YENİ BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM YOĞUN İSTEKLER ÜZERİNE BUGÜN İKİ TANE SANZU BÖLÜMÜ ATACAĞIM TELEFONDAN YAZDIĞIMDA FOTOĞRAF GÖZÜKMÜYOR YİNEDE SİZİN İÇİN DENEYECEĞİM SİZLERİ SEVİYORUM YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN <3333
Uyandığımda vücudum, ağzım ve gözlerim bağlanmıştı. Aklım yerine geldiğinde birkaç kadın inlemeleri ve acı çığlıkları vardı. Yanımda birden hareketlilik hissedince irkildim. Ağzımdaki bezi çözdüler ve sonra gözlerimi. Etrafta baktığımda bir sürü ceset ve çıplak kadın vardı. Yanıma baktığımda bir sürü kadının bağlı ve baygın olduğunu gördüm. Çenemden tutup kendi yüzüne çevirmesiyle nerede olduğumu anladım.
- Bu seferki hasat iyimiş ha. Şuna bak ne kadar güzel. Eğer şanslıysan birkaç gün daha yaşarsın. Ama eğer iyi değilsen ölürsün anlaştık mı?
- B-ben neredeyim?
- Sesinde güzelmiş ha. Sorunun cevabını vereyim beyaz fare Bontenin elindesin.
Cevap vermese daha iyidi. Düşeceğim son yer burası olmalıydı. Acımasızlığı ve yaptıkları suçlarla insanlara korku salan Bonten gerçekten neler olduğunu bilmiyordum. Hayatta normal ve yalnız yaşayan birisiydi ve şimdi neden buradayım?
- Neden burada olduğumu öğrenebilir miyim?
- Tabi ki! Mavi gözlerini üzerinde gezdirdi ve biraz süzdükten sonra cevap verdi; - Sikimi rahatlatmak için. Böyle güzel bir kadını betonda becermek hakaret olur öyle değil mi? O yüzden şanslısın, güzel yüzün ve bedenin sayesinde bu kadınlardan farklı olarak yatağımda becerileceksin. Şanslı hisset.
Birkaç adama işaret verdi ve kollarımdan tuttular. Tekrar konuşmaya başladı;
- Eve götürün ben gelene kadar odada kalsın. Özel ilaçlarımızdan da birazcık tatsın.
- Emredersiniz Sanzu-san.
Sanzu? Az önce doğru mu duydum. Siktir hayır hayır o adama düşmüş olamam. İlkini o alamaz. Saçımdan tuttu ve geriye doğru çekti;
- Tanrım şuna bak nasılsa korkuyor. Tanrım seni burada sikmemek için kendimi zor tutuyorum. Akıllı bir kız olursan yumuşak davranırım tamam mı?
Kafamı salladım. Yapabileceğim başka bir şey yoktu. Buradan kaçamazdım ama eğer küçük bir ihtimal ile evden kaçabilirdim. Adamlar iteleyerek dışarı çıkardılar. Etrafa baktığımda uçsuz bucaksız bir ormanlık alan vardı. Medeniyete dair hiçbir iz yok. Adamlar arabanın bakajına beni attılar ve kapağı kiltlediler. Nefes alması zor ve hareket edemezdim. Nereye gittiğimiz de görmüyordum. Siktir siktir evin yolunu öğrenmem lazımdı yoksa kaçamam. Arabanın motoru çalışmasıyla birlikte ilerlediği izi anladım. Belki ne yöne döndüklerini tahmin edersem kaçabilirim diye düşündüm.
Bir zaman sonra araba durdu. Üç kere sağa döndüler ve sonra bir kere sola döndüler. Tahminim yanlış değilse yolculuk bir saate yakın sürmüştü. Çoğunlukla düz gitmiştik. Araba durduğunda gözlerimi kapattım ve uyuyormuş gibi yaptım. Bagajın kapağını açtılar.
- Tanrım uyumuş.
- Sanzu-san'ın zevki gerçekten iyimiş. Kullandıktan sonra izin isteyip sikelim ve öyle öldürelim.
- Olur. Ama önce odaya çıkaralım fazla dokunma ne olacağını biliyorsun.
- Tamam tamam nasıl dersen. Hadi acele et. Ran ve Rindou-san'ın dediklerini de götüreceğiz.
Adam beni kucağına aldı ve yürümeye başladı. Gözlerimi hafif araladım ve geldiğimiz yere baktım. Siyahın hüküm sürdüğü boydan camları ile gerçekten asil bir villaya gelmiştik. Numara yaptığımı anlamasın diye gözlerimi tekrar kapattım. Kapının açılma sesi, merdivenler ve sonunda odaya gelmiştik. Adam beni yatağa yatırdı ve odadan çıktı. "Tanrım kapıyı kilitlemesi-" hayır çok geç kilitledi bile o gittikten sonra gözlerimi açtım ve ayağı kalktım. Cama doğru giderken etrafıda inceledim. Siyah yatak, siyah duvar, siyah sehpa her şey siyahtı. Aynaya baktığımda üzerimde sadece beyaz eski bir elbise olduğunu gördüm. Kan lekeleriyle doluydu. Odada yatağın yanında olan siyah kapıyı açtım ve içeri girdim. Aynı şekilde siyah ve bordo tonlarının hüküm sürdüğü bir banyoydu. Tanrım burası benim salonumdan daha büyük. Bir duşakabin ve küvet vardı. Lavaboya baktığımda üstünde siyah bir kutu vardı. Kutuyu açtım içinde bir not ve pahalı çok pahalı olduğunu bildiğim bir gecelik vardı. Notu aldım ve okudum; "Meraklı bir kişiliğin var sanırım. Bunu giy ve beni bekle. Ayrıca cam kilitli kaçmaya çalışma" geceliği çıkardığımda ayrı altındaki iç çamaşırını gördüğümde ayrı şok yaşadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE SANZU HARUCHİYO X READER
Teen Fictionbonten sanzu one shots <3 UYARILAR: Öncelikle hikayelerde kan, şiddet, smut, uyuşturucu kullanımı, öldürme, intihar, psikolojik baskı, inan kaçırma, zorla barındırma, manipüle, +18 içerikler, angst ve benzeri içerik bulunmaktadır. Umarım kitabı s...