<3

1.3K 33 8
                                    

GÜNAYDIN ARKADAŞLAR ÜZGÜNÜM BÖLÜM GEÇ GELDİĞİ İÇİN. YKS SINAVI STAJ DERKEN PEK FIRSATIM OLMUYOR. BÖLÜM ÖNERİNİZ VARSA BEKLİYORUM YORUM YAPAN, BEĞENEN VE OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM. OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİN SEVİLİYORSUNUZZZ.

Evimde sakince izin günümün keyfini sürerken karnımın guruldadığını duydum ve bir şeyler hazırlamak için mutfağa gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evimde sakince izin günümün keyfini sürerken karnımın guruldadığını duydum ve bir şeyler hazırlamak için mutfağa gittim. Dolabı açtığımda canımın çektiği bir şey göremeyince sıkıntı ile iç çektim ve balkona çıktım. Akşam 9 civarlarında dışarı göz gezdirirken karşı marketin önünde duran birkaç adam ve bir iki genç kız gördüm. Sokağımız sessiz ve oldukça sakin bir yerdir. Böyle şeyler nadir ve az sıklıkla görülür. Büyük ihtimalle sarhoş veya kanı hızlı akan kişilerdir. Bunları düşünürken canımın çektiği birkaç şey almak için üstümü giyindim ve kendimi savunmam için birkaç şey alıp çıktım. Akşamları kaçırılma ve cinayet olayları fazlasıyla artmıştı bunun yanında haliyle akşam sekizden sonra dışarı çıkmamaya çalışıyoruz. Market yakın olduğu için hızlı adımlarla ilerledim ve hızlıca markete girdim. Kafama örttüğüm kapşonluyu açtım ve küçük sepet alarak canımın çektiği birkaç şey attım. Reyonun yan tarafından gelen konuşmalar ile ürünleri inceliyormuş gibi yaptım. Bunlar az önce sokağın ortasında oynaşan kişilerdi. Başıma bela almamak için hızlıca birkaç şey daha aldım ve kasaya gittim. Yaşlı ama bir o kadar nazik olan Emily hanıma selam verdim ve sohbet etmeye başladık.
- Tatlı Y/n biliyorsun kaçırılma ve cinayet olayları arttı. Bu saatte fazla dışarı çıkmamaya çalış tatlım. Güzel ve oldukça dikkat çekicidir kendini riske atma tatlım.
- Biliyorum Emily hanım ama evde bir şey kalmamıştı ve aç uyumak istemedim.
- Hey yaşlı karı burada alkol veya sigara var mı?
Arka dan gelen ses ile kafamı çevirdim. Gördüğüm adam ile kaskatı kesildim ve tekrar Emily hanıma döndüm. Adama gülümsedi ve;
- Alkol dolabımızı ileride sağdan döndüğünüzde görürsünüz. Sigara standı da hemen arkanızda.
Poşetlere aldıklarını bıraktım ve kapşonlumu tekrar kapatarak marketten çıktım. Eve doğru hızlı adımlarla giderken arkamda duyduğum adım sesleri ile daha hızlı yürümeye başladım. Yan apartman dairesine girdim ve üçüncü kata çıkarak Anna hanımın kapısını çaldım.
- Anneciğim ben geldim. Anna kapıyı açtı ve olayları anlaşmışçasına kafasını salladı.
- Hoşgeldin bebeğim bir anlığına çok korktum.
- İyim anneciğim.
İçeri girerken merdivenin üst tarafında markette gördüğüm adama baktım. Bana gülümsedi ve arkasına döndü. O pembe saçlı adamı tanıyordum. Bonten yöneticisi, ikinci lider Sanzu Haruchiyo...
Kapıyı arkamdan kapattım ve kilitledim. Birkaç saat Anna hanımın evinde bekledikten sonra teşekkür ettim ve evime gitmek için apartmandan çıktım. Dışarı adıma atar atmaz kafam inen darbe ile yere yığıldım. Önüm tamamen karardı ve bilincimi kaybettim...
Uyandığımda siyahın hüküm sürdüğü bir odadaydım. Kafamı hareket ettirmeye çalıştım ve hafif sol tarafta çevirdim yanımda uyuyan adamı gördüğümde korkum daha fazla arttı ve gözlerim doldu hareket ettiğinde hızlıca gözlerimi kapattım ve uyuma numarası yaptım. Çok geçmeden uyanan Sanzu bir müddet bedenimi okşadı ve sonra yataktan kalktı. Kapı açılma ve kapanma sesi geldiğinde bir müddet gözlerim kapalı bekledim ve tekrar kapıdan biri girdi. Kıyafet seslerinin hışırtısını duyduğumda üstünü değiştiğini anladım ve beklemeye devam ettim uzun bir süre üstünü değiştikten sonra yatakta üzerime eğildi ve dudak kenarıma bir öpücük bırakarak tekrar doğruldu. Başka bir kapının açılma, kapanma ve kilitlenme sesini duyduğumda gittiğini anladım ve yatakta zorda olsa doğrulmayı başardım. Üstümden düşen örtü ile yüzüm kırmızının elli tonu oldu. Üzerimde siyah bir gömlek ve altımda olan dantelli ince iç çamaşırıyla tamamen farklı bir durumdaydım.

YANDERE SANZU HARUCHİYO X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin