- Kiedy zobaczą u ciebie papierosy 1/2 -

226 10 0
                                    

- Kiedy zobaczą u ciebie papierosy 1/2 -
- Bangchan -
Chciałaś spróbować jak to jest nigdy nie próbowałaś a kiedyś ten pierwszy raz musi być przecież. Miałaś spotkać się później z Chanen od razu gdy przyszłaś wyczuł zapach nikotyny. Wiedziałaś po jego wyrazie twarzy że masz więcej nie robić. W sumie sama stwierdziłaś że nie ciągnie cię do tego pomimo że spróbowałaś.

-Hyunjin -
Było ważne spotkanie biznesowe w firmie. Atmosfera na początku była napięta każdy rozmawiał tylko o pracy. Nie interesowały cię te tematy ale twój przełożony spytał jak obecnie posuwa się twoja praca oraz czy jesteś z niej zadowolona. Chwilę później wyszłaś poprostu z budynku nie czułaś się ani trochę dobrze tam. Stał również tam twój znajomy z firmy ale innego działu który palił papierosy. Gdy miałaś mu odpowiedzieć Hyunjin zjawił się obok ciebie mówiąc tamtemu że nie palisz.

- Felix -
Jak byłaś młodsza przez swoją przyjaciółkę spróbowałaś ale to był pierwszy i ostatni raz. Więcej nigdy nie próbowałaś.

- Changbin -
Siedziałaś w swoim ulubionym opuszczonym miejscu. Wcześniej dałaś znak Seo że chcesz się spotkać jednak po czasie zapomniałaś o tym i zapaliłaś papierosa. Nigdy nie paliłaś ale ostatnio wydarzyła się bardzo stresująca dla ciebie sytuacja. Musiałaś jakoś odreagować a najlepszym wyjściem obecnym który przyszedł ci do głowy był papieros. Gdy Changbin się pojawił od razu zabrał ci go i spytał co się stało. Poczułaś się lepiej po rozmowie z nim.

~~~
Przepraszam że tak długo nic nie wstawiałam

Reakcje SkzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz