GÜNAYDIN ARKADAŞLAR GECE OKUYANLARA DA İYİ GECELER. BU BÖLÜM BİR OKURUMUN İSTEĞİ ÜZERİNE MEGUMİ'NİN VE SEKSİ BABASI TOJİNİN ÜZERİNE OLACAK İKİNCİ BÖLÜMDE DE SANZU OLACAK. BELKİ ÜÇ BÖLÜM ATARIM SİZİN İÇİN. YORUMLARINIZI BEKLİYORUM VE VOTELERİNİZİ ALIYORUM SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM. KENDİNİZE VE SAĞLIĞINIZA DİKKAT EDİN. HAYDE HİKAYEYE. KARAKTERİMİZİ ALTA BIRAKTIM İNŞALLAH GÖZÜKÜR.
Megumi'yle sahirliğin ilk yılından beri arkadaşız. İnsanlara karşı genellikle soğuk yaklaşsa bile bana karşı her zaman sıcaktı. Büyük ihtimalle arkadaş olduğumuz için ve bana sempati duyduğu için olduğunu düşünmüştüm ama öyle değilmiş...
Megumi ve ben 2. Seviye bir laneti öldürmek üzere görevlendirilmiştik. Lanetin bulunduğu yere doğru giderken Megumi konuşmaya başladı;
- Y/n hoşlandığın birisi var mıydı?
- Hayır yok gumi kaç kere daha soracaksın?
- Anladım. Öylesine belki fikrin değişmiştir diye.
- Hayır sanmıyorum gumi. Biliyorsun sende.
Megumi birden durdu ve bana baktı.
- Y/n arkadaşlığımıza zarar gelmemesi için söylemedim ama... Ben sanırım senden hoşlanıyorum veya bilmiyorum yani sürekli seni düşünüyorum, seninleyken kalbim çok hızlı atıyor. Ne olduğunu bilmiyorum. Sadece bunu bilmeni istiyorum eğer istemezsen ve benimle konuşmaz-
- Tanrım Megumi. Gerçekten bunu normal bir günde söylemek yerine burada mı söylüyorsun?
Megumi babasının öğrettiği kelimeleri söylemeye başladı;
- Sadece bilmeni istedim.
- Anladım. Bunu görevden sonra konuşalım olur mu aceleye gelmesini istemiyorum.
- Tamam, nasıl istersen.
- Hadi gidelim gumi.
Megumi sessiz kaldı ve yürümeye devam etti.
Laneti yok ederken yaralanmış ve bayılmıştım. Uyandığımda kendimi hastane odasında beklerken hiç bilmediğim bir odada bulmuştum. Hafif hareketlendim ve ayağı kalktım. Odanın kapısına doğru gittim ve kapıyı açtım. Etrafa baktığımda uzun bir koridor ve merdiven vardı. Merdivenden inecekken birisi bileğimden tuttu ve ağzımı kapattı.
- Şşşt. Sessiz ol güzel kız tamam mı? Megumi'nin kız arkadaşını babasıyla bu pozisyonda görmesi kötü olur.
Gözlerim faltaşı gibi açıldı ve yavaşça kafamı salladım. Elini ağzımdan çekti ve göğüslerimi okşamaya başladı. Elini itmeye çalıştım ve kolları arasından kurtuldum. İtlediğimde bir anlık şaşırmış ve sonra tekrar gülümseyip üstüme yürümeye başladı geri geri gittiğimde sırtımın birine çarptığını hissettim. Arkama döndüğümde Megumi'nin sadece alt eşofmanı vardı. Ben Megumi'ye bakarken Toji arkamdan gelmiş ve belime ellerini sarmıştı. Ben onu itmeye çalışırken Megumi çenemden tutmuş ve dudaklarımı öpmeye başlamıştı. O beni öperken Toji penisini arkamdan yaslamış sürtünüyordu. Megumi'nin ağzına inledim ve ellerimi boynuna sardım. Toji belim tuttu ve beni odaya götürmeye başladı. Beni kucağına aldığında bacaklarımı beline sardım ve dudaklarımı öpmeye başladım. Toji beni hızla yatağa fırlattıktan sonra üstüme eğildi ve kıyafetlerimi çıkarmaya başladı tamamen beni soyundurana kadar yavaş ve ezici hareketlerine devam etti. Megumide elinde bir kutuyla odaya girdi ve kutunun içindekileri çıkarmaya başladı. Çeşit çeşit yağlar, kremler ve kutularca prezervatif vardı. Çıkardıktan sonra beni oturur pozisyona getirdi ve arkama geçti. Toji dudaklarımdan ayrıldı, boynum ve göğüslerimi emerken eliyle vajinama daireler çizmeye başladı. Megumi'ye döndüm ve kalçalarımı Toji'ye doğru kaldırdım Megumi saçlarımdan tuttu ve ağzımı penisine bastırdı. Onun penisi boğazıma girerken Toji'de penisini girişime konumlandırdı ve...
Kan ter içinde uyandığımda yanımda Megumi vardı. Siktir o rüyada neydi? Bacak arama baktığımda şortumun sırılsıklam olduğunu fark ettim. Hemen ayağı kalktım ve odadan çıkarak mutfağa ilerledim. Bardağa suyu doldurup içerken arkamdan gelen ses ile irkildim. O tarafa döndüm ve Toji'yi gördüm.
- Uyku tutmadı mı prenses? Yoksa yeni mi uyandın.
Bedenimi süzdü ve gözleri bacak aramdaki ıslaklıkta takıldı. Gülümsedi ve;
- Hamgimizi hayal ettin? Megumi mi ben mi?
- Ne?
Üstüme yürüdü ve tezgahla beni arasına aldı. Zaten hassas olan bedenimde ellerini gezdirmeye başlayınca inledim ve omuzlarını ittim.
- Dedim ki; Hamgimizi hayal ettin? Rüyanda hangimizle sikişiyordun? Ben mi Megumi mi? Tojiye utangaç bir bakış attım ve kafamı eğerek;
- İkinizle aynı anda yapıyordum. Toji'den pek bir şey saklayamayacağımı bildiğim için itiraf ettim.
- Seni boşaltma noktasına kadar getiren bir rüya ve sende iki siki mi hayal ettin? Ne kadar kötü bir fahişe. Eğer rüyanda tatmin olmadıysan seni tatmin edebiliriz. Değil mi oğlum?
- Öyle, baba.
Megumi'ye baktığımda kafasını kaşıyarak içeri girdi ve arkama geçti. Siktir aynı pozisyonda mı? İkisi de beni arasında sıkıştırdı ve kalkık penislerini bana sürttüler.
- Odaya geçebilir miyiz?
- Tabi ki prenses için her şey.
Megumi arkadan omzunu öptü ve;
- Ne de olsa rahatlatmamız gerekiyor. Amını ıslatmaya bile gerek yok zaten bir sikişme rüyası gördüğün için yeterince ıslaksın.
Rüyamda olduğu gibi Toji beni kalçamdan kaldırdı ve omzunun üzerinde kaldırdı ve kalçamı sıkmaya başladı. Kafam sırtından sarkıktı. Megumi arkamızdan gelirken kendime çektim ve öpmeye başladım. Megumi karşılık verdi ve dudağımı ısırıp bıraktı. Toji beni kucağına sırtım ona dönük bir şekilde oturttu ve penisine sürtünmeye başladım. Altımda hissettiğim büyüklük ile inledim. Megumi önümde durdu ve siyah şortunu indirdi. Boxerını da indirdikten sonra büyük penisini serbest bıraktı ve ağzıma doğru değdirdi. Ucunu öptüm ve toplarını avuçlayarak ağzıma almaya başladım. Megumi inledi ve ağzıma daha fazla bastırdı.
- Siktir ağzın amından daha güzel.
Altımdaki ıslaklık artık dayanılmazdı. Tüm ağırlığını Tojinin penisine verdim ve sert şekilde kalçalarımı havaya kaldırıp indirdim. Toji şortumu yırttı ve kalçalarımı avuçladı. Morartacak şekilde sıktı ve tokat attı. Megumi'nin penisimi boğazıma birden soktum ve boşalmasını sağladım. Megumi ağzımdan çıktı ve çenemden tutarak dudaklarımı öptü Megumi beni öperken Toji sikini serbest bırakmış ve kalçalarımı havaya kaldırmıştı. Heyecan ile Tojinin sikine damlatırken Toji penisini arka deliğime soktu ve aşağı yukarı zıplatmaya başladı. Siktir sikti yanlış delik öne yapması lazımdı. Her zıplattığında vajinam toplarına değiyordu ve bu beni daha çok hassaslaştırdı. Megumi bacaklarımı iki kenara açtı ve vajinama girmeye başladı. Tamamen içime aldığımda ikisinide süzmeye başladım. Hızlandılar ve hassas noktalarıma vurmaya başladılar. Gözlerim geriye kayarken daha fazla dayanamadım ve boşaldım. Onlarda birkaç vuruştan sonra içime boşaldılar ve çıktılar. Bacak aramda akan kalın meniler yatağa ve yere damlamaya başladı.
- Baba sende amına boşal. Bakalım nasıl bir bebek doğacak.
- Güzel fikir! Aferin oğluma.
Toji beni kendine çevirdi ve içime girmeye başlamıştı. Yerler değişmişti. Megumide arkama konumlandı ve yine aynı anda içime girdiler. Her gel gitlerinde arsız inlemeleri ve tenlerin çarpışma sesleri evi dolduruyordu. Bir süre gel gitlerinde devam ettikten sonra önce megumi sonra da toji ikinci kez içime boşaldı.Sabah uyandığımda bacaklarımı oynatacak gücüm bile yoktu. Tojinin göğsünde uzanmış yuvarlaklar çiziyordum. Toji uyandı ve bana baktı;
- Günaydın prenses.
- Günaydın babacığım.
- Güzek uyudun mu bakalım?
- Evet sayenizde tamamen uykumu aldım. Kafamın üzerine bir öpücük kondurdu ve devam etti;
- Öz kızım çocuklarıma hamile vay anasını. Zenginlerin bazı gelenekleri çok ilgi çekici. Doğrusu başta karşıydım ama zamanla alışıyor insan. Bakalım kardeşinden ve benden olan çocukların neye benzeyecek.
- Umarım sizin kadar yakışıklı ve iyi kalpli olurlar.
- Tabi ki. Hadi seni yıkayalım sonra da yemeğini ye tamam mı bebeğim.
- Tamam babacığım.
Kucağına aldı ve bonyoya götürdü. Suyu ayarladıktan sonra her yerimi yıkadı ve kıyafetlerimi giydirdi ve aşağı indirdi....ARKADAŞLAR EĞER BAŞI VE SONU ANLAMADIYSANIZ BAŞI RÜYA UYANANA KADAR NORMALDE MEGUMİ VE Y/N KARDEŞLER VE UYGUNSUZ BİR İLİŞKİ VARDIR ONA GÖRE OKUYUN SİZİ SEVİYORUM BİRAZDAN SANZU BÖLÜMÜ GELECEK SEVİLİYORSUNUZZZ BYEEEE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE SANZU HARUCHİYO X READER
Teen Fictionbonten sanzu one shots <3 UYARILAR: Öncelikle hikayelerde kan, şiddet, smut, uyuşturucu kullanımı, öldürme, intihar, psikolojik baskı, inan kaçırma, zorla barındırma, manipüle, +18 içerikler, angst ve benzeri içerik bulunmaktadır. Umarım kitabı s...