MERHABA ARKADAŞLAR BU BÖLÜM İSTEK ÜZERİNE SANZU OLACAK DİĞER BÖLÜM KOKONOİ ONE SHOT VE HEADCANON OLACAK. KOKONOİ ÜZERİNE İLHAM GELMEDİ UMARIM KIZMAZSINIZ HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI UNUTMAYIN İYİ OKUMALARRRRR.
Tayinim için Roppingi'den Tokyo'ya arabam ile yolculuğa çıkmıştım. Gece geç saatlerde olduğu için bir dinlenme tesisi bulmaya karar verdim. Biraz daha ilerledikten sonra kırmızı aydınlatmalı büyük bir otel gördüm. Arabamı otoparka park ettim ve bavulumu alarak içeri ilerledim. Tabelada gördüğüm yazı ile yüzümü ekşittim ve adımlarımı yavaşlattım. "Aşk oteli" çiftlerin balayına, seks tarzlarına veya diğer türlü fantazilerine en çok uyan yer. İçeri girdiğimde kasada pembe saçlı bir adam vardı. Yan tarafında ki kasaya ilerledim ve çalışan ile konuşmaya başladım.
- Affedersiniz.
- Ah buyurun güzel bayan.
- Ben tek kişilik veya normal bir oda isteyecektim.
Kadın önünde ki bilgisayara baktı ve üzülerek bana döndü.
- Üzgünüm hanımefendi ama tek odamız kalmış.
- Anladım, önemli değil onu verin lütfen.
- Peki.
Kadın anahtarı dolaptan çıkardı ve bana uzatarak gülümsedi.
- İyi geceler efendim.
- İyi çalışmalar, kolay gelsin.
Yanıma baktığımda adam hala bir şeyler konuşuyordu. Fazla odaklanmadan asansöre doğru ilerledim ve düğmeye basarak gelmesini bekledim. O sırada pembe saçlı adam yanımda durdu ve benimle birlikte bekledi. Asansör geldiğinde bavulumu aldım ve içine bindim. Arkamdan bindiğinde gerildim ve çıkacağım katı tuşladım. Benimle birlikte o da aynı tuşa yöneldiğinde geri çekildim. Bakışları ezici bir şekilde üzerimde hissettiğimde ona baktım. Bana gülümsedi ve elini uzattı.
- Merhaba ben Sanzu Haruchiyo.
- Merhaba bende Y/n L/n.
- Tanıştığımız memnun oldum.
- Bende.
Elini çekti ve önüne tekrar döndü. Ne kadar iyi bir adam. Oldukça cana yakın ve yakışıklı. Masmavi gözleri, pembe saçları, ağzının iki kenarında olan yara, ve uzun boyu ile oldukça hoştu. Kız arkadaşı varsa çok şanslı.
- Sanırım yolcusun Y/n.
- Evet dinlenmek için geldim ama biraz tuhaf bir yer.
- Öyledir.
- Sizde mi yolcusunuz?
- Hayır buranın sahibiyim.
- Ah anladım. Üzgünüm.
- Önemli değil.
Asansör geldiğinde bavulumu aldım ve indim. İndiğimde koridordan sola döndüm ve koca kapılı odaların yanından geçtim. Büyük koridordan sağa döndüm ve oda numaram baktım. 294 numaralı. Oda numarasına baktığımda ve birde büyük odaya baktığımda tırstım. Yavaşça ilerlediğinde buranın kral süit olduğunu fark ettim. Oda numarasına bir daha baktığımda doğru yerde olduğumu anladım. Kulağımın dibinde hissettiğim fısıldama ile nefesim kesildi.
- Seninde mi odan burası? Ne şans ama benimle aynı oda.
Arkama döndüm ve biraz uzaklaştım.- Bir yanlış anlaşılma olmalı.
- Sanmıyorum sisteme girdiklerini gördüm. Üstelik elindeki anahtar da doğruluğunu kanıtlıyor. Tek tük oluyor bazen. Otel fazla dolu olduğu için aynı odada kalan oluyor. Korkma bir şey olacak değil.
Kartı kapının okutmasına koydu ve kapıyı açarak içeri davet etti. Tereddüt ettim ve yavaş adımlarla içeri girdim. Normal aydınlatılmış odada büyük boydan cam bir balkon koltuklar, Amerikan usulü mutfak ve yukarı kata çıkan bir oda vardı. Büyüklüğü karşısında şaşkın olmama rağmen merak ettim ve merdivenlerden yukarı çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANDERE SANZU HARUCHİYO X READER
Подростковая литератураbonten sanzu one shots <3 UYARILAR: Öncelikle hikayelerde kan, şiddet, smut, uyuşturucu kullanımı, öldürme, intihar, psikolojik baskı, inan kaçırma, zorla barındırma, manipüle, +18 içerikler, angst ve benzeri içerik bulunmaktadır. Umarım kitabı s...