- Gdy ty/on zobaczy twoje rodzeństwo -

445 8 0
                                    

- Gdy ty/on zobaczy twoje rodzeństwo -
- Bangchan -
Dobrze wiedziałaś że Chan ma rodzeństwo. Jednak najwięcej zdaje ci się że mówił o Hannie. Bardzo chciałaś ją poznać ponieważ wiedziałaś że dla twojego przyjaciela jest ona bardzo ważna. Gdy tylko nadażyła się okazja byście mogły się spotkać tak się stało. Bardzo dobrze się z nią dogadywałaś Chris był zadowolony że pomimo różności znalazłyście tematy do wspólnych rozmów.

- Hyunjin -
Chodź Hwang nie ma rodzeństwa to ty je masz. Niestety masz młodszą siostrę. Gdy tylko przyleciała do ciebie bardzo chciała cię spotkać byś wszystko jej pokazała. Miałaś zaplanowane wyjście z Hyunjinem na trening ale że twoja siostra przyleciała musiałaś przełożyć trening. Hyunjin dobrze wiedział z jakiego powodu więc tego dnia towarzyszył wam. Nie lubiałaś za bardzo swojej siostry więc Hyunjin próbował byś przez przypadek nie miała jej dosyć. Bardzo się cieszyła i ekcytowała gdy zobaczyła coś nowego którego w jej mieście nigdy nie mogła spotkać.

- Felix -
Jak wiadomo Felix ma dwie siostry. Na jedno rozdanie nagród przyleciała Olivia jedna z jego sióstr. Po rozdaniu jak zwykle ma w zwyczaju cię przytulił i od razu poszliście do jego siostry. Chwilę z nią porozmawiałaś ale nie chciałaś im przeszkadzać więc poszłaś. Końcówkę tego dnia i następny dzień spędził Lix z swoją siostrą.

- Changbin -
Od kiedy dowiedziałaś się że ma starszą siostrę nie za bardzo się cieszyłaś że za niedługo ma Changbina odwiedzić. Nie lubisz poznawać nowych ludzi. Nie podchodzisz zbyt miło do nowych osób też. Starałaś się być miłą dla jego starszej siostry. W miarę jakoś się dogadywałyście. Jak to Changbin powiedział myślał że będzie gorzej ponieważ jego siostra jest kompletnie inna niż on.

- Seungmin - ( starsza siostra )
Wiedziałaś że Seungmina siostra przyjechała do niego. Powiedział ci to przed ale nie chciałaś im przeszkadzać. Chciałaś by ten dzień spędzili razem.

- Lee Know - ( jedynak )
Minho jest jedynakiem ale ty za to masz starszego brata. Twój brat zawsze był nadopiekuńczy. Gdy tylko przyjechał do ciebie pytał cię o wszystko. Trochę mu pokazałaś miasta. Dzisiaj akurat chcieliście spędzić trochę w domu dzień. Minho nie wiedział że przyjechał do ciebie brat więc wszedł do twojego mieszkania jak do siebie. Gdy Lee Know zobaczył że nie jesteś sama trochę się zmieszał. Musiałaś od razu wytłumaczyć bratu co ten chłopak robi w twoim domu. Na początku nie zbyt ufał Minho ale z czasem mu przeszło.

- Han - ( starszy brat )
Nie miałaś jeszcze nigdy okazji by go poznać.

- Jeongin - ( starszy brat, młodszy brat )
Jeongin siedział w swoim pokoju. Był już po nagrywaniu piosenki oraz teledysku. Teraz siedział rozmawiając na kamerce z bratem młodszym. Weszłaś cicho do jego pokoju. Od razu gdy się I.N zobaczył obowiązkowo musiał cię przedstawić swojemu bratu. Fajnie ci się rozmawiało z trójkę. Dowiedziałaś też się więcej o rodzinie Jeongina.

Reakcje SkzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz