- Kiedy zabiera cię na koncert -

249 6 0
                                    

- Kiedy zabiera cię na koncert -
- Bangchan -
Gdy tylko mógł cię zabrać na koncert który był w Korei Południowej od razu się zgodziłaś. Każdego dnia liczyłaś ile zostało czasu do niego. Gdy nadeszła chwila przed koncertem skakałaś z radości. Chan ci załatwił miejsce w pierwszym rzędzie i tak w tajemnicy gdzie będzie na wprost ciebie najwięcej stał tam czy tańczył. Gdy zobaczyłaś to miejsce i że ciągle będziesz go mogła obserwować bez problemu ucieszyłaś się jeszcze bardziej.

- Hyunjin -
Akurat złożyła się tak że Hwang miał występ razem z jedną z dziewczyn Itzy. Sam zaproponował ci żebyś poszła z nim. Zgodziłaś się bez problemu. Cały dzień spędziłaś z nim gdy on przygotowywał się do występu. Chodziłaś za nim jak duch by wszystko widzieć.

- Felix -
Lix zawsze wiedział że lubisz bardzo Twice też. Więc kiedy była okazja kupił bilety na koncert w pierwszym rzędzie byś mogła pójść z nim. Nie powiedział też ci gdzie cię zabiera dopiero dowiedziałaś się na hali gdy zaczoł się koncert.
Na koniec podziękowałaś mu że cię zabrał oby dwoje wyszliście z koncertu w bardzo dobrych humorach.

- Changbin -
Gdy miał odbyć się koncert Got7 i tylko to zobaczyliście od razu kupiliście bilety. Ale przecież Changbin nie kupi tylko by siedzieć a pierwszym rzędzie kupił VIP byś ty i on mogli z nimi chwilę pogadać. Bilet ten był bardzo drogi ale raz na jakiś czas jak tyle wydacie nic się nie stanie. Oby dwoje dogadaliście się z członkami Got7 bez problemu.
Nikt z całej skz nie wiedział dlaczego mieliście tak dobre humory jak wróciliście do domu.

- Seungmin -
Przed ostatni dzień twojego wolnego dnia spędziliście na koncercie. Nie tylko Stray Kids miało występować ale też Itzy, Twice, Got7, Nct, Txt. Ty oczywiście najbardziej czekałaś na Stray Kids i Txt.
Tak się cieszyłaś że zapomniałaś spytać Mina jak masz wejść więc musiał przyjść po ciebie. Po koncercie śmialiście się oby dwoje z tego.

- Lee Know -
Jako że miał być prowadzącym w jednym programie chciałaś iść z nim. Nie mógł ci odmówić bo wiedział jak ci na tym zależy więc zabrał cię ze sobą. Byłaś bardzo dumna jak dobrze mu szło.

- Han -
Niestety twój ulubiony zespół miał odwołany koncert więc Han czekał na kolejny by tylko kupić bilety w pierwszym rzędzie. Nawet nie patrzał na ceny gdy była okazją poprostu kupił. Gdy tylko ci powiedział co zrobił zaczęłaś wkuwać mu do głowy wiadomości o tym zespole.

- Jeongin -
Akurat w Busan Stray Kids mieli koncert. Jeongin za nic nie chciał byś przegapiła ten koncert więc obowiązkowo musiałam jechać z nim. Obserwowałaś cały zespół wolalaś zostać z tyłu i nie wchodzić między fanów. Więc cały koncert siedziałaś i oglądałaś tak by nikt cię nie zauważył. Gdy koncert się skończył od razu podałaś każdemu butelkę wody następną i ręczniki. Każdy z zespołu bardzo dziękował ci że pomagasz im chodź nie musisz.

Reakcje SkzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz