MERHABA ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM İLE SİZİNLEYİM OYLARINIZ VE YORUMLARINIZI UNUTMAYIN SEVİLİYORSUNUZZZ BU BÖLÜM KAKUCHO'NUN OLACAK YANİ AŞK HERİFİM.
SOFT:
- O çok nazik aşırı derecede.
- Her zaman sizi düşünür kendisinden önce bile.
- Ona sarılmana, öpmene bayılıyor.
- Dışarıda Pda yapmaz ama elini veya işaret parmağını tutar.
- Kıskanç ama kısıtlamaz.
- Utangaç gerçek anlamda.
- Yarasından nefret ediyor. Onu öp ve özgüvenini arttır.
- Tanrım o mükemmel hiçbir kusur yok.
- Mükemmel.
- Tam bir erkek arkadaş, koca sevgili arkadaş her şey.
- O her zaman senin yanında ne olursa olsun.
- O kadar aşık ki o kadar hayran ki adeta prenses gibi davranıyor.
- Sen onu o da seni çok seviyor.
- Gülümsemen ona ömür veriyor.
- Başlarda aşırı soğuk ve temkinliydi ama sonra dünyanın en nazik, en iyi kalbine sahip insanı çıktı.
- İzana sizi kardeşi gibi görüyor gerçekten de öyle.
- Tenjiku çetesi size hayran.
- Beline sarılmak, yanaklarını gagalayarak öpmek, parmaklarını öpmek, boynunu öpmek, elimi tutmak her şey bu adamı eritiyor.
- Ona yemek mi yapıyorsun? Sana daha fazla aşık olacak.
- Seni evinin hanımı gönlünün sultanı yapacak.
- İzana öldüğünde ağladı hemde çok fazla.
- İkisi yaralandığında hastane köşelerinde zırıl zırıl ağladın.
- Kakucho'nun iyi olduğunu öğrendiğinde bir nebze rahatladın ama İzana...
- Onun için aşırı zordu. Çocukluk arkadaşı, tek dostu, tek yoldaşı, kardeşi her şeyini kaybetti. Sana sahip olmasaydı asla yapamazdı.
- Bonten'e katıldığında beri biraz mutsuz ama hey sen evdesin ve onu bekliyorsun.
- Çalışmana izin vermez yorulma diye ama eğer ısrar edersen rahat bir işe yerleştirir.
- Birini öldürürse ve kan lekesi olursa endişelenme diye yeni takım giyinir.
- Kandan korktuğunu biliyor.
- Sanzu'dan seni uzak tutacak çünkü sana uyuşturucu vermeye çalıştı.
- İstediğin yere istediğin zaman çık istediğini giyin istediğin arkadaşınla gez ama lütfen haber ver endişeleniyor.
- Sana güveni sonsuz ötesi.
- Kıskanırsa önünde asla kavga etmez hem korkma diye hem de kötü örnek olmamak için. Sonradan adamla medeni bir şekilde konuşur. Senin yanında da konuşur ama eğer sinirlenme olasılığı olursa riske atmaz.
- Etek giyindin ve bir sana mı baktı? Adam etekle dolaşıyor.
- Kıskanç belki ama asla seni kısıtlamaz.
- Özgürlüğünü asla kısıtlamaz mahrum kalmamı istemiyor.
- Yinede bir yere gittiğinde koruma takıyor o da senin haberin dahi yok.
- Beraber yemek yapmak, oyun oynamak, saç yapmak, bakım yapmak her şeyde mükemmel.
- Oyun oynuyorsanız fark ettirmeden bilerek kaybedecek mutlu ol diye.
- Sana açılırken çok utangaçtı. Yüzü kırmızının elli tonu.
- Onu kabul etmeyeceğini düşündü ama ona sarılınca dünyanın en mutlu adamı oldu.
- Bu asam değil aldatmak önünde çıplak kadın olsa kafasını eğer geçer.
- Büyük kaşık.
- Yarasını her öptüğünde eriyor. Sevgisini o kadar çok gösteriyor ki daha fazlasını nasıl göstereceğini bilmiyor.
- Üremeye meyilli ama sen istemezsen asla yapmayacak. Asla.
- Korunacak.
- Eğer istersen hemen hamilesin.
- Doğum yaptığında ağladı ve onun yüzünden olduğunu düşündü.
- Tokyo Revengers da en iyi erkek arkadaş diyebilirim.
- Regl olduğunda dünyanın en mükemmel insanı statüsünü daha fazla kanıtlıyor.
- Ne istersen. Telefonunda programı var ne zaman regl olacağını, yumurtlama dönemini her şeyini biliyor. O yüzden önceden önlem alıyor.
- Merak etme ne olursa olsun yanında.
- Barda fahişe bile olsan sana saygı duyar severdi. Asla yargılamaz.
- Ellerini çok seviyor. Her zaman öper.
- Sık sık randevu yapmaz özelliği kalmaz diye korkar ama her zaman seninle aktivite yapar.
- Piyano çalar, resim çizer, maket bina yapar. Mükemmel hobiler ile tanışma vakti.
- Sakın ama sakın onun kalbini kırmayın kendinden nefret eder.
- o Bontenin ağır bireyi. Üç numaralısı ama senin kalbinde pamuk adam ve bir numara.
- Daha fazla bahsedemiyorum lütfen bu adamı yazdıkça zırlıyorum.
- Kasları mükemmel. Her şeyi mükemmel.
- Son kez Kakucho neymiiişşş??? MÜKEMMEL.
ONE SHOT:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE SANZU HARUCHİYO X READER
Novela Juvenilbonten sanzu one shots <3 UYARILAR: Öncelikle hikayelerde kan, şiddet, smut, uyuşturucu kullanımı, öldürme, intihar, psikolojik baskı, inan kaçırma, zorla barındırma, manipüle, +18 içerikler, angst ve benzeri içerik bulunmaktadır. Umarım kitabı s...