-Gdy fani przez przypadek dowiedzą się o tobie 1/2 -

221 5 0
                                    

- Gdy fani przez przypadek dowiedzą się o tobie 1/2 -
- Bangchan -
Jak zawsze szłaś do wytwórni by dowiedzieć cały zespół. Jednak nie zobaczyłaś fanki która zrobiła ci zdjęcie gdy do niej wchodziłaś. Była blisko ciebie więc usłyszała do kogo idziesz. Zdjęcie szybko pojawiło się na internecie i robiło wielkie zamieszanie. Nie byłaś zadowolona z takiego obrotu spraw. Myślałaś ciągle co z tym zrobić. Chan też nie ma wiedział na początku co zrobić. Następnego dnia po rozmowie z Chrisem oraz w porozumieniu z wytwórnią zostało opublikowane wyjaśnienie. Gdy się pojawiło zrobiło się trochę ciszej o tym. Więcej ludzi zaczęło cię rozpoznawać. Nie byłaś do tego przyzwyczajona więc nieraz cię to irytowało.

- Hyunjin -
Pewnego dnia gdy spokojnie chodziłaś po parku z Hyunjinem zobaczyłaś grupkę dziewczyn. Chociaż Hyunjin jak zwykle chodził w swoim kamuflażu one go rozpoznały. Szybko poszliście z tamtego miejsca ale i tak zdążyły wam zrobić zdjęcie które wstawiły do mediów od razu. W sumie nie przeszkadzało ci to że fani dowiedzą się o tobie. Wkrótce przecież coś takiego musiało się stać. Od razu poszliście do wytwórni by to wyjaśnić oraz jak najszybciej wstawił wyjaśnienie.

- Felix -
Byłaś w salonie gier ponieważ zepsuł ci się komputer. Gdy wróciłaś do domu i usiadłaś przy wyspie kuchennej rzucił ci się w oczy pewny post. Przedstawiał on ciebie oraz krótką informacje zapisaną. Ktoś widział cię z Felixem kilkukrotnie. Rzucił swoje zdanie na temat ciebie kim jesteś dla Felixa. W żadnym wypadku nie było ci to na rękę.

- Changbin -
Gdy wróciłaś z spotkania z Seo usiadłaś od razu na łóżku. Byłaś jak zwykle w swoim ulubionym miejscu z nim. Po chwili jednak dostałaś powiadomienie o wiadomości. Wysłał ci Changbin zdjęcie. Na tym zdjęciu byłaś ty i on gdy rozmawialiście razem. Byłaś przerażona że ktoś wdety wam zrobił zdjęcie. Nie byłaś zbytnio gotowa na taki moment tym bardziej na nie miłe komentarze.

Reakcje SkzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz