- Kiedy oglądasz film po nieznanym mu języku -

297 8 0
                                    

- Kiedy oglądasz film po nieznanym mu języku -
- Bangchan -
Gdy uczyłaś się w Polsce miałaś jako język obcy oprócz angielskiego język rosyjski. Niestety szkoła nie dała ci wyboru jakiego języku obcego drugiego się uczyć. Byłaś wręcz zmuszona by się go uczyć gdyż nikt nie pytał czy chcesz. Włączyłaś na telefonie filmik był odnośnie w sumie sama randomowo go wybrałaś. A że byłaś w pokoju Chana oglądając go na głos wszystko słyszał.
- Niech zgadnę po polsku oglądasz ? - zapytał
- Nie - odpowiedziałaś
- Czesku ? - zapytał
- Nie - odpowiedziałaś
- Ukraiński ? - zapytał
- Nie - odpowiedziałaś
Próbował jeszcze z kilkoma innymi gdy doszedł w końcu.
- Na pewno to rosyjski jest - oznajmił
- Tak - odpowiedziałaś
Jedynie słuchał co było mówione w filmiku gdyż musiał przygotować się na trening spakować torbę.

- Hyunjin -
W twojej szkole w Polsce też nie było wyboru języka. Jedynie ty bardzo się cieszyłaś na naukę francuskiego. Bardzo dużo czasu wolnego siedziałaś nad nauką jego ponieważ sprawiało ci to przyjemność. Akurat znalazłaś tutorial do tańca po francusku więc obowiązkowo musiałaś go zobaczyć. Oglądałaś z Hyunjinem jednak ty zrozumiałaś wszystko on ledwo nadążał o co chodzi.

- Felix -
Często rozmawiałaś grając z kimś po niemiecku lub polsku. Było rzecz biorąc to normalne. Jednak gdy oglądałaś ulubiony film Lixa po niemiecku gdy on nic nie rozumiał co z tego że zna go na pamięć był trochę nie zadowolony że każesz mu słuchać tak okrutnego języka jak to on powiedział.

- Changbin -
Lubiałaś jak zwiedzać opuszczone miejsca jak i oglądać filmy z eksploracji ich. Zdarzało ci się raz obejrzeć po polsku, angielsku. Ale pewnego razu zobaczyłaś ciekawy odcinek tylko po ukraińsku. Niestety jak wysłałaś link Changbinowi nic nie zrozumiał z tego co tam się stało chodź nie potrzeba słów by zrozumieć co zwiedzał. Nawet go zainteresował filmik który mu podesłałaś.

- Seungmin -
Jednym słowem byłaś zmuszona do jego nauki gdyż twoi rodzice zmusili cię do tego. Nie byłaś z tego zadowolona jak i nie chciałaś się uczyć go więc miałaś słabe z niego oceny. Nigdy więcej po skończonej szkole nie tknełaś tego języka.

- Lee Know -
Umiałaś w miarę hiszpański gdyż uczyłaś się go wcześniej. Sama się uczyłaś nigdy nie miałaś korepetycji czy czegoś takiego podobnego. Niestety gdy jesteś teraz w Korei mało ten język jest ci potrzebny. Zostawiłaś go więc na razie i zaczęłaś się nauką innych rzeczy. Była lekcja wf oczywiście wy nie ćwiczyliście tego dnia bo po co. Włączyłaś telefon z zamiarem poszukania filmiku do obejrzenia jedną słuchawkę włożyłaś sobie do ucha a drugą dałaś Lee. Przez przypadek włączył ci się od razu filmik po hiszpańsku nie zrobiłaś tego specjalnie. Gdy chciałaś przerwać Minho pokazał byś zostawiła i tak mineła wam lekcja.

- Han -
Twoja podstawówka z ojczystego kraju bardzo stawiała na języki obce. Miałaś lekcji angielskiego tyle co polskiego. A język drugiego wyboru był do wybrania między rosyjskim a włoskim. Bez zastanowienia się wybrałaś włoski gdyż bardziej ci się spodobał. Zdarzało ci się czasem coś napisać po włosku z kimś lecz nie była częsta okazja. Miałaś ulubioną osobę która nagrywała jak mieszka we Włoszech. Han akurat wszedł do salonu gdy ją oglądałaś. Nic nie zrozumiał z tego lecz bardzo lubiał podziwiać widoki tamtejsze.

- Jeongin -
Twoja szkoła w Polsce była bardzo mała. Mieszkałaś na wsi chodziłaś jednak na zajęcia szkolne z języka czeskiego. Nie lubiałaś ani niemieckiego ani francuskiego do których nauki was zmuszono. Często pisałaś różne rzeczy właśnie po czesku więc gdy Jeongin wszedł na twoje konto na TikToku od razu włączył mu się filmik po czesku gdy weszłaś do pokoju zdziwiłaś się w co się tak patrzy. Jednak po chwili dosiadłaś się i zaczęłaś oglądać z nim.

Reakcje SkzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz