Tamamen Ayaz'dan bölüm. Keyifli okumalar yavrular. Bu arada 4k olmuşuz destekleyen herkese teşekkür ederim
Ayaz'dan
Kabullenmek istemiyorum. Benden nefret ettiğini kabul etmek istemiyorum. İnanmıyorum. Bu işin içinde başka bir bit yeniği vardı. Bu kadar sevdirdiğini hissettirdikten sadece benimle rahat olan çocuk benden nefret ediyor olamazdı.
Onu kalabalığın arasında savunmasız görünce çok sinirlendim. Neden sesini çıkarmıyordu. Neden itiraz etmiyordu. Kendini korumasını kendini sevmesini istiyordum. Bu bana yeterdi.
İki haftadır hiçbir şey yokmuş gibi davranmak ağrıma gidiyordu. Benimle olduğu ortamda elleri titriyor özlemle bakıyordu bu nefret etmenin temsili değildi. Onu merak etmekten doğru dürüst yemek yiyemiyordum. Tuvalette dediğim şeyi derken bile kalbim yandı o benden nefret ediyorsa ben o kadar seviyordum.
Dik durmaya çalışması ve insanlara verdiği özgün ve cesur cevaplarla ne kadar güçlü olduğunu biliyordum. O sadece hayata kırılmıştı.
Annem beni yanına çağırmıştı ama Selin babama çok kötü bakıyordu. Sanki suçlu gibi. Yanına gittim.
"Kış güneşim ne yapıyorsun?"
"İyiyim abi sen?"
"İyi de sen babamla küs müsün?"
"Yok abi küs değilim de babam yapmaması gereken bir şey yaptı."
"Ne yapmış babam?"
"Abi şuan söyleyemem ama babamın senden özür dilemesi gerek bence. Ama ondan önce başka birinden."
"Kimden?"
"Gitmem lazım abi."
"Selin deli etme beni söyle."
Yanımdan koşarak kaçan Selin ile bende annemin yanına gittim.
"Sultanım beni çağırmışsın."
"Hah gel Zeusum al bu saklama kaplarını Doruk çocuğuma ver aç aç gezmesin çocuk."
Evet daha anneme ayrıldığımızı söyleyemedim.
"Anne otur bir şey diyeceğim."
"Söyle annem ne oldu sen Rusya'dan döndüğünde beri çok dalgın duruyorsun anlat annene ne oldu?"
"Anne biz Doruk ile ayrıldık."
"NE, NEDEN?"
"Sevmiyormuş beni nefret ediyormuş aşık değilmiş öyle söyledi."
"Nasıl değilmiş gönül mü eğlendirmiş seninle."
"Ben öyle düşünmüyorum başka bir şey var."
Selin geri döndüğünde üzgünce biri ile mesajlaşıyordu.
O sırada babam geldi Selin'in arkasından. Babam oturunca Selin babamın başında dikilmeye başladı.
"Baba söyle abime. Yeter harap ettiğin çocuğu senin yüzünden her şey."
"Neyi söyleyim Selin?"
"İki hafta önce yaptığın o hareketi söyle abime bildin ne yaptığını."
"Selin sus kızım."
"Abi babam geçen Doruk-"
"Tamam sus anlatacağım."
"Neyi söyleyeceksin, neyi anlatacaksınız?"
"Oğlum bak hemen kızma. Dinle beni.
İki hafta önce Doruk'un yanına gittim.""Ee ne olmuş Doruk'a"
"Oğlumdan ayrıl dedim. Reddetti beni ben onsuz yapamam dedi ama gözüm çok dönmüştü. Birinin dolduruşuna geldim. Eğer ayrılmazsan çok daha farklı şeyler yaparım dedim çok özür dilerim oğlum affet beni."
"NE NE DEMEK AYRIL."
"Oğlum biliyorum hata ettim. Özür dilerim."
"Baba sanki bir çocuğun elinden oyuncağını aldın özür diliyorsun. SENİN YÜZÜNDEN NELER YAŞADIK HABERİN VAR MI?"
Karşımda sus pus olan adam ile sinirlerime hakim olmam gerektiğini farkettim.
"Senin yüzünden nefret ettiğini söyledi benden sırf seni korumak için yaptı Doruk. Ben onu bu kadar çok severken baba neden?"
Ağlamaya başlayan adam ile şaşırdım babam hiç ağlamazdı.
"Ben ilk başta alışamadım ama birkaç bir şey okudum bu senin tercih edebileceğin şey değilmiş. Yönelimmiş. Ama sonra telefonuma sizin sarıldığınız bir fotoğrafı gördüm bilinmeyen bir numaraydı. Gaza getirdi beni kendi oğlunu koru Bu sapkınlıktan başka bir şey değil diye numarayı araştırdım ama ölü birinin üstüne kayıtlı çok özür dilerim oğlum."
"Tamam baba ama Doruk seni affetmez ise ben senin bir daha yüzüne bile bakmam dua et o çocuğa şimdi onun yanına gidiyorum."
"Abi dur bir bekle."
"Ne oldu Selin?"
"Abi gel biz seninle özel olarak konuşalım bir."
Odama çıktık Selin kapıyı kilitledi yanıma geldi.
"Abi önce Doruk abi ile biz etkileşimdeydik bak yazdığı mesajlara."
Abin Rusya'dan döndü mü?
Selin abine söyle Rusya çok soğukmuş sıkı giyinsin.
Ne zaman gelecekmiş buraya?
İşe geldiğinde beni görmek ister mi ki izin alsam iyi olacak.
Çok üzüldü mü ağlamasın dayanamam.
Abine iyi bak Selin.
Tiksiniyor mu benden?
Çok çalışmaya vermesin kendini hasta olur.Ve bunun gibi onlarcası
"Abi bende barışmanızı çok istiyorum ama babama atılan mesaj kafamı karıştırdı sizin fotoğraflarınızı dahi çekmiş ise tehlikeli biri bence."
"Bilmiyorum abicim ama yarın bir gideceğim çok özledim onu. Plan yapmamız lazım."
"Bence de abi neyse o zaman benim gitmem lazım sen de fazla düşünme olur mu?"
"Sağol abicim seni seviyorum."
"Bende seni seviyorum abi."
Selin odadan çıkınca Doruk'un en sevdiği takımımı giymek için ayırdım. Sıkı sıkı sarılmak istiyordum ama bunun için yarını beklemem lazımdı.
Arkadaşlar çok uzun oldu ya isterseniz 10 parçaya falan bölün yani. JSNSBDKSNLSJSKSK. Bu bölüm Ayaz'ın duygularını anlatmak istedim öteki bölüm artık aşıkların kavuşması. Öpüldünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRAVMA (bxb)
RomanceHayat Doruk'a altın tepside sunulmadı. Geçmişte yaşadığı o olay ile hayata küsmüştü. Çok kanıyordu sol yanı. Aradan 6 yıl geçmesine rağmen unutamamıştı. Karanlıktan kapalı alanlardan korkardı. Mutlu olmayı unutmuştu sadece işine önem veriyordu. O aş...