- Gdy masz okres -

482 13 0
                                    

- Gdy masz okres -
- Bangchan -
Siedziałaś na łóżku czytając książkę. Nie chciałaś nigdzie się ruszać. Nie czułaś się w tych dniach komfortowo by wychodzić z domu. Kiedy ktoś zapukał do drzwi poszłaś otworzyć. Chan wszedł do domu zdjął kurtkę i buty.
- Wyjdziemy gdzieś ? - zapytał
- Przykro mi Chan ale nie czuje się dobrze - powiedziałaś
Poszłaś powoli do swojego pokoju usiadłaś na łóżku a starszy po chwili usiadł koło ciebie.
- Przynieść ci coś ? - spytał
- Nie - odpowiedziałaś
Odłożyłaś książkę i poprostu przytuliłaś się do Chana. Nie miałaś ochoty na nic innego jak w końcu przytulić się do kogoś.

- Hyunjin -
Leżałaś w salonie pod kocem. Miałaś swoje dni przez co nieraz było ci nie dobrze. Mało wdety jadłaś bo nie miałaś najmniejszej ochoty na to.
Hyunjin wszedł do ciebie dzięki kluczom.
- Co to za leżenie ? - Hyunjin
- Źle się czuje - odpowiedziałaś
Podszedł do ciebie i usiadł na kanapie akurat tam gdzie usiadł obok miałaś głowę więc położył twoją głowę na jego kolana.
- Czyli oglądamy dramę ? - zapytał
- Oglądamy - odpowiedziałaś

- Felix -
Leżałaś na podłodze ponieważ nigdzie ci nie było wygodnie. Wzięłaś telefon szybko do ręki pisząc do Felixa.

Do Felix
Zrobisz mi Brownie i przyniesiesz ? Proszę

Od Felix
Już się robi

Zdziwiłaś się tym że on już wiedział.
Po kilkunastu minutach przyszedł do ciebie z pudełkiem i zajadałaś się z nim.

- Changbin -
Zawsze podczas tych dni bardzo cię bolał brzuch.
Leżałaś właśnie skulona na łóżku. Telefon miałaś wyciszony. Gdy Changbin nie mógł się do ciebie dobić poprostu przyszedł i wszedł do twojego domu jak do swojego. Gdy zobaczył cię że zwijasz się z bólu na łóżko.
- Żyjesz ? - podszedł do ciebie i usiadł koło ciebie
- To nie jest ani trochę śmieszne - odpowiedziałaś
- Wzięłaś tabletkę ? - spytał
- Nie chce - odpowiedziałaś szybko
- Nie będziesz się męczyć już ją połykaj - dał ci tabletkę i wodę

- Seungmin -
W ten czas normalnie pracowałaś jak i funkcjonowałaś. Nie czułaś żadnego bólu czy dyskomfortu podczas tańca. Jedynie w ten czas bardzo dużo się przytulałaś do Seungmina ale mu to nie przeszkadzało.

- Lee Know -
Za chwilę miał być wf. Akurat dzisiaj zaczoł ci się okres nie miałaś na nic ochoty jeśli chodzi o jaki kolwiek ruch. Nawet siedzenie w ławce było dla ciebie nie komfortowe. Chwilowo bolał cię brzuch co jakiś czas. Podeszłaś do pani od wf.
- Nie ćwiczę dzisiaj z powodu niedysponowania - powiedziałaś
- To nie choroba - odpowiedziała - już idź się przebieraj i ćwicz
- Nie mam zamiaru tego robić - odpowiedziałaś
- To zapraszam do dyrektora - powiedziała
Zrobiłaś tak jak mówiła. Dyrektor nie wpisał ci ani uwagi ani niczego innego. Sam zdziwił się.
Gdy wyszłaś od niego oni już wf skończyli podszedł do ciebie Minho. Powiedziałaś mu w skrócie o co chodziło.
- Nie przejmuj się nią - przytulił cię
Inne dziewczyny tylko na was patrzały i zazdrościły

- Han -
Szłaś z nim wdety do wytwórni jego studia. Tam zawsze ci rozkładał kanapę i na niej leżałaś. On ćwiczył rap a ty leżałaś i patrzałaś na niego. Uwielbiałaś słuchać jego głosu przez niego zapomniałaś o wszystkim w okół.

- Jeongin -
W żadnym razie nie przeszkadzało wam to oglądać filmy czy jakieś seriale. Na początku był dosyć spięty ponieważ dziwnie się trochę zachowywałaś. Miał na rozumieniu że inaczej niż zawsze.
Po jakimś czasie przyzwyczaił się do tego że lubisz wdety jeść różne słodycze niektóre dosyć dziwne jak dla niego.

Reakcje SkzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz