MERHABA SAYIN ARKADAŞLAR BEBEKLERİM BİTANELERİM. BİRKAÇ GÜNDÜR BÖLÜM ATAMIYORDUM STAJ VE YKS SINAVI DERKEN MÜSAİT DEĞİLDİM ŞİMDİ DE DURUŞMADAN ÖNCE BİR BÖLÜM ATIP KAÇICAM. ÖĞLEDEN SONRA DA İNTERNETİM BİTMEZSE BÖLÜM ATMAYI DÜŞÜNÜYORUM. OY VERMEYİ VE YORUMLARINIZI UNUTMAYIN LÜTFEN, SİZİ SEVİYORUM MUCKKK. UYARILAR ZORLA İLİŞKİ, UYUŞTURUCU BAĞIMLILIĞI, DADDY KİNK, REŞİT OLMAYAN YAŞ VE AĞIR CİNSEL İLİŞKİ.
Annem beni doğururken hayatını kaybetmişti. Babam genellikle işlerinden vakit bulamadığı için eve pek gelmez. Evlendiği kadın ise babamın tam tersi. Gerçekten babamı haketmiyor. Sabah okula gitmek için erken uyanmıştım. Saçlarımı aşağıdan bağladım ve okul üniformasını giyinmeye başladım. Mutfaktan gelen seslere bakılırsa annem uyanmıştı. Hemen hazırlanıp aşağı indim.
- Günaydın anneciğimmm.
- Günaydın prensesim. Kahvaltını hazırladım. Bugün işten geç çıkabilirim o yüzden anahtarlarını unutma tamam mı? Baban gelirse kapıyı açma, saklan ve beni ara.
- Neden ki?
- Hiç. Sarhoş olduğunda zarar verme ihtimali var. Bu aralarda fazla borca batmış. O yüzden kapıyı benim dışımda kimseye açma.
- Hay hay kaptanım nasıl isterseniz.
- Dikkat et. Çıkmadan ocağı kontrol et tatlım. Seni seviyorum görüşürüüüüzzzz.
- Görüşürüzzzz öptüm.
Havada bir öpücük attım ve o da yakalayıp bana karşılık verip çıktı. Bende yavaş yavaş kahvaltımı yaptım ve evden çıktım. Yavaş yavaş okula giderken aynı zamanda müzik dinliyordum. Yere baktığım için önümde kim var göremiyordum ki başıma patladı zaten. Birine çarpmam ile dünyaya döndüm ve çarptığı kişiye baktım. Dondurucu derecede soğuk ve duygusuz gözleri korkutmuştu beni. Beyaz saçlı, siyah gözlü ve benden uzun birisiydi. Önünde eğildim ve;
- Özür dilerim efendim. Benim hatamdı önüme bakmıyordum.
Adam saçımdan tuttu ve kafamı kaldırarak ona bakmamı sağladı. Yüzüme yaklaştı ve gözleri ile aynı soğuklukta olan sesi ile beni uyardı;
- Bir daha gözüme gözükürsen cesedinin parçalarını şehirin çöplerinden toplarlar.
Korkudan titremiş ve yavaşça başımı sallamıştım. O sırada yanımıza pembe saçlı, mavi gözlü ve ağzının kenarlarında yaralar olan bir adam bize doğru geliyordu.
- Manjiro-sama arabanız hazır.
- Geliyorum.
Saçımı sertçe bıraktı ve arkasını döndü. Bileğimde hissettiğim el ile irkildim ve elin sahibine baktım. Pembe saçlı adam bana gülümsedi ve;
- Onu duydun bir daha buralarda gözükme. Senin gibi bir kadını öldürmek benim canımı acıtır.
Bileğimi bıraktı ve beyaz saçlı herifin arkasından gitti. Az önce duyduğum isimle yerimden hareket edemiyordum. Siktir siktir o az önce Manjiro dedi. Bontenün lideri olan Manjiro. Koşarak okula gittim ve akşam o yol yerine başka yoldan eve gitmeyi tercih ettim. Hızlı adımlarla etrafa bakarak eve gidiyordum. Binanın köşesini döndüğüm sırada yine birine çarptım. Baktığımda pembe saçlı olan adamdı. Bana piskopat gibi gülümsedi ve yüzüme yaklaştı;
- Gökte aradığımı yerde bulmuşum haberim yokmuş yahu.
- Ne?
- Sakusa Kirihito' nun kızısın değil mi?
- Kim?
- Bilmezlikten gelmeye devam mı edeceksin yoksa yanımda sorun çıkarmadan gelecek misin?
- Efendim kimden veya neyden bahsettiğiniz hakkında hiçbir fikrim yok. Benim babamın ismi L/n F/n (Babanızın ismi) benim ismim ise L/n Y/n.
Telefonunu çıkardı ve birkaç fotoğraf açtı. Bi adamın fotoğrafını gösterdi ve tanıyıp tanımadığımı sordu.
- Efendim dediğim gibi o benim babam değil, isterseniz fotoğrafını gösterebilirim. Telefonumu açtım ve babamın fotoğrafını gösterdim.
- Bakın beni birisiyle karıştırıyorsunuz. Benim babam bu.
Adam yüzüme yaklaştı ve;
- Desene daha iyisini buldum. Baban bize olan borcunu ödeyene kadar seni rehin alacağım tamam mı?
- Tabi ama önce babamı veya annemi aramam gerekiyor.
Adam omuzlarını silkip beni beklemeye başladı. Önce babamı arayıp ne olduğunu sordum.
- Baba burada bir adam var ve senin borcunun olduğunu iddia edip beni kaçırmaya çalışıyor ne yapayım?
- Adam nasıl biri.
- Pembe saçlı, mavi gözlü, uzun boylu ve ağzının iki kenarında yaralar var.
- Sakın ona karşı gelme. O Bontenin iki numarası. Uyuşturucu bağımlısı ne yapacağı belli değil. Onunla git seni almaya geleceğim.
- Okeyy. Bye. Dedim ve yüzüne kapattım annemi aradım ve;
- Anne kısa süreliğine sanırım kaçırılıyorum o yüzden telefonuna ba- telefonum duvarla buluşunca Sanzu'ya baktım. Bağazımı tuttu ve sıkmaya başladı;
- Yeter değil mi? İzin süren doldu. Şimdi benimle geliyorsun.
Boğazımı bırakması için çırpınırken daha fazla sıkıyordu ve artık gözlerim kararmaya başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE SANZU HARUCHİYO X READER
Teen Fictionbonten sanzu one shots <3 UYARILAR: Öncelikle hikayelerde kan, şiddet, smut, uyuşturucu kullanımı, öldürme, intihar, psikolojik baskı, inan kaçırma, zorla barındırma, manipüle, +18 içerikler, angst ve benzeri içerik bulunmaktadır. Umarım kitabı s...