- Gdy idziecie na zakupy -

221 7 0
                                    

- Gdy idziecie na zakupy -
- Bangchan -
Unikaliście sklepów gdyż niezbyt chciało wam się tracić czasu na chodzenie po sklepach. Jak już musieliście iść to na krótko kupić co trzeba i wrócić.

- Hyunjin -
Jak tylko miałaś iść z nim na zakupy zamiast sobie kupić ciuchy to zawsze coś tobie wypatrzał i zmuszał cię byś przymierzyła. Nigdy nie chce go naciągać na to jednak on sam z siebie kupuje ci coś. Dosyć dużo czasu spędzacie w sklepach.

- Felix -
Zamiast tak normalnie że każdy szuka sobie ciuchów wy na odwrót Lix tobie szuka a ty jemu. Bierzecie to co wam się podoba. Nieraz wychodzi że macie podobne rzeczy w szafie gdyż tobie jak i jemu to się spodobało.

- Changbin -
Wolicie zamawiać przez internet. W galerii jest hałas i dużo ludzi a wy właśnie przed tym uciekacie bo macie dosyć tego. Wolicie ciszę a w pokoju jest ona.

- Seungmin -
Jak już idziecie gdzieś do sklepów to przeważnie nie sami. Często z zespołem. Rozdzielacie się i tak chodzicie. Jak nie wiecie czy kupić coś to wysyłacie na grupie zdjęcie poprostu. Przynajmniej jest taka inna atmosfera.

- Lee Know -
Oby dwoje totalnie inaczej się ubieracie więc każde z was w sklepie idzie w inną stronę. Gdy znajdziecie to co was interesuje idziecie poprostu do przymierzalni.

- Han -
Za Hanem nieraz trudno ci nadążyć jest jednocześnie tam a za chwilę w innym miejscu jak zobaczy coś co mu wpadnie w oko. W większości stoisz i poprostu czekasz na niego jak wróci.

- Jeongin -
Wolicie oglądać filmy i seriale lub robić coś innego niż zakupy. Można tak stwierdzić że nienawidzicie chodzić po sklepach z ciuchami i szukać czegoś.
Wszystko tylko nie to.

Reakcje SkzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz