- Gdy masz urodziny 2/2 -

157 9 0
                                    

- Gdy masz urodziny 2/2 -
- Seungmin -
Długo szykował i myślał o twoich urodzinach.
Tak naprawdę nie chciał byś czuła się samotna w ten dzień więc zaprosił cię do ich domu. Graliście w różne gry przy czym świetnie się bawiąc.

- Lee Know -
Na początku dnia twoich urodzin zachowywał się jak by nie wiedział o nich lub zapomniał. Jednak gdy przyszłaś do niego pod wytwórnie wyciągnął w twoją stronę małe pudełeczko.
- Wszystkiego najlepszego - Minho
Otworzyłaś pudełeczko a w nim by pierścionek który ci się podobał. Przez jakiś czas widziałaś go na palcu Lee Know.
- Co prawda trudno mi było dowiedzieć się jaki rozmiar nosisz ale udało mi się - dodał po chwili - Mam nadzieję że ci się podoba
- Jest cudny dziękuję Minho - szybko założyłaś go na palec i przytuliłaś Lee Know.

- Han -
Gdy Han dowiedział się tylko kiedy masz urodziny od razu nie wiedział co zorganizować. Myślał co byś chciała robić w ten dzień, co ci dać. Długo się głowił co byś chciała robić ale końcowo stwierdził że pierwszy pomysł jest najlepszy. Świetnie się bawiłaś w parku z wiewiórkami.

- Jeongin -
Był jeden dzień przed twoimi urodzinami. Właśnie byłaś w wytwórni na sali.
- Jestem tak daleko od rodziny ... Tęsknie trochę za obchodzeniem urodzin wraz z nimi ... Nie mogłam za bardzo spotkać się jutro z nimi ... - powiedziałaś
- Nie smuć się - I.N
Następnego dnia pod twoje mieszkanie podszedł Jeongin co prawda w masce i kapturze ale od razu go rozpoznałaś.
- Cześć to skoro masz urodziny co sądzisz o wypadzie na miasto ? - zapytał
- Daj mi tylko chwilę - odpowiedziałaś
Najpierw poszliście do kina a następnie na lody.
Zdecydowanie spędziłaś miło swoje urodziny chodź dalej od rodziny niż zawsze.

Reakcje SkzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz