GÜNAYDIN ARKADAŞLAR YİNE YENİ BÖLÜM İLE SİZİNLEYİM. İSTEK ÜZERİNE BU BÖLÜM MİKEY HEADCANON YAPICAM İYİ OKUMALARRRRR SEVİLİYORSUNUZZZ YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ ESİRGEMEYİN.
SOFT;
- Pijama partileri vb gibi birçok şeye hazır olun.
- Bu adam çocuk mükemmel bir sevgili.
- Seni haksız olsan bile savunur, her durumda yanında ve sana destek olur.
- Sana sarılmadan duramaz.
- Temas bağımlısı ama hey istemediğin bir şeyi asla yapmaz.
- Sarılmak, yanaklarından öpmek, kucaklaşmak, el ele gezmek, alışveriş yapmak her şey ama her şeyi en güzel hale getirir.
- Emma senin kardeşin. Draken ise enişten.
- İkisi ile çok iyi anlaşıyorsun.
- Baji sana hayran gerçekten seni kardeşi olarak görür.
- Mikey ile Draken'e şaka yaparsınız. Abartmadan.
- Regl olduğunuzda başta ne olduğunu anlamadı sonradan Mitsuya'ya sordu.
- Çikolata soslu Dorayaki alacak, sana sıcak su torbası ve ağrı kesici getirecek, kan yapıcı vitaminler alacak. Koli ped alacak ve sana fazlasıyla ilgi gösterecek. Karnın ağırdığında masaj yapacak.
- Bunların hepsinin internetten öğrendi.
- Her özel gün aklındadır. Seni öptüğü ilk gün, sarıldığınız, çıktığınız gün, tanışmanız, her şey ve bu günlere her zaman farklı hediyeler.
- Seninle uyumaya bayılır bu adam kesinlikle küçük kaşık.
- Büyük kaşık olur ama eğer moralin bozuksa.
- Film izlemek, yastık savaşları, bakım rutini, mutfakta yemek pişirmek her anda komik bir insan.
- Ömrün sanki uzamış gibi.
- Sen onun seni güldürmesini o da senin gülümsemeni seviyor.
- Her anınız özel.
- Dostum bu adam sana asla karışmaz.
- İstediğin kıyafeti giy, istediğin yere git, erkek arkadaşların olsun karışmaz.
- Evet seni kıskanıyor ama emin ol sana olan güveni sonsuz.
- Baji öldüğünde değişti ama tamamiyle değil.
- İkinizde üzüldünüz ama Mikey tamamen depresyonda.
- Onu kurtaran tek kişi sen ve Emma.
- Draken kafasını dağıtmak için bir bara götürdü ama mımızlanan Mikey yüzünden erken döndüler.
- Geldiğinde üzerine koştu ve sarıldı.
- Dorayakim, tatlım, bebeğim, birtanem, papatyam, ömrüm sürekli olarak kullandığı kelimeler.
- Emma prenses ve sizde Toman'ın kraliçesi.
- Toman formasını üstünde gördüğünde sürekli giyinmen için üniforma diktirdi.
- Buraya kadar iyi Mikey peki dürtülü Mikey yapalım.
- Değişti.
- Dışarı çıkmanıza kıyafetinize veya herhangi bir şeye o karar verir.
- Onun dışında sadece Sanzu veya Kakucho ile konuşabilirsin.
- Tek tük o da işi olduğunda yanında olamadığında acıktım diyebilmek için harici sohbetiniz olamaz.
- Senin için dünyayı yakar. Canını verir.
- Sevdiği insanları kaybetti seni de kaybederse kendini öldürür.
- Yine eğlenirsiniz ama eskisi gibi değil.
- Fazla yandere.
- Kaçtığında seni bulması iki dakikasını almaz.
- Bulduğunda ağır bir ceza verir.
- Artık aşık değilsin mecbursun. Ağa düşen kelebek gibi ne kadar çırpınırsan o kadar bulaşır.
- Gözleri... Tamamen karanlık.
- İnsanlar sana acıyor Sanzu bile.
- Sizi zorla hamile bıraktı artık hiçbir kaçışınız yok.
- Geceleri sana sarılarak ağlıyor.
- O aynı Mikey sadece biraz acımasız.
- Sizi kaybetmekten çok korkuyor.ONE SHOT:
Evden alışveriş yapmak için çıktım ve görevlilerden birine beni alışveriş merkezine bırakmasını istedim. Mikey'e sürpriz yapmak için en sevdiği yemeği ve tatlıyı yapacaktım. Araba geldiğinde arka koltuğa bindim ve adresi söyledim. Yaklaşık 15 dakika sonra varmıştık. Bilerek uzak bir yeri söylemiştim çünkü Mikey'in b nim için endişelenmesini istemiyordum. Arabadan indim ve korumam ile merkeze girdim. Alışveriş yaparken ilgimi çeken birkaç şeyi de aldım ve oradan çıktın. Poşetleri taşıması için korumama verdim ve eve gitmeye başladık. Eve geldiğinde bağırma sesini duydum ve hemen eve koştum. Mikey'in sinirden deliye döndüğünü gördüğümde koştum ve ona arkadan sarıldım. Arkasını dönüp bana baktığında sakinleşip konuşmaya başladı:
- Neredeydin? Kaçtığını düşündüm.
- Sana sürpriz yapmak için ihtiyacım olan şeyleri almaya gittim.
- Oh anladım sevgilim ama yine de çıkarken bana haber ver biliyorsun tek çıkman tehlikeli.
- Ama tek değilim bebeğim görevlendirdiği koruma ile gittim. Ona sana söylememesi için uyarı yaptım.
- Anladım bebeğim. Senin için çok korktum.
- Özür dilerim hayatım.
Koruma mutfağa girdi ve poşetleri bırakıp önümüzde eğilerek çıktı.
- Genellikle eve birkaç saat geç gelirdin bebeğim bugün erken mi bitti?
- Evet papatyam. Ben de hazır erken bitince karımla vakit geçiririm diye düşündüm.
- Anladım o zaman gel beraber yapalım olur mu? Seninle yemek yapmayı özledim.
- Tabi ki.
Elinden tuttum ve mutfağa götürdüm. Malzemeleri çıkardık ve tariflere uyarak yemek yapmaya başladım. Mikey sandalyede oturup telefonuyla uğraşıyordu.
- Amma da yardım edecektin ha.
- Yemeğe bulaştığımda batırdığım için kızıyosun.
- Mikey hayatının sonuna kadar yanında olmayabilirim.
- Neden?
- Sonuçta yarın ne olacağını bilemeyiz . Ertesi gün bir ay sonra ölüp ölmeyeceğimizi kestiremeyiz bebeğim.
- Ölümde de yaşamda da seninle olacağım tatlım.
Arkamdan belime sarıldı ve omzumu öpmeye başladı.
- Mikey gıdıklanıyorum.
- Biliyorum.
Güldü ve yemek yapmak için önlüğünü taktı. Unu alıp bana getirecekken paket yırtıldı ve un yerle buluştu. Mikey koşarak unutezgaha bıraktı ve süpürgeyi almaya gitti. Biraz süpürdükten sonra yumurtaları almak için dolaba gitti ve unun üstüne yumurtaları da kırdı.
- MİKEY TATLIYI YERE YAPMIYORUZ ETRAFI BATIRDIN!
- KIZACAĞINI BİLİYORDUM!
- NASIL KIZMAYAYIM ŞUNA BAK!
- Ama bebeğim.
- Lütfen burayı temizle ve eski yerine otur.
Temizledi ve kollarını bağlayarak, oflayarak yerine oturdu. Yemekleri bitirdiğimde tabaklara koymaya başladım ve masayı hazırladım. Yemekleri yerken aynı zamanda Bonten üyelerinin dedikodusunu yapıyorduk. Bittiğinde bulaşıkları yerleştirdik ve ortak yatak odasına gitmeye başladık. Odaya gittiğimizde duş aldık ve kıyafetlerimizi giyinerek yatağa oturduk. Film bitmeye yakınken eksik olmayan yastık savaşına başladık. İkimizde yorulduğumuzda ve beni kucağına alarak nadiren olduğu büyük kaşık pozisyonunda göğsüne bastırdı.
- İyi ki benim karımsın iyi ki hayatımdasın. En kötü zamanımda sana o kadar kötü davranmama rağmen iyi ki beni bırakmadın. Tanrının en güzel hediyesisin. Şansımsın. Dünyanın en iyi eşi, annesi ve sevgilisi sensin. Tanıştığımız gün için minnettarım.
Mikey aşk sözlerini söylerken derin sesi ile yavaş yavaş uykuya daldım. Kafamda hissettiğim öpücüklerle uykum derinleşti ve uyumaya başladım.
Sabah uyandığımda sehpanın üzerinde olan kahvaltıyı gördüm ve mutlulukla gülümsedim. Büyük ihtimalle başkasına yaptırdı veya aldı. Yine de bu şekilde beni düşünmesi ve sevmesi çok hoştu...NSFW:
- Tıraşa önem vermiyor.
- Seksten sonra sizinle ilgileneceğim düşünüyorsan yanılıyorsun, uyuyacak hemde sabaha kadar.
- Cinsel dürtüsü ne azdır ne Ran kadar çoktur iki haftada üç veya dört.
- Sende favori yerleri boğazın ve uylukların. Belki omuzlarım veya deliğin.
- Penisini ortalama 19 cm ve ortalama kalın.
- Bonten zamanındaysanız geçmiş olsun fena sikecek.
- Mastürbasyon yapıyordu ama zamanla terk etti.
- Azdığı şeyler sınırlıdır. Mutfak önlüğüyle, kısa şort ile ve kendi tişörtünün içinde sütyensiz seni görürse hemen orada seni sikecektir.
- Asla risk almaz.
- Seni Sanzu veya Kakucho'nun önünde becermek istiyor ama bunu asla yapmayacak.
- Penisi içindeyken vibratörü kalçana sokacak ve defalarca seni boşaltacak.
- Asla video veya fotoğraf çekmez mahremiyete önem verir.
- Ceza verirse boşalmayacaksın nokta.
- Anal seksten nefret ediyor. Yapmayacak istesen bile.
- Analdan nefret etse bile seni domaltacak.
- ✨Şaplaklar✨
- Aşağılamaz, hakaret etmez veya dalga geçmez ama eğer kızgınsa sana öyle şeyler diyecek veya yapacak ki ağlayacaksın.
- Oral seks alıcıdır pek vermez ama verdiğinde bulutlar üzerindesin.
- Hızlı ve sert fazlasıyla hem de.
- Duşta seks favorisi.
- Seni bağlayacak ve boşalamayana kadar sikecektir.
- İlkini tecavüz ederek aldı.
- Yarı üreme meyiline sahip.
- Seni ofisinde masaya yatırarak sikmesi veya yemesi de favorisi ama odanın kapısını kilitler.
- Ağzına boşalmaya bayılır. Bu adam her seksinizde boğazını si-ke-cek.
- Deliğiniz onu her sıktığında içine boşalır.
- Favori pozisyonları cow girl ve dog.
- Bir kere kaçmaya çalıştınız ve sizin ağzınıza silah dayayarak Bodrum'da cesetlerin yanında sikti.
- Sinirlendiğinde bir gün boyunca ona muhtaçsınız.
- Kaçmayın diye sizi birkaç kez hamile bıraktı.
- Zorla veya değil doğuracaksın.
- Regl olduğunuzda sikmeyecek ama orgazm olmanız için parmaklayacak. Bunun rahatlattığını okudu.
- İğrendiğini düşünmeyin sizin bokunuzdan bile iğrenmez. Zaten kan görmeye alışık.
- Tamam, seni eğer rehin aldılarsa yani kaçırdılarsa tüm Bonten ile sikecek. Sonradan pişman olacak.ONE SHOT:
... Belime sarıldı ve omzumu öpmeye başladı. Penisini arkama dayadığında ellerimi tezgaha koydum ve itmeye çalıştım.
- Hadi ama bebeğim ilkimiz değil ya.
- Niye yemekleri bitirmem gerek.
- Aşçı çağırırım veya dışarıdan alırız. Biliyorsun seni önlükle gördüğüm zaman dayanamıyorum. Mikey kulağını yaladı ve arkasını öptü ve boynumu emmeye başladı. Morartana kadar emdikten sonra beni kendine çevirdi ve dudaklarımı öpmeye başladı. Elini tişörtümün içine soktu ve göğüslerimi yoğurmaya başladı. Ağzına inledim ve kalçalarımı ona doğru ittim. Elimi ensesine koydum ve okşamaya başladım. Dudaklarımdan ayrıldı ve kalçalarımı kaldırarak tezgaha oturttu. Kollarımı boynuna sardım ve dudaklarını tekrar öpmeden önce konuştu.
- Bilerek tişörtümün altından sütyen giymedin değil mi?
- Belki.
- Seni sürtük dudaklarımı tekrar öptü ve kucağına alarak oturma odasına götürdü kucağına oturttu ve kalçalarımı sıkmaya başladı. Kalçalarına sürtündüğümde inledi ve beni kendine daha fazla bastırdı. Belimden tutup koltuğa yüzüstü çevirdi ve şortumu aşağı indirdi. Arkadan önlüğün iplerini açtı ve çıkardı daha sonra tişörtümü çıkardı ve tekrar önlüğümü giyindirdi. Kalçama şaplak attı ve penisini çıkararak girişime sürtmeye başladı.
- Sano lütfen.
- Tamam bebeğim bekle.
Kalçalarımın yanaklarını açtı ve ıslaklığımı kullanarak etrafa yaydı.
- Ne ıslak bir amcık.
Penisini içime itti ve beklemeden gelgitlerini yapmaya başladı. Her itişinde hassas noktama daha fazla bastırıyor ve hassaslaştırıyordu.
- Manjiro-sama geleceğim geleceğim boşalacağım bebeğim lütfen.
- Gel hadi tatlım sikime boşal.
Hareketlerini daha fazla hızlandırdı ve sertleşmeye başladı. Daha fazla dayanamadım ve titreyerek boşaldım. Mikey boşalana kadar üç kez boşalmama rağmen hâlâ boşalmak istiyordum. Mikey boşalmaya yaklaştığını anladığımda penisini içimde sıktım ve tırnaklarımı koltuğa bastırdım. Mikey birkaç sert vuruştan sonra içime boşaldı ve birkaç kez pompalayarak içimden çıktı. İçimden çıktığında koltuğa yığıldım ve nefeslerimi düzenlemeye çalıştım. Mikey beni yüzüstü çevirdi ve kafasını göğsüme koyarak uyumaya başladı. Kapı çaldığında ikimizde ayağı fırladık ve Mikey kapıyı açmaya giderken bende kıyafetlerimi giyindim. Kapıyı açtığında ikiz çocuklarımız içeri girdi ve koşarak bana sarıldılar...
Evli mutlu çocuklu. Aslında kötü son yapacaktım ama tehditler üzerine yazamıyorum. ༎ຶ‿༎ຶARKADAŞLAR ÜZGÜNÜM BÖLÜM GEÇ GELDİ HİKAYEYİ WATTPAD KAYDETMEDİĞİ İÇİN TEKRAR YAZDIM İYİ OKUMALARRRRR SEVİLİYORSUNUZZZ YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ ESİRGEMEYİN KENDİNİZE DİKKAT EDİN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE SANZU HARUCHİYO X READER
Teen Fictionbonten sanzu one shots <3 UYARILAR: Öncelikle hikayelerde kan, şiddet, smut, uyuşturucu kullanımı, öldürme, intihar, psikolojik baskı, inan kaçırma, zorla barındırma, manipüle, +18 içerikler, angst ve benzeri içerik bulunmaktadır. Umarım kitabı s...