Öncelikle hikayelerde kan, şiddet, smut, uyuşturucu kullanımı, öldürme, intihar, psikolojik baskı, inan kaçırma, zorla barındırma, manipüle, +18 içerikler, angst ve benzeri içerik bulunmaktadır. Umarım kitabı s...