İKİNCİ BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM HEADCANON İKİYE AYRILACAK NSFW VE SOFT İYİ OKUMALAAARRR SEVİLİYORSUNUZZZ.
SFW-
- Size karşı biraz hatta baya yanderedir.
- Eğer bonten zamanındaysanız geçmiş olsun.
- Ayrılmak mı istedin? Kaç parçaya?
- Biraz manipülatif.
- Bonten zamanında dışarı çıkmanıza izin vermez.
- Ran ve Rindou mu? Onlar kim?
- Eğer Toman zamanındaysanız yanınızdan ayrılmaz.
- Unutmayın siz Sanzu aşığı o da Mikey aşığıdır.
- Okula beraber gidersiniz.
- Size çiçek, çikolata, dondurma canınız ne isterse alır.
- Kavgalara gittiğinde pansumanını siz yaparsınız.
- Sizi çok seviyor ama Mikey'i daha çok.
- Saygısızlıktan nefret eder. Saygılı ve nazik olmanız onu etkileyen davranışlar.
- Mikey ile anlaşamazsanız sizi ondan uzak tutar.
- Evet Mikey'i seviyor ama seni bırakmak istemiyor.
- Elini tutmak, boynunu ve yanaklarını öpmek gün klasiğidir.
- Dışarıda belli etmese de kapılar arkasında yalnız ikinizken tam bir temas bağımlısıdır.
- Senin için savaşır kaybetse bile. Canını dahi verir.
- Seni yalnız asla bırakmaz.
- Sizi Toman ile tanıştıracağını sanmıyorum. Her ne kadar onlara güvense de size farklı yaklaşmalarından korkuyor.
- Yaraları hakkında özgüvensiz şaka bile kaldıramıyor. Onu teselli et ve yaralarını öp.
- Maskesini sadece senin yanında rahatlıkla çıkarabiliyor.
- Tenjiku'dayken Ran ve Rindou yanlışlıkla Sanzu'nun evine girdi. Sizi gördüklerinde flört etmeye çalıştılar. Elinde bıçakla onları tehdit ederken Sanzu geldi ve onları evden atarak seni övmeye başladı.
- Her ne kadar kendine muhtaç olmanı istese de seni öyle görmek onu tahrik etmişti.
- Bonten zamanındayken tanıştıysanız başta güvenmeyecek ama küçüklükten tanışmışsanız tebrikler kocanız.
- Eve kanlar içinde geldiğinde artık şaşırmıyordunuz. Adam öldürdüğünü biliyordunuz.
- Ran, Rindou ve Sanzu kavgalarına hazır olun mükemmel komikler.
- Mikey ile anlaşıyorsanız tebrikler size olan sevgisi kat ve kat arttı.
- Sizi Mikey ile paylaşma düşünceleri var. İçinde bir yerlerde ama asla yapmayacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE SANZU HARUCHİYO X READER
Novela Juvenilbonten sanzu one shots <3 UYARILAR: Öncelikle hikayelerde kan, şiddet, smut, uyuşturucu kullanımı, öldürme, intihar, psikolojik baskı, inan kaçırma, zorla barındırma, manipüle, +18 içerikler, angst ve benzeri içerik bulunmaktadır. Umarım kitabı s...