MERHABA SAYIN OKUR-CHANLARIM ÖNCELİKLE NORMALDE ALTI BÖLÜM BİRDEN ATACAKTIM AMA TEK TEK ATMAYA KARAR VERDİM. UZUN ZAMAN SONRA TEKRAR KARŞINIZDAYIM BU BÖLÜM NORLMADE İZANA MİKE OLACAKTI AMA ONU HENÜZ BİTİREMEDİM O YÜZDEN SANZU BÖLÜMÜNDEN DEVAM EDECEĞİM. SEVİLİYORSUNUUUUZZZ <33
Okuldan akşam geç saatlere doğru çıktım ve eve gitmeye başladım. Eve giderken zengin insanların şirketleri, barları, restoranları ve bir sürü tanınmış aşırı derecede pahalı yerlerin önünden geçiyordum. Ailem çok varlıklı ve zengindi fakat bu tür yerlere heves etmezdim. Yapmacık insanların ve abartılı güç gösterilerinin olduğu başka bir yer değildi. Telefonuma baktığımda evdekilerin yemek saatine yaklaştığını fark ettim ve adımlarımı hızlandırdım. Köşeyi döndüğümde o şaşalı hayat gitmiş normal sokaklar ve samimi ortam geri gelmişti. Biraz daha ilerlediğimde ara sokaktan gelen inleme sesi ile korktum. Birinin yaralanabilirmiş olma olasılığını düşündüm ve ara sokağa girdim. Önüme baktığımda yaralı biri yerine kaçırılmaya çalışılan bir kadın gördüm. Birkaç takım elbiseli adam kadının birinin ağzına bez tutmuş diğerleri de kadını kaçmaması için tutuyordu. Yerde gördüğüm demir sopayı adamlara fırlattım dikkatlerini çektim. Adamlar benim olduğum tarafa döndü ve kadını kenarı fırlatarak bana doğru gelmeye başladılar. Kadına baktığımda yerde yarı baygın olarak yatıyordu. O biraz dirilene kadar adamları oyalamaya karar verdim. Adamlar üstüme gelmeye başladıklarında üstlerine koşarak içlerinden birine tekme attım. Adam sağa doğru sendeledi ve yere çöktü diğer iki adama baktığımda biri yumruk atmak üzereydi. Kolunu tuttum ve ters çevirerek dizime vurup kolunu ortadan ikiye kırdım. Üçüncü adamı ararken kafama inen büyük darbe ile sendeledim. Arkama baktığımda kurtarmaya çalıştığım kadın vardı.
- NE YAPTIĞINI SANIYORSUN? HAYATIMI KURTARACAKTIM AMA SEN ENGEL OLDUN!
- Lanet olası fahişe. Seni kurtaranda hata amına koyayım. Git kime götünü veriyorsan ver. Gidiyorum ne bok yersen ye git erkeklere namusunu satarak hayatını kurtardığını düşün!
Arkama döndüm ve sendeleyerek ara sokaktan çıktım. Sağa doğru döndüğümde birine çarptım. Kafamdaki ağrı yüzünden kafamı kaldırmadan hafif bir özür mırıldandım ve yoluma devam ettim. Gelen silah patlama sesi il tekrar o tarafa baktım.
- Gerçekten malımı elimden alarak öylece kurtulacağını düşündün mü?
- Ne diyorsun?
- O kadını bugün sikimi rahatlattıktan sonra öldürecektim. Şimdi o ölü. Hepsi senin hatan hatanı nasıl ödeyeceksin.
Adam kolumdan tuttuğu gibi yüzüne güçlü bir yumruk indirdim ve yüzüne baktım koşarak uzaklaştım. Bonten'in idarecilerinden Sanzu Haruchiyo. Siktir bilseydim karışmazdım hiç. Ne bokun içine düştüm ben? Eve geldiğimde kafamda akan kanı yeni fark etmiştim. Kanı görür görmez gözlerim karardı bayıldım. Uyandığımda annem yanımda bana endişe ile bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE SANZU HARUCHİYO X READER
Teen Fictionbonten sanzu one shots <3 UYARILAR: Öncelikle hikayelerde kan, şiddet, smut, uyuşturucu kullanımı, öldürme, intihar, psikolojik baskı, inan kaçırma, zorla barındırma, manipüle, +18 içerikler, angst ve benzeri içerik bulunmaktadır. Umarım kitabı s...