<3

1.5K 26 32
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR ÜZGÜNÜM BÖLÜM ATAMADIM. DESTEKLERİNİZ VE YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİMMMMM. UMARIM İYİSİNİZDİR SİZLERİ SEVİYORUM İYİ OKUMALARRR. BU BÖLÜM İSTEK ÜZERİNE KOKONOİ ÜZERİNE OLACAK.

SOFT:
- İlk aşkını kaybetti ve seni de kaybetmek istemiyor.
- Ona karşı anlayışlı ve kibar olun size her şeyi verecek.
- Para harcamaya kıydığı tek insansın.
- Çikolata mı istedin? Çikolata fabrikası sizin.
- Yatakta değişkenlik var. Bazen büyük kaşık bazen küçük.
- Anladığında veya kriz geçirdiğinde onu sakinleştir.
- Sarılmaya ve sevgiye aç.
- Biraz Yandere olabilir. Olmasa bile her dışarı çıktığında peşine adam takacak.
- Hepsi senin iyiliğin için bunun değerini bil.
- Seni maniple etmez, gerek duymazsa. Dostum o aşırı zeki ve kurnaz, onu kandıramazsın.
- Seninle pahalı şeyleri satın almayı seviyor. Bazen ona gerek olmadığını ve sadece onunla mutlu olduğunu anlatmaya çalışıyorsun.
- O anlayışlı. İstemediğin hiçbir şeyi yapmayacak.
- Semi rahat ettirmek için her şeyi yapar.
- Film gecelerimiz oturma odasında olmaz. Evinizdeki sinema salonunda olur.
- Bakım rutininde dünyanın her yerinden gelen özel ürünler kullanırsınız.
- bir sürü arabanız var.
- Kokonoi evlilik ister. Bonten zamanında tanıştıysanız acımasız tarafı daha fazla artmıştır.
- O kolay kolay sinirlenmez ama sinirlendiği zaman...
- Cezaları aşırı ağır. Fiziksel değil psikolojik.
- Kucağına otur ve uyuya kal. Sana tapacak.
- Her şeyin ile sana tapacak, sana bayılıyor.
- Ona sarıl, onu öp, sevgini göster. O zaman dünya senin. Sadece onu sev sevilmeye muhtaç.
- Seninle piknik yapmayı ve zaman geçirmeyi seviyor.
- Bonten zamanında yanına onlarca adam koyacak. Düşmanları çok o yüzden korumaya alıyor.
- Tüm Bonten size hayran.
- Şuna açıklık getirmek istiyorum ki Kokonoi seni açık açık paylaşır. Ran, Rindou, Sanzu, Kakucho istemiyor isteseydi paylaşırdı ve Mikey. Takeomi ve Kanji'nin yaşlı olduğunu düşünüyor.
- Paylaşmak derken cinsel anlamda değil bebeğim onlara sevgi gösterme.
- Eve yorgun geldiğinde ona yemek yapan şefkatli bir ev kadınından başka bir şey olarak görülmeni istemiyor.
- Sana aşık ve gerçekten belli ediyor.
- Hayatına girmeden önce onun için cehennemdi.
- Eğer bu ilişkide onu reddedersen seni kaçıracak. Duygusal depresyon ilaçları verecek ve kendine muhtaç hale getirecek.
- Zaman sonra artık ilaç olmadan bir şeyler hissetmeye başladın.
- Tuhaf davranışları var. Evde ev hanımı gibi olman için sana kıyafetler alacak. Ama sana temizlik yaptırmayacak. Sadece yemek.
- Hamilesiniz tebrikler her şeyi aşerebilirsiniz.
- Bu adam çok değer ve sevgi veriyor sanki tanrıçaymışsın gibi.
- Bakım rutininde ilk başta utandı çünkü erkeksi olmadığını düşünüyordu. Sen onu rahatlattıktan sonra bu düşünceler gitti.
- Spor salonunda beraber spor yaparsınız.
- Alışveriş yapmak favorisi.
- Her alışverişe çıktığınızda AVM kapanıyor ve size özel kalıyor. Çalışanlar bile izinli tamamen size ait.
- Bu adam ondan ayrılmak istediğinizde sizi zorla yanında tutacak. Kalman için birçok sebep verecek. Mesela küçük bir kokoy/n nasıl fikir? Mükemmel.
- Eğlence parklarını sever.
- Evde kovalamaca bile oynarsınız.
- Bu adam çok eğlenceli ve nazik.
- Aşırı anlayışlı.
- Regl olduğunuzda duygusallaştığınızı biliyor. Seni sıkmayacak. Eğer bir tane çikolatadan fazlasını istemiyorsan yapmayacak.
- Size çok iyi bakacak. Normal soğuk algınlığına mı yakalandınız? Kendi elleriyle çorba yapacak, ilaçlarını saatlerinde verecek, kontrol edecek ve doktor çağıracak.
- O nazik ama egoist.
- Ne yalan söyleyeyim Koko dış görünüşüne çok önem veriyor.
- Seninle sevgili olduysa güzel olman gerekiyor.
- Yine de eğer hamilelikten sonra kilo aldıysanız, çirkinleştiyseniz sizi bırakmayacak.
- Kavga ettiğinizde, tartıştığınızda tam bir çingene.
- Arkadaş gibisiniz. O sana hem sevgili, koca, arkadaş, anne, baba hem de kardeştir.
- O her şeyi anlatır ve Sanzu ile dalga geçer.
- Eve asla ama asla kanlar içinde gelmez. Koko adam öldürmeyi sevmez onun yerine adamları yakalar Sanzu'ya verir Sanzu öldürür.

YANDERE SANZU HARUCHİYO X READERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin