<3

1.5K 31 86
                                    

Yaklaşık bir yıldan daha fazla bu petrol ofisinde kasiyer olarak çalışıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaklaşık bir yıldan daha fazla bu petrol ofisinde kasiyer olarak çalışıyordum. Geceleri çalışmak ne kadar korkutucu olsa da daha fazla para ödeniyordu. Otobanda olduğu içinde genellikle iş arkadaşım ile buradaki otel odalarında kalıyorduk. 

Yine aynı sıkıcı geçen gece saatleriydi. Kafamı yanağıma yaslamış telefonda geziniyordum. Otomatik kapının açılması ile kafamı çevirdim ve ayağı kalkarak selamladım.

- Hoş geldiniz efendim.

- İki paket sigara ve birkaç şişe viski lütfen.

- Tabi ki. Sigara için kimlik almıyoruz ama viskiler için kimlik almak zorundayım.

Adam cüzdanından kimliğini çıkardı ve uzattı. Sisteme bilgileri girdikten sonra viskileri almak için kasanın arkasına ilerledim. 

- Tam olarak kaç tane?

- 8 tane yeterli.

şişeleri kutlara yerleştirdim, sigaraları aldım ve poşete koyup adama uzattım. 

- Bu aralar sarhoşları çok kaçırıyorlar efendim. Dikkat etmeniz dileği ile, tekrar bekleriz iyi geceler.

- Ah demek öyle. Genellikle sarhoşları mı kaçırıyorlar?

- Genellikle orta yaştaki kadınları kaçırıyorlar ama bu tür olayları da görüyoruz.

- Kim kaçırıyor peki?

Adama aval aval baktım ve;

- Bilmiyorum efendim iyi geceler.

Gülümsedi ve el sallayarak petrolden çıktı. Tanrım çok seksi ve yakışıklıydı... Yerime tekrar oturdum telefon ve ara sıra gelen müşteriler ile bu geceyi de bitirdim...

Mesaim için otelden çıktım ve yandaki petrole gitmeye başladım. Arkamdan gelen ses ile o tarafa baktım ve dün ki viski alan yakışıklı adamı gördüm. Yalpalayarak bana geldi ve kollarını omuzlarıma koydu. Geri çekilirken bileğimden tuttu ve: 

- Affedersiniz?

- Biliyor musun? Senin gibi genç bir kızın burada çalışması çok saçma. Benimle çalışmalısın bebeğim.

- Anlamadım?

Kulağıma yaklaştı ve;

- Sana tek gecelik hizmetinden burada yılda kazandığın para kadar ücret verebilirim.

- Anlamadım efendim.

- Bu gece benimle birlikte ol ve sana büyük miktarda para ödeyeyim güzellik.

Elini yanağıma koydu ve okşamaya başladı. Yüzüme yaklaştı ve gülümseyerek dudaklarımı öptü. Kızarık yüzümü gizlemek için kafamı eğdim ve yere baktım. Çenemin altından tuttu ve yüzümü kaldırıp gözlerime baktı.

- O kadar... güzelsin ki. Yumuşak tenin, uzun sarı saçların, gözlerin, dudakların, belin,... her şeyin çok mükemmel.

- B-ben teşekkür ederim. Sizde çekicisiniz.

YANDERE SANZU HARUCHİYO X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin