- Gdy pozna cię z resztą zespołu -

352 10 0
                                    

- Gdy pozna cię z resztą zespołu -
- Bang Chan -
Grałaś w domu Chrisa z nim na konsoli w salonie.
Mieliście być sami ale po chwili Chris usłyszał że reszta wróciła. Ty nie słyszałaś więc grałaś dalej miałaś misje żeby złapać wroga lecz on ci uciekał.
Reszta zespołu weszła do salonu i gdy was razem zobaczyła myślała że się przewidziała.
- Ziemia do was - Hyunjin
Chan odwrócił twarz w ich stronę lecz ty akurat kończyłaś misje więc gdy skończyłaś dopiero wdety spojrzałaś co robi taki hałas.
- Y/N poznaj resztę zespołu - Chan
- Cześć - powiedziałaś
Resztę swojego pobytu spędziłaś na rozmawianiu z całym zespołem. Chris się cieszył że bardzo polubiłaś jego przyjaciół.

- Hyunjin -
Pracowałaś w biurze tym razem musiałaś pomóc w papierach swojemu przyjacielowi. Coś mu się nie zgadzało więc poprosił ciebie byś ty zobaczyła.
Gdy wszystko poprawiliście ty już wysłać w recepcji spotkałaś grupę chłopaków dziewczyny która pracuje na recepcji nie było. Podszedł do ciebie blond włosy chłopak o piwnych oczach i piegach.
- Wiesz może gdzie ma pakuj Hwang Hyunjin ? - zapytał
- Jest w pokoju ** za niedługo napewno przyjdzie już skończył pracę na dzisiaj - powiedziałaś
- Mogę wiedzieć z kąd to wiesz - spytał
- Pracuje z nim i jestem jego przyjaciółką - odpowiedziałaś
- Czyli jesteś ... - chciał powiedzieć
- Y/N - przerwałaś mu - a ty ?
- Felix, za mną stoją I.N, Seungmin, Lee Know, Changbin, Bang Chan oraz Han - Felix
- Miło mi was poznać ale niestety muszę już iść - powiedziałaś

- Felix -
Poznałaś trochę zespołu gdy spotkałaś ich cały zespół na mieście.

- Changbin -
Changbin zaprosił cię do jego domu. Myślałaś że jak zwykle spędzisz dzień tylko z nim. Ale był cały jego zespół. Nie lubisz zbytnio poznawać nowych ludzi ale postanowiłaś spróbować. Po chwili barierą twoja zniknęła i rozmawiałaś z nimi tak jak z Changbinem za to on był dumny że przełamałaś się po tamtym co zrobiła ci twoja była przyjaciółka.

- Seungmin -
Poznałaś całe Stray Kids w pierwszym spotkaniu swoim gdy miałaś im pomóc z choreografią.

- Lee Know -
Minho na lekcji podał ci karteczkę na której  napisane " Mam dzisiaj trening jak zwykle idziemy razem ? " odpisałaś szybko na niej " Tak "
Gdy lekcje się skończyły szybko dotarliście do wytwórni. Sala jednak nie była pusta było na niej siedmiu chłopaków w wieku podobnym do twojego przyjaciela. Gdy zobaczyli ciebie i Minho odrazu podeszli witając się. Po kilku zdaniach wymienionych przez was zespół musiał zacząć się rozgrzewać a ty jak zwykle obserwowałaś najbardziej Lee Know ale też resztę.

- Han -
Gdy Han z jego znajomymi kilka razy już był w barze u ciebie. Pewnego dnia poprostu zaprosił cię byś podeszła do nich. Tak zleciała ci połowa zmiany.

- Jeongin -
Długo zwlekał by poznać cię z resztą. A tak naprawdę przez przypadek musiał cię zapoznać z nimi.

Reakcje SkzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz