- Gdy fani przez przypadek dowiedzą się o tobie 2/2 -

116 7 0
                                    

- Gdy fani przez przypadek dowiedzą się o tobie 2/2 -
- Seungmin -
Fani o tobie wiedzieli od początku w jakimś stopniu. Ale gdy pojawiłaś się na filmiku było dużo osób którym się to nie spodobało. Miałaś zniszczony lekko humor przez to ale zespół ci powiedział że to przejdzie im i za niedługo będą milsze komentarze. Miałaś taką nadzieję.

- Lee Know -
Przez to że chodziłaś z nim do jednej klasy zdjęcia gdzie siedzicie w ławce już na samym początku wypłyneły do internetu. Nigdy nie czytałaś komentarzy bo nie chciałaś tego robić. Od początku było wiadomo że raczej większości im się to nie podoba. Jednego razu Minho pokazał ci komentarze i były same miłe. Cieszyłaś się że Stay rozumieją sytuację i nie spadł na Lee Know hejt co gorsza.

- Han -
Jisung robił live w studiu wszystko było by dobrze gdyby nie to że siedziałaś na kanapie w kącie sali. Niestety jakimś sposobem telefon mu upadł i fani zobaczyli twoje włosy. Han nie wiedział co zrobić więc udał że to ktoś z zespołu. Miałaś podobnego koloru włosy co obecnie Changbin więc powiedział że to on. Nie było dużo widać ale fani zaczęli spekulować kto tak naprawdę tam siedział.

- Jeongin -
Gdy byłaś w kawiarni pomimo że była późna godzina i mało osób było ktoś musiał zobaczyć was. Podszła do was fanka i spytała czy może prosić o autograf. Jeongin się zgodził nie robiła zdjęć co cię zdziwiło ale napisała posta że widziała go z jakąś dziewczyną ale nic więcej nie napisała. Nie wiedziałaś o tym do puki lider nie spytał się czy chodzi o ciebie. Byłaś zmieszana ale potwierdziłaś że to ty.

Reakcje SkzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz