- Kiedy przez przypadek sobie coś zrobisz -

427 14 0
                                    

- Kiedy przez przypadek sobie coś zrobisz -
- Bangchan -
Siedzieliście w dwójkę w studiu. Oby dwoje pisaliście teksty. Gdy pisałaś szybko tekst gdyż przyszedł ci pomysł przez przypadek przycisnełaś sobie mocniej długopis. Został ci ślad po tym czerwony który trochę bolał. Zignorowałaś go gdyż musiałaś dokończyć pisany tekst.

- Hyunjin -
Tańczyłaś razem z Hwangiem jednak przy jednym momencie zapomniałaś że nie masz tak dużo miejsca by cofnąć się do tyłu. Niestety przez to oderzyłaś się w jedną nogę bo walnełaś w łóżko. Jednak tak mocno że poleciałaś do tyłu. Hyunjin dopiero odwrócił się gdy leżałaś na łóżku. Podał ci rękę którą od razu przyjechałaś. Wstałaś i zaczęłaś dalej tańczyć.

- Felix -
Robiłaś Brownie z Lixem. Oczywiście u niego w kuchni bo u ciebie nie było tyle miejsca za bardzo. Wszystko szło dobrze wyłącznie przez przypadek polałaś rękę sobie wrzącą wodą. Ręką strasznie zaczęła się boleć.
- Felix ... - powiedziałaś tylko
Jak zobaczył tylko do sobie zrobiłaś od razu dał twoją rękę pod zimną wodę.

- Changbin -
Zwiedzałaś z Binnem opuszczony schron. Jednak gdy już mieliście wychodzić przez przypadek położyłaś rękę tam gdzie nie trzeba. Na ręce przez to została ci rana a dokładnie przecięcie długie. Na tej półce co położyłaś rękę musiało być coś ostrego. Starałaś się zignorować to ale Changbin od razu zobaczył twoją ranę bo było ją bardzo widać.
- Nie sądzisz by trzeba to odkazić ? - zapytał
- Nic mi nie będzie przeżyje - powiedziałaś naciągając rękaw koszulki

- Seungmin -
Tańczyłaś bardzo trudny układ. Niestety przez przypadek podwineła ci się noga i upadłaś.
" Jestem beznadzieja nawet tego zatańczyć nie umiem dobrze "
Gdy tylko Seungmin usłyszał hałas od razu się spojrzał w twoją stronę.
- Wszystko okej Y/N ? - zapytał
- Chyba - odpowiedziałaś
Wstałaś po woli i na szczęście nic ci się nie stało.

- Lee Know -
Często zdarzało ci się coś sobie robić.

- Han -
Ostatniej nocy miałaś koszmarny koszmar. Wszystko by nie było takie złe gdyby nie to że masz całe obite kolana jak byś waliła z całej siły w ścianę.
Zostało ci jedyne chodzić w długich spodniach.
I tak robiłaś chodź nieraz było ciepło aż za ciepło by w nich chodzić.

- Jeongin -
Oglądaliście najnowsze teledyski do nowych piosenek innych zespołów. Przez przypadek zdarłaś sobie skórkę z palca i zaczęła ci lecieć krew.
- Jeongin podasz mi chusteczkę ? - zapytałaś
- Chwila - powiedział i ci podał
Szybko wytarłaś palca z krwi i dalej oglądałaś.

Reakcje SkzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz