- Gdy się martwisz o nich / oni o ciebie -

467 14 0
                                    

- Gdy się martwisz o nich / oni o ciebie -
- Bang Chan -
Jako lider zespołu zostawał do późna w studiu / sali treningowej. Zawsze ćwicząc czy pisząc. Często zapominając o podstawowych rzeczach.
Zawsze sprawdzał czy nikt czegoś nie zostawił czy wszystko jest gotowe. Zawsze pytał jak się inni czują z jego zespołu. Ostatnio Chris miał trochę mniej dla ciebie czasu. Zaczęłaś się martwić o niego nie miałaś do nikogo innego numeru niż do Chana. Postanowiłaś że pójdziesz do wytwórni.
Weszłaś do jego studia gdy siedział przy biurku coś myśląc.
- Ziemia do Bang Chana - powiedziałaś
- Co ty tutaj robisz ? - zapytał
- Raczej to ja ciebie powinnam zapytać - mówiłaś
- Próbuje napisać tekst piosenki - odpowiedział
- Musisz odpocząć - stwierdziłaś
- Nie jestem zmęczony - Chan
- Właśnie widzę idziesz i koniec kropka - powiedziałaś

- Hyunjin -
Hyunjin ostatnio ciągle siedział w studiu rapując a właściwie próbując się nauczyć. Widziałaś zawsze gdzie jest ponieważ udostępnił ci swoją lokalizację.
Gdy nie ruszał się przez ponad 3 h z jednego miejsca robił małe kroki i to jeszcze w wytwórni. Zmartwiłaś się więc poszłaś odwiedzić go.
Gdy tylko weszłaś usłyszałaś że rapował właściwie próbował bo widać że go już bolało gardło.
- Hyunjin idziemy - stwierdziłaś
Na początku cię nie usłyszał ale po chwili już tak.
- Chyba już czas - stwierdził sam

- Felix -
Całe 3 dni nie pisałaś / nie widziałaś się z Lixem było to naprawdę dla was dużo ponieważ zawsze mieliście kontakt codziennie. Gdy się długo nie odzywał postanowiłaś do niego zadzwonić.
Nie odebrał napisał ci tylko gdzie masz przyjść na spotkanie. Okazało się że to było rozdanie nagród był na nim cały jego zespół. Był występ na początku ich patrzałaś na nich z wielkimi oczami. Świetnie im szło później odebrali nagrodę. Gdy już było po wszystkim podeszłaś do Felixa ponieważ reszta już zniknęła wam z oczu.
- Hej nie zabijaj za to co zrobiłem wcześniej - Lix
- Za taniec, śpiew czy może rap mam ? - zapytałaś
- Za co chcesz - powiedział
- Jestem dumna z ciebie i reszty wybaczę ci to że nie odzywałeś się - przytuliłaś go

- Changbin -
Nie odzywałaś się do niego przez dłuższy czas dokładnie cztery dni. Niestety musiałaś wziąść dodatkową zmianę by wszystko opłacić bo zaczęło ci brakować pieniędzy. Po pięciu dniach jak do niego się nie odzywałaś przyszedł do twojej pracy.
Zobaczył że stoisz przy barze widać było że jesteś zmęczona. Nigdy nie chciałaś tu pracować ale twój znajomy co to załatwił.
- Co ty tu robisz ? - zapytał Changbin po części nawet nie wiedział że tu pracujesz
- Pracuje - powiedziałaś
- Wyglądasz jak trup kiedy ty ostatnio
odpoczęłaś ? - zapytał
- Dawno - odpowiedziałaś
- Idź odpocząć a ja za ciebie skończę zmianę - Changbin
- Cieszę się że cię mam - powiedziałaś

- Seungmin -
Tańczyłaś i tańczyłaś trwało to bardzo długo. Nie mogłaś kilku elementów choreografi zatańczyć poprawnie. Gdy Seungmin wracał z swojego treningu i zobaczył w twojej sali włączone światło od razu wszedł. Zobaczył ciebie która tańczy a właściwie próbuje.
- Y/N ! - Seungmin
Ty się tylko na niego zmęczonym wzrokiem spojrzałaś.
- Idziemy do domu odpocząć nie będziesz mi się tak męczyć - Seungmin powiedział to przy tym zbierał twoje rzeczy

- Lee Know -
Siedziałaś w swojej ławce koło Minho. Patrzałaś w jeden punkt zapominając o mruganiu. Minho patrzał na ciebie kątem oka gdy minoł pewien czas zaczoł się martwić co ci jest.
- Y/N o czym myślisz - Lee Know
- Pokłóciłam się z rodzicami ... - zaczęłaś
- Będzie wszystko dobrze odpocznij od tego bo zaczynam się martwić o ciebie ciągle myślisz o czymś i nie mrugasz - Minho

- Han -
Nie wychodziłaś z domu od kilku dni wzięłaś wolne w pracy. Jisung przyszedł do twojej pracy ale ciebie tam nie było dowiedział się że wzięłaś wolne. Przyszedł do ciebie do domu. Otworzyłaś mu po chwili. Byłaś chora miałaś przeziębienie.
- Mogłaś powiedzieć bym ci pomógł a nie znikasz martwiłem się - Han

- Jeongin -
Od tygodnia nie miałaś telefonu ponieważ ci się zepsuł. In myślał że się na niego obraziłaś lub nie miałaś czasu. W niedzielę postanowił wpadnąć do ciebie ponieważ zaczoł się martwić.

Reakcje SkzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz