- Kiedy macie wspólne konto na ... 2/2 -
- Seungmin -
Często dużo czytałaś a że nie miałaś swojej karty w bibliotece z czasem zaczęło ci się zdarza z niej korzystać. Starałaś się unikać ale nieraz miałaś coś ochotę przeczytać czego nigdy nie miałaś a tam to było. Nigdy nie przeszkadzało to że brałaś ją nieraz.- Lee Know -
W sumie nigdy nie potrzebowałaś jakoś konta więc go nie miałaś. Założyłaś wspólne z Minho. Po jakimś czasie czułaś się gdyby to było tylko twoje konto więc miałaś kilka playlist z piosenkami skz. Gdy tylko Lee wszedł i zobaczył to był zdziwiony że są tam tylko jego zespołu piosenek. Nie dodawałaś innych bo słuchałaś je przeważnie mało.- Han -
Często bywałaś na takiej aplikacji jak wattpad. Mogłaś czytać różne książki czekając na kogoś jak przyjdzie nie biorąc tej książki. Jest sporo tam innych książek z czasem przyzwyczaiłaś się że Jisung tam nawet nie zagląda chodź ma dostęp więc kilka zapisałaś z skz. Gdy Han kilka tygodni później wszedł bo był ciekawy co widzisz w tej aplikacji trochę zdziwił się że czytasz takie książki. Po co masz czytać skoro masz obok zespół. Nie chciał pytać cię i wolał zostawić to jak wcześniej. Chodź zaglądał tam co jakiś czas by też coś przeczytać zobaczyć z ciekawości.- Jeongin - ( netflix )
Jako że często oglądacie jest łatwiej gdy ma się wspólne konto wdety nie trzeba ciągle zmieniać kont. Spontanicznie wyszłaś z pomysłem wspólnego konta. Jeongin bez problemu się zgodził ponieważ ułatwiło by wam to życie. I.N nigdy nie patrzał w sumie na liście co jest oglądał nieraz sam coś gdy ty nie mogłaś. Sama nie sprawdzałaś co oglądał bo chciałaś by każdy czuł się swobodnie na koncie i się nie musiał pilnować.
CZYTASZ
Reakcje Skz
Randomreakcje skz #8 miejsce "han" - 4 czerwca 2023 #5 miejsce "han" - 12 czerwca 2023 #26 miejsce "straykids" - 5 sierpnia 2023 #4 miejsce "in" - 16 sierpnia 2023 #14 miejsce "hyunjin" - 24 sierpnia 2023 #3 miejsce "in" - 31 sierpnia 2023 #7 miejsce "C...