- Gdy zapomnisz o okresie -

399 10 0
                                    

- Gdy zapomnisz o okresie -
- Bangchan -
Siedziałaś sobie w studiu z Chanem. Chan pracował nad piosenką a ty sobie siedziałaś i patrzałaś. Po chwili jednak zachciało ci się do toalety więc poprostu wyszłaś. Jak się okazało kompletnie straciłaś poczucie czasu i że naszedł już czas powrotu tego czego nie lubisz.

- Hyunjin -
Siedziałaś na kanapie u siebie w domu Hyunjin leżał koło ciebie jak zawsze oglądaliście nową dramę. W jednej chwili źle się poczułaś poszłaś szybko do toalety. Gdy Hwang zobaczył jak szybko pobiegłaś poszedł za tobą. Zapukał w drzwi do toalety twojej.
- Zaraz wrócę nic mi nie jest - powiedziałaś
Szybko ogarnęłaś się i wyszłaś. Hyunjin domyślił się że to ten czas więc na stoliku była woda i tabletka.

- Felix -
Jeszcze tobie na szczęście nic się takiego nie przytrafiło.

- Changbin -
Leżałaś na łóżku i patrzałaś się w ścianę pustą. Źle się dzisiaj czułaś więc wiedziałaś że jutro zapewno twoje męki się zaczną. Wolałaś już odpocząć i nigdzie nie wychodzić więc Bin przyszedł do ciebie.

- Seungmin -
Poszłaś zmęczona po treningu spać. Gdy się obudziłaś jednak zobaczyłaś że przyszedł ten czas bo prześcieradło było lekko czerwone. Szybko wstałaś i się ogarnęłaś. W końcu to prześcieradło nie może zostać tak.

- Lee Know -
Nigdy nie zapomniałaś ponieważ chodzenie do szkoły to był pech gdybyś zapomniała. Minho dopiero skapnoł się kiedy siedziałaś na wf na ławce.

- Han -
Zawsze miałaś wyczucie i dobrze wiedziałaś kiedy się zbliża więc następnego dnia chodź Han miał trening tańca przyszłaś go odwiedzić i przynieść posiłek. Usiadłaś sobie na podłodze i czekałaś na jego przerwę.

- Jeongin -
Tym razem zamiast ty przyjść do niego on przyszedł do ciebie by obejrzeć. Właśnie ostatnio zakupiony nowy telewizor ci przyszedł więc chciałaś zobaczyć jak się ogląda na nim. Żeby zobaczyć czy jakość oglądania jest tak dobra jak była napisana. Jednak przed przyjściem I.Na poszłaś do toalety i trochę jednak zeszedł ci uśmiech z twarzy gdyz okazało się że masz okres.
Jednak nie popsuło wam to planów na wieczór.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Reakcje SkzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz