- Gdy powiesz do niego pełnym imieniem jego -

369 12 0
                                    

- Gdy powiesz do niego pełnym imieniem jego -
" - jego myśli
- Bangchan -
Byłaś w domu zespołu. Aktualnie wszyscy byliście w salonie. Gdy Chan wyszedł do kuchni po przekąski chłopacy się założyli czy jak zawołasz go po pełnym imieniu to i tak ci przyniesie co chcesz czy nie. Zostało jedynie ci sprawdzić.
- Christopher Bang weź dla mnie Pocky ! - krzyknęłaś by cię w kuchni usłyszał
" Coś za bardzo oficjalnie pewnie przez to że coś chce ode mnie "

- Hyunjin -
Uczyłaś się jednego tańcu. Jednak Hyunjin miał inne plany na ten dzień. Przyszedł do ciebie do domu i bardzo chciał cię z niego wyciągnąć lecz ty chciałaś w końcu się nauczyć.
- No Y/N chodź wyjdź z tego domu - Hyunjin
- Nie - odpowiedziałaś setny raz - Jak masz tutaj być to chociaż może pomóż
- Y/N chodź na dwór - Hyunjin
- Hwang Hyunjin - powiedziałaś głośniej trochę
- Tak tak już ci pomagam - Hyunjin
" Nigdy nie zmieni swojej decyzji "

- Felix -
Czytałaś książke na podłodze leżąc. Na łóżku nie było ci za wygodnie. Chodź nie był to twój dom to bywałaś często w domu chłopaków i traktowałaś ten dom jakby to był twój drugi. Jednak oni nie dawali ci w spokoju czytać. Słyszałaś jak zapewne grają w Just Dance najbardziej jednak było słuchać dance rache.
- Lee Yongbok ucisz ich ja tu czytam ! - krzyknęłaś głośno
" Chyba trzeba trochę ściszyć się bo piekło jest już blisko mnie "

- Changbin -
Poszłaś do studia byłaś umówiona z Binnem na spotkanie. Właśnie siedział i patrzał się przed siebie nie zwracał najmniejszej uwagi na inne osoby. Nie zobaczył cię nie obrócił głowy gdy weszłaś. Wpadłaś na pomysł jakim jedynym zwrócisz na siebie uwagę.
- Seo Changbin ! - powiedziałaś głośniej
" Co się dzieje ??? "

- Seungmin -
Oglądałaś serial z Seungminem. Był najlepszy moment główna bohaterka miała się dowiedzieć kluczową rzecz. W niespodziewanym tym momemcie on przerwał ci oglądanie.
- No chyba sobie żarty robisz Kim Seungmin ! - krzyknęłaś
" Zabije mnie chyba za to ....? "

- Lee Know -
Lee Know stwierdził że bardzo chcę poczuć jak to tańczyć na ulicy przed ludźmi. Ubrał się tak by nikt go nie poznał i bardzo chciał byś z nim poszła. Nie za bardzo podobał ci się ten pomysł ani nie miałaś ochoty zbytnio by ludzie się patrzeli na ciebie.
- Jak zabierzesz mnie na koncert wasz to pójdę - powiedziałaś
- Będziesz mieć miejsce w ostatnim rzędzie - odpowiedział
- Lee Minho ! - krzyknęłaś zirytowana
" Chyba nie zrozumiała o co mi chodzi ... Lepiej jej nie wchodzić dziś w drogę "

- Han -
Nasz pełen energii Han dzisiaj był ponury i nie miał na nic ochoty. Ale nie była byś sobą gdybyś nie próbowała go wyciągnąć z ciemnego pokoju.
Gdy już nie słuchał nawet ciebie a nic innego nie działało zostało ci ostatnie.
- Han Jisung ! - krzyknęłaś lekko
" Irytująca jest nieraz "

- Jeongin -
Właśnie goniłaś I.Na ponieważ zabrał ci twój telefon. Byłaś już zmęczona i nie miałaś najmniejszej ochoty go gonić więc wpadłaś na inny pomysł.
- Yang Jeongin ! - krzyknęłaś
" Mam przerąbane "

Reakcje SkzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz