<3

1.3K 27 4
                                    

ARKADAŞLAR BÖLÜM ATMAYA ÇALIŞIYORUM UMARIM YAYINLANIR. HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİN SEVİLİYORSUNUZZZ İSTEK ÜZERİNE BÖLÜM ATIYORUM KENDİNİZE İYİ BAKINNNNN.

 HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİN SEVİLİYORSUNUZZZ İSTEK ÜZERİNE BÖLÜM ATIYORUM KENDİNİZE İYİ BAKINNNNN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dünya çapında tanınmış bir şirketin en değerli grubunun yüzü ve idolüydüm. Şirket marka çekimleri için başka bir şirketle birleşme ve ortak olma kararı aldı. Bültene bomba gibi düşen bu haberle şöhretimiz daha fazla artmıştı. Grup olarak kareografi çalışmaları devam ettirirken denetlemeye gelen yönetici ve ortaklar ile çalışmalara devam ettik...
Birkaç saat sonra biten çalışmalardan sonra yorgun bir şekilde şirketten çıktım. Dışarıdaki paparazzi ve hayranlar yüzünden sahte gülümsememi takındım ve arabaya bindim. Eve doğru giderken telefonumun çalması camdan kafamı kaldırdım ve arayan kişiye baktım. Şirketin baş CEO'nu kaneki Raddel arıyordu. Telefonu açtım ve;
- Efendim kaneki.
- Hey Y/n yeni bir markadan yüzlük teklifi geldi. Kabul etmeden önce sana sormak istedim.
- Hangi marka?
- Zara.
- İyi de ben zaten Chanel markasının yüzüyüm. Teklifleri yüksek değilse ilgilenmiyorum.
- Çekim başına yaklaşık 30 Milyon dolar öneriyorlar.
- Hm Chanel 48 milyon dolar ödüyor. Sanırım Chanel ile devam edeceğim. Ayrıca moda anlayışı tarzıma uyuyor.
- Anladım, yine de düşün. Fiyat aralığını arttırırlarsa haber veririm.
- Okey. Ayrıca Raddel yeni ortaklardan hiç hoşlanmadım.  Tuhaf tipleri var.
- Sen fazla muhatap olma. Bende hoşlanmadım. Ortaklığımız bittiğinde tamamen iletişimi keseceğim.
- Anladım kapatıyorum eve geldim.
- Tamam dikkat et.
- Okey, sende haber verirsin.
Telefonu kapattım ve arabadan inip eve girdim. Kapıları ve camları kilitledikten sonra banyoya girdim ve duş aldım. Üstümü değişmeden yatağa uzandım ve uyuya kaldım.
Sabah 5 gibi uyandığımda üstümü değiştim ve diyet kahvaltımı yapıp şirkete geçtim. Voice çalışmaları için 17. Katı tuşladım ve asansörün çıkmasını bekledim. 8. Kata geldiğinde asansör durdu. Korumalar önüme geçti ve olası bir saldırıya karşı korumaya geçtiler. Asansöre birkaç kişi bindiğinde önümden çekilmek yerine etrafıma daha çok yoğunlaştılar. 17. Kata geldiğimizde temkinli bir şekilde beni ses odasına bıraktılar ve üç tanesi dışarı çıktı. Kalan 4 görevli yanımda kalmaya devam etti.
- Hey neden bu kadar temkinli davranıyorsunuz? Genellikle bu kadar gerilmemiştiniz.
- Haberiniz yok mu?
- Neyden?
- Gelen yeni ortaklar şirket sahipleri olmasının yanı sıra yer altı mafyalığı yapıyor. Birkaç şirketle yaptıkları ortaklıktan birkaç dünya idolü ortadan kayboldu. Hatta sizin arkadaşınız olan Hagaki-san da bu örgüt tarafından kaçırıldı. Kaneki-sama bu konuda bizi koyu bir denetlemeye aldı.
- Bunu yeni mi öğrendiniz yoksa ortaklıktan önce mi?
- Ortaklıktan sonra. Kaneki-sama bu konuda aşırı pişman. Sizi korumak bizim görevimiz.
- Teşekkür ederim, borcumu ödeyemem.
- Sonuçta arkadaşız ve bizim görevimiz bu.
- Biliyorum biliyorum. Yine de sizde dikkat edin.
- Emredersiniz efendim.
Ses çalışmaları bittikten sonra yemek yemek için aşağı kata indik. Birkaç takım elbiseli adam etrafta dolaşıyordu. Gözüme çarpan ilk kişi pembe saçlı bir adamdı. Diyet yemeklerini aldıktan sonra masamıza geçtik ve sohbet etmeye başladık.
- Bu yıl Grammy ödülleri arasında bizimde ismimiz varmış. (Lina)
- Evet doğrusu her yıl adaylıkta ödül alıyoruz zaten yine de heyecan verici. (Lilith)
- Öyle. Bunun için çalışmalarımızı sıklaştırma programlarını da göz önünde bulundurmalıyız. Zaten yeni solo ve grup klipleri için çekimler başladı.
- Bu yıl fanların beklentisi çok yüksek. Yine de kliplerin eşsiz tasarımı onları memnun eder. (Lilith)
- Bu yıl defileler var ve gerçekten ilgi çekici tasarımlara sahipler. (Lina)
- Yeni ortaklar bu sıralar şirket statüsünde baya yükseldiler doğrusu. Hey Y/n haberin var mıydı? Ne de olsa şirketin kuruluşundan beri buradasın ve kurul başkanısın. (Lilith)
- Hayır benimde dün haberim oldu. Kaneki söylemese söyleyecekleri yoktu.
Yanımda hissettiğim hareketlilik ile o tarafa döndüm. Yanımda oturan yeni ortaklardan biri bana gülümsedi ve sohbete dahil oldu. Bu pembe saçlı adamdı. Tanrım gözleri çok... Mavi.
- Eeeee başka ne öğrendiniz bizim hakkımızda.
- Zara markasının ortakları olduğunuzu ve birçok stajyere teklif sunduğunuzu öğrendim. Bunun yasak olduğunu bilmediğinizi varsayıyorum.
- Neyin L/n.
- Stajyerlere teklif sunma. Tam olarak idol olmadan hiçbir şekilde teklif sunulamaz.
- Ah sadece onlara değil sana da bir teklif sunduk kabul etmeyen sizdiniz L//n.
- Evet. Bunun sebebi de bariz bir şekilde açık. Ben Chanel yüzünü taşıyan bir idolüm ki zaten şirketimizde zara yüzü olan idolümüz var. İki marka ile anlaşma yapılması şirket zararına girer değil mi?
- Öyle, bu arada çekim günleri yarın.
- Biliyorum program elime ulaştı bay...
- Sanzu Haruchiyo.
- Bay Haruchiyo. İzniniz ile yoğun bir programım var.
- Yemeğini bitirmeden kalkamazsın.
- Kalkarım, kimse karışamaz. Sizin kadar bende bu şirkette söz sahibiyim. Hatta sizden daha fazla. 
- Hey hey sakin ol bebek sadece uyardım.
- Uyarmayın. Laflarınıza da dikkat edin. İyi günler.
Gözlerimi devirdim ve şirketten çıktık. Çekim yerine vardığımızda eski bir bowling salonundaydık. Şehrin biraz uzağında ama uçsuz bucaksız değil. Sadece büyük binaların arasında terk edilmiş. İçeri girdiğimizde setler hazırlandı ve arka planları düzenlediler. Çekimlere başlayacakken odaya giren adamlar yüzünden duraksadık. Yine yeni ortaklar gelmişti. Bunların sorunu ne? Fazla düşünmeden çekimlerin başlaması için ellerimi çırptım ve işleri yönlendirdim.
- Birkaç set deneme çekiminden sonra ilk adım alanının çekimleri bitti. Binadan çıktım ve karavana üstümü değiştirmek için girdim. Kapıyı arkamdan kapattım ve soyunmaya başladım. Kapının qçılmqsıyla menejerimin geldiğini var saydım ve çıkmasını söyledim.
- Kahvemi sonra içeceğim.
Kapı kilitlendiğinde arkama baktım ve Sanzu'yu gördüm. Kaşlarımı çattın ve;
- Bir sorun mu var?
- Yo. Sadece bakmak için geldim. Güzel fiziğin varmış.
- Ben bir idolüm normal değil mi?
- Hm normal. Yine de güzel bir bedeni altımda görmek için uzun zamandır bekliyordum.
- Anlamadım?
- Anlayacaksın bebeğim.
Üstüme doğru gelmeye başladığında geri gittim ve elime gelen ilk şeyi fırlattım. Evde ve boş kaldığımda okuduğum kitabı fırlattığımda eliyle savuşturdu ve adımlarını hızlandırarak bana ulaştı. Bileğimi tuttu ve kafamın arkasından tutarak dudaklarımı öpmeye başladı. Göğsünden itlemeye çalıştım ama hiçbir etki etmiyordu. Dilini ağzıma ittiğinde dilini ısırdım ve uzaklaşmasını bekledim. Beni kendine daha çok bastırdı ve üstümdeki iç çamaşırını çıkarmak için elini sırtıma koydu. Kopçasını açtığında üstümden sıyırdı ve beni karavandaki koltuğa yatırdı. Göğüslerimi kapatmaya çalışırken kemerini çıkardı ve bileklerimi kafamın üzerinden bağladı.
- Ellerin çok sorun çıkarıyor. Kurtulmak için bağıracakken parmaklarını ağzıma soktu ve derine batırdı. Parmaklarını ağzımda hareket ettirdi ve üstüme eğilerek boynumu emmeye başladı.
- Siktir çok güzel kokuyorsun. Ne zamandır bekliyordum bu anı tahmin edemezsin. O dans ederken kalçalarına tokat atmak için her şeyden vazgeçebilirdim. Şimdi seni burada sikeceğim.
Kafamı hayır anlamında sakladığımda güldü ve yüzüme baktı.
- Ne yoksa evimde becermemi istersin?
Kafamı yine salladığımda boynumu daha sert bir şekilde emmeye başladı. Bacaklarımı kapatmaya çalıştığımda kendini bastırmaya başladı. Göğüslerimi parmaklarıyla sıktığında parmaklarını ısırdım ve inledim. Ağzını göğüslerime bastırıp ısırdığında baş ucumdaki yastığı sıktım ve kafamı geri attım.
- Siktir etsene bekleyerek bir yere varamam. Sikeyim gitsin.
Altımdaki eteği belime itti ve  Kilotumu yırtarak çıkardı.
- Bu amcık hayal ettiğimden daha güzel. Pembe ve şuna bak tombul sikimi içinde görmek için sabırsızlanıyorum.
Pantolonunu indirdi ve kalçalarımı tutarak girişime konumlandırdı. İçime girdiğinde parmaklarını ağzıma daha çok bastırdı ve hepsini içime itti. Parmaklarına inledim ve ve ağlamaya başladım.
- Siktir amın mükemmel akıtıyor. Şuna bak içinde kayboluyorum.
Hareketleri hızlandığında gözlerim geri kaydı ve parmaklarını ısırdım.
- ah evet evet bebeğim şuna bak ne kadar güzel.
Hareketleri hızlandığında g noktama vurmaya başladı ve daha fazla dayanamayıp boşaldım. Birkaç vuruştan sonra o da içime boşaldı ve çıkardı.
- Siktir mükemmeldi bir daha yapmalıyız hatta hergün yapmalıyız.
- Neden yaptın bunu?
- İstedim ve yaptım.
Üzerime eğildi ve dudaklarımı öpüp kemeri çözdü. Pantolonunu giyindi ve ellerini cebine koyup dışarı çıktı.
Birkaç ay sonra basına sevgili olduğumuzu açıkladık ve daha sonra evlenerek yuvacığımızı kurduk...
BİTTİ İYİ OKUMALARRRRR SEVİLİYORSUNUZZZ YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ ESİRGEMEYİN İSTEĞİDİĞİNİZ BÖLÜM VARSA SÖYLEYÜN.

YANDERE SANZU HARUCHİYO X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin