BÖLÜMLE SİZİNLEYİM OYLARINIZ VE YORUMLARINIZI UNUTMAYIN SEVİLİYORSUNUZZZ. OY VEREN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM YORUM YAPAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM.
Yatağımda uzanmış bilgisayardan film seçerken kapının çalmasıyla birlikte aşağı koştum. Yaklaşık 4 yıldır arkadaş olduğum adamın gelmesini bekliyordum. Kapıyı yavaşça açtım ve:
- Hoşgeldinnnnn. Bende tam film seçiyordum.
- Hoşbuldum. Bulabildin mi bari?
- Yani birkaç tane buldum ama emin değilim.İçeri geçerken konuşmamıza devam ettik. Haruchiyo ile birlikte üniversite yıllarında aynı evde kira arkadaşı olarak taşındık. Başlarda anlaşamasakda sonradan birbirimiz dışında pek arkadaşımız olmadı. Çamaşırları ve ütüleri o yapıyor yemeği ve ev temizliğini ben. O gerçekten mükemmel bir insan, dört yıldır asla hatası veya yanlış bir davranışı olmadı. Havluyla evde dolaşsam bile dönüp bana asla bakmadı. Başta şüphelerim vardı ama bu zamanda tüm şüphelerimi yok etti. Elindeki poşetlerden birkaç tane aldım ve mutfağa giderek yiyecekleri tabaklara koymaya başladım.
- Nasıl filmler buldun?
- İkisi korku dram karışımı diğer bir tanesi korku komedi. İstersen anime veya-
- Korku filmini tercih ediyorum. Daha çok sarıyor.
- Tabi. Nasıl istersen, benim için bir sorun yok.
- O zaman ayarlıyorum filmi.
- Tamam bende yiyecekleri hazırlayıp gelirim.Yiyecekleri hazırladım ve odaya giderek L koltuğun köşesine Sanzu'nun yanına oturdum. Sanzu kolunu omzuma attı ve battaniyeye sararak filmi açtı. Başlarda sıkıcı olsa dahi sonradan aksiyonlu, gerilimli, biraz romantik bir filme dönüştü. İki çift hastaneden kurtulduktan sonra birbirlerine koşup sarıldılar. Uzunca birbirlerine baktıktan sonra birbirlerini uzunca öptüler.
- İYİDE BUNLAR ARKADAŞTI!
- Normal bir şey bu Y/n. Sonuçta film.
- Doğru ama olsun.Filmde atlamalı zaman olarak o iki kişinin uzun sekslerini koyduklarını gördüğümde yüzümü ellerimin arasına aldım ve Sanzu'ya daha çok yaslandım. Sanzu kıkırdadı ve filmi kapatarak ayağı kalktı:
- Kalk şunları temizleyelim sabah kalmasın.
- Emredersiniz efendim.Sanzu önden birkaç tabağı aldı ve mutfağa yöneldi. Bende hemen arkasından mutfağa gittim ve tezgaha bırakarak bulaşık makinesini açtım. Tabakları alt rafa koymak için eğildim ve o sırada gidere sıkışan çatalı fark ettim. Çıkarmaya çalıştığımda Sanzu ne yaptığımı merak edip arkama geçti.
- Ne yapıyorsun Y/n.
- Çatal sıkışmış.
- Bakabilir miyim?Kalkarken bir adım geri atmamla arkamda Sanzu'nun penisini hissettim. Yüzümün kızarıklığımı gizlemek için arkamı döndüm ve bulaşıkları sudan geçirmeye başladım. Siktir çok güzeldi tekrar yapmak istiyorum. Hayır Y/n o senin arkadaşın. (Arkadaş ayağı göt ayağı bilader sikişeceksiniz.) Sanzu çatalı çıkardı ve yanıma gelerek çatalı önüme bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE SANZU HARUCHİYO X READER
Teen Fictionbonten sanzu one shots <3 UYARILAR: Öncelikle hikayelerde kan, şiddet, smut, uyuşturucu kullanımı, öldürme, intihar, psikolojik baskı, inan kaçırma, zorla barındırma, manipüle, +18 içerikler, angst ve benzeri içerik bulunmaktadır. Umarım kitabı s...