- Kiedy macie wspólne konto na ... 1/2 -

285 11 0
                                    

- Kiedy macie wspólne konto na ... 1/2 -
- Bangchan -
Miałaś wspólne konto na Twitterze z Chanem. Pewnego razu zostawiłaś otwartego laptopa a że twoja koleżanka przyszła do ciebie i siedziała na łóżku obok niego. Musiała zobaczyć co oglądasz. Jednak nie wiedziała z kim się zadajesz i z kim masz konto więc zdziwiła się gdy zobaczyła że nic nie masz o Chanie. Zmieniła to natychmiast. Gdy tylko przyszłaś i zobaczyłaś co zrobiła myślałaś że ją zabijesz. Musiałaś wszystko usunąć. Bangchan miał nagrywki wdety i nic nie zobaczył nigdy tego co twoja koleżanka zrobiła.

- Hyunjin -
Przeglądałaś ig przełączyłaś konto jak zawsze na to co łączysz z Hyunjinem. Gdy oglądałaś posty przypomniałaś sobie że chciałaś obejrzeć jeden taniec który tańczył on więc go wyszukałaś i obejrzałaś. Hwang nigdy nie skomentował tego chodź to zobaczył i się uśmiechnął bo zobaczył że dałaś serduszko.

- Felix -
Miałaś wspólne konto jak i swoje ale chciałaś pograć na jego więc je włączyłaś. Felix tego nie zobaczył przez długi czas żadnej zmiany gdyż nie grał u ciebie. Jak zobaczył nie był zadowolony z tego powodu ale i tak nie mógł cofnąć czadu i naprawić tego.

- Changbin -
Miałaś wspólne konto z YT. Ostatniego dnia chciałaś obejrzeć filmiki z Stray Kids z ich kanału. Zapomniałaś na jakim koncie jesteś zalogowana i poprostu je oglądałaś. Gdy Changbin zobaczył co oglądasz napisał do ciebie.

Od Changbin
Następnym razem może pójdziesz za kulisy ?

Na początku nic nie zrozumiałaś ale po chwili zobaczyłaś że oglądasz na tym koncie gdzie on wszystko widzi.

Reakcje SkzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz