- Gdy odkryją że się okaleczasz -
" - myśli
- Bangchan -
Byłaś na spotkaniu z całym stray kids. Poszłaś z Minho pogadać ponieważ chciał z tobą zamieć kilka zdań.
- Kiedy mu powiesz ? - zapytał
- Nie powiem - odpowiedziałaś
W domu stray kids tego samego dnia.
- Y/N się tnie hyung pomóż jej - Lee Know
- Skąd to wiesz ? - Bangchan
- Widziałem ślady - Lee Know
" Jak mogłem tego nie zobaczyć to moja wina "- Hyunjin -
Byłaś na spacerze z Hwangiem i jego psem. Bawiłaś się z Kkami a Hyunjin wam się przyglądał.
W jednym momencie podwineła ci się nogawka spodni było widać na kostce krwawe ślady po cięciach.
" Czemu to robi sobie ? "- Felix -
Byłaś na występie całego stray kids. Dopingowałaś cały zespół jak zawsze. Gdy Lix zszedł z ceny podszedł do ciebie od razu przytulając.
- Udało nam się - Lix
Mocno bardzo cię przytulił przez co ból ran ciętych na twoim brzuchu powrócił. Lekko odsunęłaś się.
- Nie rób tego więcej - Felix
" Tak nie może być dalej ... "- Changbin -
Zwiedzałaś opuszczony budynek z swoim przyjacielem. Gdy wchodziłaś na drabinkę by zobaczyć co jest wyżej rękawy bluzki ci odsłoniły całe rence które miałaś w ranach.
" Muszę coś z tym zrobić "- Seungmin -
Tańczyłaś z Seungminem na sali byłaś ubrana na długi rękaw chodź było ci gorąco.
- Zdejmij tą bluzę napewno jest ci gorąco - Seungmin
- Nie - odpowiedziałaś szybko
Złapał cię za bluzę ale pożałował gdy zobaczył różne rany na twoim ciele.
" Biedactwo "- Lee Know -
Zawsze chodziłaś w dopasowanych ciuchach i krótkim rękawem. Dzisiaj założyłaś na długi gdy siedziałaś i robiłaś zadanie Minho zobaczył czerwoną kreskę na twojej ręce.
" Czemu ją to spotyka ? "- Han -
Biegłaś jak zawsze z z Jisungiem. W pewnym momencie przez przypadek wpadł na ciebie waląc w mogę gdzie masz ranę ciętą. Syknełaś lekko a nogawka spodni zrobiła się czerwona.
- Co ci jest ? - zapytał .
- Walenłam o łóżko wczoraj - odpowiedziałaś
- Eh
" Ile będzie kłamać ? Wiem przecież że to nie prawda "- Jeongin -
Siedziałaś u Ina w pokoju gdy on poszedł na chwilę do zespołu ponieważ musieli pogadać coś o nowej piosence. Do twojego pokoju wszedł jeden kot Minho masz do kotów srrasznie dużą urazę. Siedziałaś w koncie daleko od kota a on się zbliżał do ciebie. Twój strach się powiększał z każdym jego krokiem. Po chwili Jeongin wrócił.
- Minho hyung weź tego kota bo straszy Y/N - In
Minho po chwili wszedł do pokoju.
- Nie masz czego się bać nic ci nie zrobi - Minho - jesteś jedyną osobą do której sama przyszła bo chciała cię poznać
Ty nadal siedziałaś w koncie i bałaś się pomimo że Lee Know już zabrał kota.
- Y/N co miałaś na nodze ? - zapytał In
- Ja ..... - zaczęłaś
- Pomożemy ci z tym tylko powiedz dlaczego - In
" Ehh po co to robi ? Nie chce zakończyć naszej znajomości bo ktoś jej coś nagadał "
CZYTASZ
Reakcje Skz
Randomreakcje skz #8 miejsce "han" - 4 czerwca 2023 #5 miejsce "han" - 12 czerwca 2023 #26 miejsce "straykids" - 5 sierpnia 2023 #4 miejsce "in" - 16 sierpnia 2023 #14 miejsce "hyunjin" - 24 sierpnia 2023 #3 miejsce "in" - 31 sierpnia 2023 #7 miejsce "C...