- Nocujesz u niego w domu -

401 11 0
                                    

- Nocujesz u niego w domu -
- Bangchan -
Byłaś umówiona z Chrisem na nocowanie. Akurat wdety się przeziębiłaś więc on przyszedł z nocowaniem do ciebie. Niestety nie miałaś tego szczęścia i nie mogłaś u niego być teraz. Ale obiecał ci że jak wyzdrowiejesz to specjalnie przyjdziesz do niego by spędzić z nim więcej czasu.

- Hyunjin -
Zamiast pójść spać o nornalnej godzinie wy oglądaliście jakieś dramy. Nie obyło się bez waszych komentarzy. Po czasie nawet domownicy mieli was dosyć bo za głośno komentowaliście.

- Felix -
Wcześniej zaczęliście robić Brownie przy czym bardzo się wygłupialiście. Felix aktualnie był cały w mące za to ty miałaś ręce w niej. W pewnym momencie wszedł do was Han.
- Jakie duże brownie tu stoi - Han
- Spadaj Jisung - Felix
- Ta jasne już znikam nie przeszkadzam was - Han
Jak już zrobiliście Brownie oby dwoje po kolei poszliście się umyć. Na koniec przed pójściem spać oglądaliście ostatni koncert skz.

- Changbin -
Od razu jak weszliście do jego pokoju on położył się na łóżku. Odłożył tylko telefon na swoje miejsce. Jako że on już zasnoł gdy się obruciłaś wzięłaś sobie jego koszulkę czarną i swoje spodenki które miałaś do tańczenia ale zostały u niego. Po chwili gdy się już przebrałaś poszłaś spać.

- Seungmin -
Wracałaś późno z innego miasta. Jechałaś dosyć długo. Jednak druga do twojego domu była nieczynna przez tydzień około. Droga która była dojazdem do ciebie była trzy razy dłuższa od tamtej. Nie miałaś już siły siedzieć za kierownicą więc podjechałaś pod dom skz. Otworzył ci Chan.
- Cześć Chan - powiedziałaś
- Cześć Y/N - odpowiedział
- Wiesz gdzie jest może Seungmin ? - zapytałaś
- W swoim pokoju - Chan
- Dzięki - odpowiedziałaś szybko po czym poszłaś do niego
Cały zespół się zgodził byś została więc zrobiliście sobie piżama party. Nie obyło się bez żartów, głośnego komentowania filmu, przekąsek jak i wygłupów.

- Lee Know -
Minho ma sale trenimgową w domu. Więc jak zwykle chciał cie nauczyć nowego tańca ich. Ale nie szło ci za dobrze na początku więc długo trenowałaś. Jednak pod koniec było widać efekty pracy ponieważ zatańczyłaś to nie myśląc o tym co robisz poprostu puścił muzykę i byłaś w innym świecie. Jak już skończyliście trening zobaczyłaś godzinę która jest a była już 1 w nocy.
- Minho jest pierwsza w nocy - powiedziałaś
- I ? - Minho
- Jak mam wrócić do domu ? - zapytałaś
- Zostajesz tutaj - Minho
- Nie chce ci robić problemów - powiedziałaś
- Nie robisz weź coś z mojej szafy i idź się odświeżyć - Lee Know
- Jasne już idę - odpowiedziałaś
Po około 30 minutach już byłaś gotowa do snu więc powoli zasypiałaś. Chwilę później dołączył do ciebie Minho.

- Han -
Wracaliście z wytwórni niestety na nogach. Było bardzo późno z resztą.
- Han mój dom jest w innym kierunku - powiedziałaś
- Dzisiaj śpisz umnie nie będziesz po nocach chodzić sama - odpowiedział
Tym sposobem wylondowałaś w ich domu. Wszyscy inni chłopacy już śpią więc po cichu weszliście do pokoju jego i poprostu zasneliście gdy ledwo położyliście się na łóżku.

- Jeongin -
Bardzo często śpisz u niego w domu. Gdy oglądacie seriale / filmy często po nocach ponieważ nawet nie widzicie która jest godzina. Albo ty albo on zasypia więc o porze raczej 23 nie pójdziesz do domu więc zostajesz u niego.

Reakcje SkzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz