MERHABA ARKADAŞLAR BUGÜN BÖLÜM ATMAYI KENDİME SEVAP BELLEDİM.
ÜNİVERSİTE TERCİHLERİ FALAN DERKEN BU ZAMANA KALDI ÖZÜR DİLERİM
AYRICA ARTIK OKUMALARA SINIR KOYMAYI DÜŞÜNÜYORUM YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ ESİRGEMEYİN SEVİLİYORSUNUZZZZZ İYİ OKUMALAR
Bu yıl hukuk fakültesinde son yılımdı. En büyük hayalim bu fakülteyi bitirmek ve iyi bir avukat olmaktı. Yarın ki final sınavlarım için gece yine uyumadım.
Saat 3 gibi yorulup büyük ve manzarası tüm şehiri gösteren yüksek terasa çıktım ve soğuk içeceğimi içmeye başladım, içerken aynı zamanda balkondan manzaraya bakıyordum.
Bu aralar hem derslerden hem de tuhaf ilişkimden dolayı kafam aşırı karışmıştı.
Sevgilimle aramda 14 yaş kadar büyük bir yaş aralığı vardı. Ben 23 yaşındayken o 37 yaşındaydı. Tanışmamız biraz tuhaftı ama ilk günden aşık olmak buna denir.
FLASH BACK~
Kampüsten çıkıp aceleyle otobüsüne yetişmek için koşuyordum. Aynı zamanda bardak sudan boşanırcasına yağan yağmur yüzünden sırılsıklam olmuştum. Durağa vardığımda saçlarımdan ve kıyafetlerinden damlalar akıyordu. Hasta olmamak için çantamdaki şalı çıkardım ve sardım. Tabi fayda etmemiş ve o da ıslanmıştı.
Önümde lüks ve siyah bir araba durduğunda geri adım attım ve ilgilenmemiş gibi yaptım.
- Hanımefendi, affedersiniz ama sanırım fazla ıslanmışsınız ve hava oldukça serin. Sizi bırakmanızı ister misiniz?
Şaşkın bir ifadeyle pembe saçlı adama baktım.
- Hayır Bayım teşekkür ederim birazdan otobüsüm gelir. Ayrıca size rahatsızlık vermek istemem. Teklifiniz için teşekkür ederim.
Adam bana gülümsedi ve kapıyı açarak şemsiyeyi tuttu ve yanıma geldi. Anlıyorum korkuyorsunuz veya güvenmiyorsunuz ama emin olun size zarar vermem. Sizi burada bırakıp gitmek içime sinmez. Bu yüzden gelin lütfen çekinmeyin.
Kolumdan hafifçe tuttu ve arabaya bindirdi. Bir şey demeye fırsat kalmadan kapıyı kapattı ve;
- Eviniz ne tarafta?
- Pek uzak değil hemen büyük gökdelen siteleri.
- Gerçekten mi?
- Evet...
- Bende orada yaşıyorum hemde üç yıla yakındır. Sizi daha önce hiç görmedim yeni mi hüüü taşındınız?
- Hayır dört yıldır buradayım, pek dışarı çıkmam belki o yüzden görmemişsinizdir.
Gülümsedi ve;
- Belki öyledir. Bu arada ben Akaashi Haruchiyo ve siz...
- Bende Y/n l/n tanıştığımıza memnun oldum efendim.
- Bende memnun oldum...
Evime geldiğimde arabadan aynı anda indik. Siteye girdiğimizde asansöre bindik. Ben 74. Katı o da 83. katı tuşladı. Asansörde sessizlik hükmederken katımın gelmesiyle eğildim ve teşekkür ederek indim. Tanıştıktan sonra birkaç kez daha karşılaştık ve daha fazla sohbet etmeye başladık. Yaklaşık bir yıl sonra çıkmaya başladık ve şimdi de iki yıldır sevgiliyiz.
FLASH BACK SON~
Ben bunları düşünürken kapının çalmasıyla balkondan çıktım ve kapıya yaklaştım. Sanzu garip bir şekilde her zaman eve geç gelir ve bedeni soğuktur. Kapının kilidini açtım ve kapıyı açarak Sanzu'yu içeri aldım.
- Hoşgeldin tatlım.
Yavaşça içeri girdi ve belimi tutarak yanağımı öptü.
- Hoşbuldum küçüğüm.
- Bugün geçiktin. İşle ilgili bir sorun mu var?
- Hayır meleğim, sadece birkaç arıza çıktı. Onları çözdüm.
- Anladım canım. Bu arada bugün sana bir kargo geldi. Pis koktuğu için terasa koydum.
- Ne kargosu? Kim göndermiş?
- Bilmiyorum onu söylememiş.
- Anladım bebeğim.
- Aç mısın? Yemek hazır.
Bana haylazca gülümsedi ve belimi daha fazla sıkarak kendine bastırdı.
- Sanırım açım, biraz doyurma gerekecek.
Gözlerimi kırpıştırdım ve ona baktım.
- Peki.
Gülümsedim ve ellerimi boynuna sardım. Kafasını eğdi ve dudaklarımı öpmeye başladı. Dilimi ağzına ittim ve bedenimi daha fazla yasladım. Dudaklarını dudaklarımdan ayırdı ve boynumu emmeye başladı. Beni hızlıca koltuğa yatırdı ve üzerime çıktı.
- Tüm gün seni arzuladığım için kendini suçla bebeğim.
Bir şey demeye fırsat vermeden boynumu emmeye başladı. Sessizce inledim ve kollarımı boynuna sardım.
İşleri tam yoluna koymuşken kapının çalmasıyla ikimizde dünyaya geri döndük. Üstümden kalktığında açılan geceliğini düzledim ve Sanzu'yla birlikte kapıya yöneldim. Sanzu kapıyı açtığında üstleri başları kanlar içinde olan Ran ve Rindou'nun bedenlerini gördüm. Korkuyla onlara baktım ve Sanzu'ya döndüm.
- Tanrım ne oldu size!
- Küçük bir kaza Ehehehhe.
Ran güldü ve içeri girdi.
- Yaralandınız mı? İyi misiniz? Ayrıca ne kazası bu böyle kanlar içindesiniz?
Birkaç adam arıza çıkardı bizde öldürdük.
- Ne?
Sanzu sinirle kapıyı çarptığında Ran'ın gülümsemesi solmuştu.
- Korkuyla Sanzu'ya baktım ve geri kardeşlere döndüm.
- Ne dedin sen?
Sanzu kolumdan tuttu ve odaya götürüp kapıyı üstüme kilitledi. İçerideki sesler yarım saat sonra kesildiğinde kapı açıldı ve Sanzu içeri girdi.
- Özür dilerim bebeğim.
Üstüme yürüdüğünde geri adım attım ve ona baktım.
- Benden ne saklıyorsun Haruchiyo?
- Hiçbir şey bebeğim.
Daha fazla yaklaştı ve çenesini omzuma koydu.
- Eğer bunu söylersem beni terketmenden korkuyorum...
- Bana söylemezsen sana güvenemem.
- Bana daha fazla sarıldı ve belimi sıktı. Sanki beni bırakırsa uçacakmışım gibi...
- Bonten...
- Bonten? Mafya örgütü olan mı?
- Evet.
- Ne olmuş ona?
Derin bir nefes aldı ve boynumu öpmeye başladı.
- Onun yönetici üyesiyim...
- Ne?
- Bontenin aranan iki numarası benim.
Büyük bir şokla ona bakmaya çalıştım. Göğüslerinden ittim ve uzaklaşmaya çalıştım. Gözlerim yaşlarla dolduğunda çabalamayı bıraktım.
- Bunca zaman... Neden sakladın!
- Korktum. Beni bırakırsın diye.
- Seni bırakmam Sanzu. Ama böyle büyük bir sırrı benden nasıl saklasın?
Ya birgün sizin davamızı bana verselerdi?
Ağlarken aynı zamanda sayıklıyordum. Ona baktım, beni daha sıkı tuttu ve kendine bastırdı. Dudaklarını dudaklarıma değdirdiğinde irkilsem de karşılık verdim.
- Özür dilerim bebeğim. Yine de kaldığımız yerden devam etmek istiyorum.
Yanaklarım tekrar kızardığında ne kadar itmek istesem de karşılık verdim ve ellerimi boynuna doladım.
Sertçe öperken aynı zamanda bedenimi okşuyordu. geceliğimin eteklerini kaldırdı ve kalçalarımı sıkarak dudaklarımdan ayrıldı. Nazikçe beni yatağa yatırdı ve üstüme çıkarak tekrar dudaklarımdan öptü. Geceliğimin eteklerini tamamen yukarı sıyırdı ve omuzlarını da indirerek göğüslerimi açığa çıkardı.Sanki aç bir kurt gibi göğüslerimi emmeye ve ucunu çekiştirmeye başladı. Her hareketinde inlemelerim artıyor ve bacak aram daha fazla ıslanıyordu. Başını göğsümden kaldırdı ve beni tekrar öperek pantolonunu açmaya başladı. Zevkten gözlerim dolmuşken ona baktım ve bacaklarımı açtım.
- Aferin küçüğüm.
Serbest kalan penisi karnına çarptı, ucundan akan beyaz sıvıyı penisine yaydı ve deliğime konumlandırdı. Ucunu girişimde hissettiğimde kalçalarımı kaldırdım ve sabırsızca ona baktım.
- Sabırlı ol bebeğim.
Belimden tuttu ve kendine çekerek birden içime girdi. Çarşafları sıktım ve çığlık attım. Beklemeden gelgitlerine başladığında üzerime eğildi ve dudaklarımı öperek daha deri ne vurmaya başladı. Ağzına inlerken boynuna sarıldım ve tırnaklarımla sırtını çizmeye başladım. Her inlememde hareketleri daha fazla sertleşiyor ve hızlanıyordu. Belimi daha sıkı tuttu ve dudaklarımdan ayrılarak seslice inledi.
- Siktir güzelim- beni deli ediyorsun! Sana çocuklarımı vereyim mi? Bunu ister misin?
- Evet! Yalvarırım bana çocuklarını ver! Haru haru lütfen-
Bir anda içime boşalmasıyla bende üzerine fışkırttım ve yorgunlukla yatağa yattım.
- Bittiğini mi sanıyorsun? Daha yeni başladık.
Hayretle ona baktım ve geri çekildim.-
-Bugünlük yeter, lütfen. Yarın devam edelim olur mu?
Penisi yumuşadığında Bana gülümsedi ve kucağına alarak banyoya götürdü. Güzel bir banyo hazırladıktan sonra ikimizde küvete girdik ve yıkanmaya başladık.
- Sanırım beni artık bırakamazsın ha? Küçük Sanzu'yu içeri koydum.
Kıkırdadı ve beni kendine çekip saçlarımı okşadı.
- Salak zaten seni bırakmayacaktım. Yine de yorgun olduğum için hesap sormuyorum. Yarın fişini keseceğim.
Kahkaha attı ve yanağımı öpüp saçlarımı yıkamaya başladı.
- Seni seviyorum küçüğüm...
- Bende seni seviyorum koca adam...
BİTTİ ARKADAŞLARRRR. BU ARADA JUJUTSA KAİSEN SHİBUYA GELİYOR NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ? SİZCE BSD' DE DAZAİ ÖLECEK Mİİİİ? YORUMLARDA DÜŞÜNCELERİNİZİ BELİRTİN TEK TEK CEVAPLAMAYA VE AKTİF OLMAYI DÜŞÜNÜYORUM. İYİ OKUMALAAAARRRR SEVİLİYORSUNUZZZZZZ.
OY SINIRI: 50
YORUM SINIRI: 40
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE SANZU HARUCHİYO X READER
Подростковая литератураbonten sanzu one shots <3 UYARILAR: Öncelikle hikayelerde kan, şiddet, smut, uyuşturucu kullanımı, öldürme, intihar, psikolojik baskı, inan kaçırma, zorla barındırma, manipüle, +18 içerikler, angst ve benzeri içerik bulunmaktadır. Umarım kitabı s...